Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sandpatt zei:salaris is per maand![]()

dadash zei:180k bij Inter is dan wel heel laag. Bij zo'n ploeg mag je toch al vlug op een miljoen en meer rekenen (op jaarbasis).

sandpatt zei:volgens mij is het een combinatie van factoren.
-heb vorig jaar ook CL-finale gespeeld (1-0 verloren tegen barca)
-2x kampioen in JPL
-heb al verschillende aanbiedingen gehad van andere clubs waardoor ik meer kon vragen aan het bestuur om me te houden
-in het begin van het spel heb ik 'ervaring als internationale voetballer' opgegeven.
kweet ook niet precies van wat het precies afhangt, maar volgens mij zijn dit de redenen
sandpatt zei:Het is per maand![]()

Sir.Killalot zei:Ik heb nog niet echt veel aanbiedingen gekregen van andere clubs, dat wel. Is omdat ik elk gerucht meteen de kop indruk (waardoor er geen aanbieding volgt).

kingsodab0mb zei:Iemand tips voor een goeie spits, die in de zomer van 2012 beschikbaar zou worden. Geen al te dure vogels liefst (Rennes) weinig loon of transferbudget.
.
. Hij werd mij aangeboden, dus dan maar op ingegaan. Nu heb ik wel drie topspelers op die linkerflank, gaat pijnlijk worden om die steeds te roteren.
.Sir.Killalot zei:Pft, mijn spelers hebben er precies niet veel goesting in dit seizoen... Ik sta weliswaar eerstes (met evenveel punten als Racing Genk), maar heb net mijn zwaarste nederlaag geleden in een Belgische competitie in vier seizoenen... 4-0 verloren in Genk. Nog nooit zo'n slechte match gespeeld.
Daarna wel maar met 1-0 verloren in Barcelona. Ze hadden 75% balbezit, maar Mignolet had (eindelijk!) zijn dagje.
Sommige spelers, waaronder een aantal van mijn key-spelers, zijn echt nog zwaar op zoek naar hun vorm dit seizoen.
Jack Robinson komt in januari overigens naar Brugge. Iets minder betaald: €6,5 miljoen. Hij werd mij aangeboden, dus dan maar op ingegaan. Nu heb ik wel drie topspelers op die linkerflank, gaat pijnlijk worden om die steeds te roteren.
Ben ondertussen ook bondscoach geworden van België (Leekens op pensioen na het WK). Eerste matchen van de EK-kwalificaties al mooi gewonnen. Met de wisselspelers 2-3 verloren in een oefenmatch tegen Frankrijk. Ook in 2014 heeft België nog geen deftige flankverdedigers.
.
