Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aenema zei:Wat een seizoen met Anderlecht. Na in 2 jaar 5 van mijn meest waardevolle basisspelers te verkopen voor 130 miljoen (om het allemaal wat spannender te maken..) de treble gewonnen met slechts 4 officiële matchen verloren. 2 in de competitie (waarvan eentje toen ik reeds kampioen was en op holiday) en 1 drawtje (ook op holiday).
In de CL mijn eerste poulematch verloren en dan in de halve finales uit tegen Barcelona. Mijn hoogtepunt bereikt in de finale van de CL, tegen Bayern met 7-1! gewonnen.
Vedeco zei:Speel je met de standaard database?
Bosvos zei:met de laatste update normaal gezien...
Vedeco zei:Bij het opstarten van een nieuw spel moet je eens voor de standaard database gaan. (het blijft update 12.2.2 maar de spelerskernen zijn die uit 12.0.0)

Rhandd zei:Nu je zo goed bent, merk je dan ook dat de kwaliteit van de Belgische competitie in zijn geheel stijgt? (Reputatie van de comp die stijgt waardoor clubs betere spelers kunnen aantrekken?)
.