Eens begonnen met Chelsea.
Bedoeling is de ploeg verjongen en CL winnen.
http://i46.tinypic.com/2d9tso0.png
Drogba, Malouda, Alex, Anelka, Hilario, Bosingwa, Ferreira, Mikel en Essien zijn allemaal vertrokken. Zo zijn de salarissen omlaag gegaan van 8.5 mil naar 7 mil per maand.
Dan een paar gerichte versterkingen gedaan op de flanken, spits en verdediging. In het tussenseizoen nog Fellaini gehaald om het vertrek van Essien en Mikel op te vangen.
In de competitie zijn we veel beter dan verwacht bezig. We kunnen los kampioen worden.
http://i45.tinypic.com/2wlwpz7.png
In de CL zijn we vlot doorgestoten naar de 1e ronde door teams zoals Zenith, Olympiacos en Zurich te verslaan. Shaktar staat ons nu te wachten.