Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bonzo

Legacy Member
Iemand nog tips voor spelers in lagere klasse? Ben nu in 4de Klasse bezig.
Was te laat voor die Ngadrira, zit momenteel in 3de en heeft geen interesse in 4de :-)

Sir.Killalot

Legacy Member
sandpatt zei:
salaris is per maand :p

60k/maand bij Brugge? Hoe flikt ge dat? :eek:

Ik zit in mijn vierde seizoen en heb de CL-finale gespeeld en ik verdien 50k minder dan u? :p

sandpatt

Legacy Member
volgens mij is het een combinatie van factoren.
-heb vorig jaar ook CL-finale gespeeld (1-0 verloren tegen barca)
-2x kampioen in JPL
-heb al verschillende aanbiedingen gehad van andere clubs waardoor ik meer kon vragen aan het bestuur om me te houden
-in het begin van het spel heb ik 'ervaring als internationale voetballer' opgegeven.

kweet ook niet precies van wat het precies afhangt, maar volgens mij zijn dit de redenen

sandpatt

Legacy Member
en ik heb trouwens net eens getest hoeveel ik kan verdienen bij FCB door die aanbieding van Inter. ze willen me een contract van 77k geven. :p

dadash

Legacy Member
180k bij Inter is dan wel heel laag. Bij zo'n ploeg mag je toch al vlug op een miljoen en meer rekenen (op jaarbasis).

Sir.Killalot

Legacy Member
sandpatt zei:
volgens mij is het een combinatie van factoren.
-heb vorig jaar ook CL-finale gespeeld (1-0 verloren tegen barca)
-2x kampioen in JPL
-heb al verschillende aanbiedingen gehad van andere clubs waardoor ik meer kon vragen aan het bestuur om me te houden
-in het begin van het spel heb ik 'ervaring als internationale voetballer' opgegeven.

kweet ook niet precies van wat het precies afhangt, maar volgens mij zijn dit de redenen

- Kwartfinale CL
- Verloren CL-finale tegen Barca
- 3x kampioen in JPL
- Internationale voetballer

Ik heb nog niet echt veel aanbiedingen gekregen van andere clubs, dat wel. Is omdat ik elk gerucht meteen de kop indruk (waardoor er geen aanbieding volgt).

dadash

Legacy Member
sandpatt zei:
Het is per maand :)

Had de reacties niet gezien op deze nieuwe pagina zat nog op de oude.

Ook eens vlug nog FM opgestart en gekeken hoeveel Luton me nu wou bieden en nu gingen ze tot 19k per week. Terwijl ik een contract had voor 1,6k per week :O. Maar goed Mainz bied 300k per week aan salaris budget en 8,5 miljoen transferbudget. Luton 100k per week aan salaris budget en 11,5 miljoen transferbudget. En ik ben ook gewoon toe aan een andere ploeg dus Mainz wordt het. Mainz heeft ook een veel groter stadion 35k tegenover 10k alhoewel Luton een nieuw gaat bouwen van 18k.

Runkle

Legacy Member
Ik verdien maar een luttele 250k/m :unsure:

Eerste seizoen bij Chelsea zit erop; League cup en kampioen (halve finale FA cup verloren).
Volgend seizoen wat zware contracten wegwerken (had dit seizoen al een goede 12mil/j minder), paar jonge britten binnenhalen en jeugdwerking verbeteren. Van plan nog een seizoen of 2 te blijven.

Ook eens gekeken hoe men opvolger bij Leganés het heeft gedaan, 1es geworden maar wel in de CL in de eerste ronde eruit gevlogen...duts!

Bij Spanje staat het EK voor de deur, vorige editie ben ik er in de halve finales uitgekegeld. Nu gaan we uiteraard voor de winst. Daarna ga ik als bondscoach andere oorden opzoeken aangezien ik ze al een WK overwinning heb bezorgd.


Sir.Killalot zei:
Ik heb nog niet echt veel aanbiedingen gekregen van andere clubs, dat wel. Is omdat ik elk gerucht meteen de kop indruk (waardoor er geen aanbieding volgt).

Idd, maakt de werkgevers blij (en kan dacht ik ook een positief effect op u spelers hebben).

kingsodab0mb

Legacy Member
Iemand tips voor een goeie spits, die in de zomer van 2012 beschikbaar zou worden. Geen al te dure vogels liefst (Rennes) weinig loon of transferbudget.

Mefke

Legacy Member
net mijn eerste moment de gloire beleefd in mijn nieuwe Eendracht Aalst game: tot de 6de ronde van de beker geraakt en daar thuismatch tegen Club Brugge. Dacht al niet meer aan winnen maar eerder schade beperken. We spelengoed maar meteen na de rust toch goal slikken. Dan maar Ken Van Damme en Ode Thompson (wa ik in die zag weet ik ook niet want speelt eigenlijk nooit in de competitie) erop gegooid. In de 93e minuut scoort Van Damme toch wel de gelijkmaker zeker. :applause:
Verlengingen: goed half weg de 1e verlenging Thompson gelanceerd en met een mooi lobje over D'hoest in doel :applause:
En marcos zette met een zeer mooie owngoal de kers op de taart :p

Nu weer thuis tegen Westerlo

Runkle

Legacy Member
kingsodab0mb zei:
Iemand tips voor een goeie spits, die in de zomer van 2012 beschikbaar zou worden. Geen al te dure vogels liefst (Rennes) weinig loon of transferbudget.

Nacho Novo

Sir.Killalot

Legacy Member
Pft, mijn spelers hebben er precies niet veel goesting in dit seizoen... Ik sta weliswaar eerstes (met evenveel punten als Racing Genk), maar heb net mijn zwaarste nederlaag geleden in een Belgische competitie in vier seizoenen... 4-0 verloren in Genk. Nog nooit zo'n slechte match gespeeld.

Daarna wel maar met 1-0 verloren in Barcelona. Ze hadden 75% balbezit, maar Mignolet had (eindelijk!) zijn dagje :p.

Sommige spelers, waaronder een aantal van mijn key-spelers, zijn echt nog zwaar op zoek naar hun vorm dit seizoen.

Jack Robinson komt in januari overigens naar Brugge. Iets minder betaald: €6,5 miljoen :p. Hij werd mij aangeboden, dus dan maar op ingegaan. Nu heb ik wel drie topspelers op die linkerflank, gaat pijnlijk worden om die steeds te roteren.

Ben ondertussen ook bondscoach geworden van België (Leekens op pensioen na het WK). Eerste matchen van de EK-kwalificaties al mooi gewonnen. Met de wisselspelers 2-3 verloren in een oefenmatch tegen Frankrijk. Ook in 2014 heeft België nog geen deftige flankverdedigers :p.

Runkle

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Pft, mijn spelers hebben er precies niet veel goesting in dit seizoen... Ik sta weliswaar eerstes (met evenveel punten als Racing Genk), maar heb net mijn zwaarste nederlaag geleden in een Belgische competitie in vier seizoenen... 4-0 verloren in Genk. Nog nooit zo'n slechte match gespeeld.

Daarna wel maar met 1-0 verloren in Barcelona. Ze hadden 75% balbezit, maar Mignolet had (eindelijk!) zijn dagje :p.

Sommige spelers, waaronder een aantal van mijn key-spelers, zijn echt nog zwaar op zoek naar hun vorm dit seizoen.

Jack Robinson komt in januari overigens naar Brugge. Iets minder betaald: €6,5 miljoen :p. Hij werd mij aangeboden, dus dan maar op ingegaan. Nu heb ik wel drie topspelers op die linkerflank, gaat pijnlijk worden om die steeds te roteren.

Ben ondertussen ook bondscoach geworden van België (Leekens op pensioen na het WK). Eerste matchen van de EK-kwalificaties al mooi gewonnen. Met de wisselspelers 2-3 verloren in een oefenmatch tegen Frankrijk. Ook in 2014 heeft België nog geen deftige flankverdedigers :p.

Met Robinson moet ge inderdaad geluk hebben dat je er op het juiste moment bij bent, heb hem op men Sheff W game gekocht voor 2 mil :p.

ToasT

Legacy Member
Ook maar eens gekeken wat ik verdien bij Club: 'maar' 11.250€/week.
Nochtans al een paar keer de CL gewonnen en de competitie is nu alweer binnen en de play-offs moesten nog beginnen. Alle 28 matchen al gewonnen en 102 goals voor en slechts 12 tegen, mooi gemiddelde toch :)
Volgend seizoen eindelijk een nieuw stadion en ik zal waarschijnlijk ook op zoek mogen achter een nieuwe satelliet club omdat ik Hamme in 2 seizoenen van derde naar 2de zal gebracht hebben door een volledig elftal uit te lenen :)

Energised

Legacy Member
het meeste wa ik heb gehad was bij manu waar ik 550k per maand verdiende, dan naar Dortmund waar ik het 10-voudige minder verdiende, en nu naar Milan waar ik 150k per maand pak.

Bonzo

Legacy Member
Met KVC Wingene zonet 6de geëindigd in 4de klasse, uiteindelijk op 1 punt van de 4de plaats (en play-offs) gestrand.

Nu afwachten als er wat trainers ontslaan gaan worden (Visé, Tubeke,..), anders blijf ik nog een jaar.

Général Zantas

Legacy Member
Een der dagen eens beginnen met PSG. Ik wil eens spelen met een club met veel geld.

GemaneDude

Legacy Member
Ik probeer altijd zo weinig mogelijk te verdienen, da's beter voor de clubkas.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan