Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darkgnome

Legacy Member
Weeral hetzelfde liedje...
Ik wil verder spelen loopt het ding vast. Hopelijk weer geen 8 wedstrijden opnieuw spelen.
K ging net tegen City spelen :(

Xavve

Legacy Member
Met een valse noot begonnen bij PSG. 3 op 12 en die ene winstmatch was dan nog door een owngoal. Scoren lijkt blijkbaar heel moeilijk voor m'n team. We domineren wel elke match, maar de afwerking is er niet.

Mikey_1

Legacy Member
ik zoek nog een zeer goede training (zowel voor jeugd als voor senoirs)..

Clouds&Cereals

Legacy Member
Had vorig seizoen enkele wonderkinderen maar ze kwamen maar niet aan spelen toe...Dus drastische maatregelen genomen: Jovetic, Lucas Moura, Lampard, Santon, Alex Sandro, Mata & Torres weg, Terry assistent gemaakt. Conclussie? 6milj (!)/maand minder aan lonen. 18/18 in de CL, Supercup & Community Shield gewonnen & 34/39 in PL.

Xavve

Legacy Member
Als die kwakkels van mij zo blijven presteren gaat het ook opendeur zijn tijdens de winterstop. Valencia en Sagano scoorden wel beide bij hun debut. Ik heb Romario die komt 1.1.12 en Fierro op het einde van het jaar. Het zal nu zoeken worden waar het probleem juist zit en voor een kentering zorgen.

aenema

Legacy Member
Wat een seizoen met Anderlecht. Na in 2 jaar 5 van mijn meest waardevolle basisspelers te verkopen voor 130 miljoen (om het allemaal wat spannender te maken..) de treble gewonnen met slechts 4 officiële matchen verloren. 2 in de competitie (waarvan eentje toen ik reeds kampioen was en op holiday) en 1 drawtje (ook op holiday).
In de CL mijn eerste poulematch verloren en dan in de halve finales uit tegen Barcelona. Mijn hoogtepunt bereikt in de finale van de CL, tegen Bayern met 7-1! gewonnen.

Général Zantas

Legacy Member
aenema zei:
Wat een seizoen met Anderlecht. Na in 2 jaar 5 van mijn meest waardevolle basisspelers te verkopen voor 130 miljoen (om het allemaal wat spannender te maken..) de treble gewonnen met slechts 4 officiële matchen verloren. 2 in de competitie (waarvan eentje toen ik reeds kampioen was en op holiday) en 1 drawtje (ook op holiday).
In de CL mijn eerste poulematch verloren en dan in de halve finales uit tegen Barcelona. Mijn hoogtepunt bereikt in de finale van de CL, tegen Bayern met 7-1! gewonnen.

Nu je zo goed bent, merk je dan ook dat de kwaliteit van de Belgische competitie in zijn geheel stijgt? (Reputatie van de comp die stijgt waardoor clubs betere spelers kunnen aantrekken?)

Bosvos

Legacy Member
Ik wilde net eens beginnen met die database met de provincialers, maar ik krijg een error: Too many teams (18) requested from Belgian third division A (17 teams).

Is dat iets wat ik kan oplossen? Of is het wachten op een fix in de database zelf?

Vedeco

Legacy Member
Bosvos zei:
met de laatste update normaal gezien...

Bij het opstarten van een nieuw spel moet je eens voor de standaard database gaan. (het blijft update 12.2.2 maar de spelerskernen zijn die uit 12.0.0)

Bosvos

Legacy Member
Vedeco zei:
Bij het opstarten van een nieuw spel moet je eens voor de standaard database gaan. (het blijft update 12.2.2 maar de spelerskernen zijn die uit 12.0.0)

Godver, zo simpel... merci voor de tip, nu kan ik eindelijk beginnen :D

aenema

Legacy Member
Rhandd zei:
Nu je zo goed bent, merk je dan ook dat de kwaliteit van de Belgische competitie in zijn geheel stijgt? (Reputatie van de comp die stijgt waardoor clubs betere spelers kunnen aantrekken?)

Bitter weinig. Ik zit ook nog maar in 2021 dus dat is nog niet zo lang gespeeld. De reputatie van zowel jupiler pro league en belgian cup staat op 3 sterren nu, ik weet niet of dat verschilt van de beginwaarden, maar ik zie dat dat gelijk staat met Schotse, Griekse en Turkse competitie dus veel zal dat nog niet gestegen zijn. Mijn reputatie staat op 4 sterren; Standard, Genk en club op 3 sterren.
Standard heeft het meeste geld na mij en dit jaar wel tot in de kwartfinale geraakt van de Uefa cup en dan 2x gelijk gespeeld tegen Manchester City maar op basis van doelpunten uit verloren. Maar als ik hun kern bezie dan merk ik op dat de speler met de hoogste waarde slechts 3miljoen bedraagt.

Sir.Killalot

Legacy Member
Hier is seizoen 2013-2014 net afgelopen en de Belgische competitie staat nog altijd op drie sterren, maar is wel van de 16de naar de 15de plaats gestegen (in Europa) :p.

Brugge ook nog steeds drie sterren, maar wel 18de hoogste coëfficiënt in Europa.


Ik heb dan ook dit seizoen de finale van de CL gehaald (en verloren). De andere Belgische ploegen sucken wel enorm Europees. Standard heeft qua spelermateriaal een +- gelijkwaardige ploeg als mij (misschien ietsje minder), en was nu tweedes, dus hopelijk kunnen die Europees iets uitrichten nu. Vorige seizoenen speelden Anderlecht, Standard en Genk niet of maar 1 keer Europees.

Runkle

Legacy Member
Alles gewonnen dit seizoen.
Copa del Rey met 1-0 gewonnen van Real Madrid. CL met 3-0 gewonnen van Man Utd.

In de competitie geen enkele match verloren, 113 doelpunten voor en 13 tegen.

Nu wordt het uitkijken naar een nieuwe club, beetje uitgekeken op Leganés en de spaanse competitie.

Xavve

Legacy Member
Worst coach ever :D Dramatische start met PSG 8m 1w 5l 2d. 3 gescoord, 7 tegen. I rule!

Runkle

Legacy Member
Heb ik geluk; Carlo Ancelotti verlengt zijn contract bij Chelsea niet... here I come!

Pokke oude ploeg, gemiddelde leeftijd zal rond de 30 liggen. Torres ligt daar wel nog altijd te heersen op zijn 35j.

Xavve

Legacy Member
Ik denk dat ik het schip aan het keren ben. Europees door de poule van de Eufa Cup geraakt en in Ligue 1 nu 6 matchen op rij niet meer verloren van P20 naar P7. Ik vrees wel dat ik bij de volgende verliespartij prijs ga hebben. Ondertussen wel uit m'n fouten geleerd. Teveel de youngsters willen laten spelen en m'n taktiek was niet genoeg op maat gemaakt voor m'n spelers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan