Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R009

Legacy Member
Cpt. Caparzo zei:
Yes, ik heb Dortmund op de rails gekregen! Ik heb eindelijk de perfect tactiek gevonden, ik zit nu aan 8 overwinningen op rij en ben opgeklommen tot de 4de plaats.
Gotze is wel een beest op 't middenveld.

welke tactiek gebruik je mss ?

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Een aanvallende 4231. Met hier en daar een aangepaste spelersinstructies etc.

R009

Legacy Member
Cpt. Caparzo zei:
Een aanvallende 4231. Met hier en daar een aangepaste spelersinstructies etc.

Leuk... Ik denk dat ik nog eens opnieuw begin met Beerschot.. Heb wat foutjes zitten maken... Ik weet nu waarom ik niet veel kan doen... Ik heb geen kapitaal om transfers te doen....

dadash

Legacy Member
WOHO. Dankzij de Fair Play loting mag ik naar de Europa League :D. Met Mainz 9e geeindigd in ons eerste seizoen in de Bundesliga en dankzij het minste aantal gele kaarten mag ik naar de EL :D. Wel via de eerste voorronde maar goed wie weet waar we uit komen :D.

Nu de ploeg wordt momenteel wel overgenomen en ze hebben een andere manager op het oog dus nog even afwachten.

R009

Legacy Member
dadash zei:
WOHO. Dankzij de Fair Play loting mag ik naar de Europa League :D. Met Mainz 9e geeindigd in ons eerste seizoen in de Bundesliga en dankzij het minste aantal gele kaarten mag ik naar de EL :D. Wel via de eerste voorronde maar goed wie weet waar we uit komen :D.

Nu de ploeg wordt momenteel wel overgenomen en ze hebben een andere manager op het oog dus nog even afwachten.

Lol Herr Daum geht nach Mainz :p. Sie gehe nach hause !!!! :p

Darkgnome

Legacy Member
Net WK voor ploegen verloren met Liverpool...
Ik begin me toch serieus vragen te stellen over m'n ploeg of tacktiek want tegenwoordig win ik maar moeizaam. Misschien moet ik mijn ploeg eens volledig herzien of een nieuwe tackiek uitproberen...

dadash

Legacy Member
Pffft de EL begint al op 30/06 dat is dus nog voor het begin van de transferperiode. Zal op deze manier wel geen oefenwedstrijden moeten spelen. Die voorrondes zullen wel volstaan.

Vedeco

Legacy Member
Ja maar die 1e en 2e voorronde kan je gemakkelijk met jouw U23 spelen :p
Ik heb met Gladbach zo de EL gewonnen. In mijn 2e seizoen via de fairplay naar de EL en uiteindelijk de finale gewonnen tegen Bayern :p

nonkel wulle

Legacy Member
Eens begonnen met Chelsea.

Bedoeling is de ploeg verjongen en CL winnen.

http://i46.tinypic.com/2d9tso0.png
Drogba, Malouda, Alex, Anelka, Hilario, Bosingwa, Ferreira, Mikel en Essien zijn allemaal vertrokken. Zo zijn de salarissen omlaag gegaan van 8.5 mil naar 7 mil per maand.
Dan een paar gerichte versterkingen gedaan op de flanken, spits en verdediging. In het tussenseizoen nog Fellaini gehaald om het vertrek van Essien en Mikel op te vangen.

In de competitie zijn we veel beter dan verwacht bezig. We kunnen los kampioen worden.
http://i45.tinypic.com/2wlwpz7.png

In de CL zijn we vlot doorgestoten naar de 1e ronde door teams zoals Zenith, Olympiacos en Zurich te verslaan. Shaktar staat ons nu te wachten.

Vedeco

Legacy Member
Vlotjes man!

Ik amuseer mij weer mateloos bij Gladbach. De laatste 3 seizoenen kwamen er telkens 2 Duitse supertalentjes uit mijn jeugd :love: Seffes eens wat screentjes nemen.

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Ja ik moet wel zeggen dat Gladbach in mijn game ook wel paar zotte talenten heeft. Ik hoop volgend seizoen er een van te kunnen halen naar Dortmund :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
yes, degradatie playoffs binnen :)

0-1, 0-0 en nog is 0-1 dus lokeren kan ni meer terug komen juij :) i survived mn eerste jaar in de JL :) nu eens zagen voor meer salaris da'k men kern kan houden en eventueel een goeie vrije transfer kan aantrekken :)

lol toch dees nog ff quoten, ik win dus de nacompetitie tegen lokeren voor rechtstreekse degradatie. k dacht van ik ga ff op vakantie tot einde playoff 1, 2 en 3.

ik moest dus (ff ni meer bij stil gestaan) nog de échte degradatie playoff spelen met OHL, mechelen en charleroi. 3 vd 6 speeldagen ver sta ik 2e met 4/9 terwijl mechelen ne 9/9 heeft. ik dacht van NOOOOO ik wil geen 2e klasse doen. mn game savet na elke match met als gevolg dat ik ni meer terug kon. uiteindelijk alles nog kunnen winnen en mechelen een beetje pech dus toch nog eerste!

ik zit nu op nog maar -733k schulden. mn contract is verlengd met 3j. volgend seizoen hopelijk volledig uit de schulden ;)

Général Zantas

Legacy Member
Begonnen met PSG daar ik dacht dat die veel geld zouden hebben. Ja tarara, 15 miljoen transfergeld. Al hebben ze eigenlijk wel net een goeie 60 miljoen uitgegeven aan Pastore, Menez etc.

Runkle

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Eens begonnen met Chelsea.

Bedoeling is de ploeg verjongen en CL winnen.

http://i46.tinypic.com/2d9tso0.png
Drogba, Malouda, Alex, Anelka, Hilario, Bosingwa, Ferreira, Mikel en Essien zijn allemaal vertrokken. Zo zijn de salarissen omlaag gegaan van 8.5 mil naar 7 mil per maand.
Dan een paar gerichte versterkingen gedaan op de flanken, spits en verdediging. In het tussenseizoen nog Fellaini gehaald om het vertrek van Essien en Mikel op te vangen.

In de competitie zijn we veel beter dan verwacht bezig. We kunnen los kampioen worden.
http://i45.tinypic.com/2wlwpz7.png

In de CL zijn we vlot doorgestoten naar de 1e ronde door teams zoals Zenith, Olympiacos en Zurich te verslaan. Shaktar staat ons nu te wachten.

Ga het binnenkort ook eens doen denk ik. Ik zie wel dat ge niet met de laatste database speelt? Komt u wel ten nadele qua transfers.

Mefke

Legacy Member
Ben nu halfweg mijn seizoen met Aalst. 2e in 2e klasse op 2punten van Tubize. Wil wel meedoen voor de titel en promotie ook al is het opgelegde doel enkel de eindronde halen. Maar weet iemand of je uberhaupt wel iets krijgt voor je eindklassement in 2e? Zit nu met het afbetalen van 1.2M tegen het einde van het seizoen (in 2e dus een put maken door een put af te betalen :D ), heb al veruit de laagste loonlast van heel 2e en dus zou het financieel heel moeilijk kunnen worden om over te gaan. stadion moet zeker aangepast worden, veldverwarming, enzo. Zal zo al moeilijk worden om deftige tansfers te doen in eerste maar zou graag weten hoe het er financieel aant einde van het seizoen zal uitzien?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Ik weet ni zeker of ik ne dike pree kreeg toen ik kampioen werd. Alleszins meer als een miljoen uitgaven moete doen toen ik naar eerste ging met oa dus die veldverwarming :)

dadash

Legacy Member
Belgie bood me na het EK 2016 (gewonnen door Portugal) het bondscoachshap aan. Geweigerd. Hou er eigenlijk niet zo van van bondscoach zijn. Ben het nu bij Kameroen en steekt me al genoeg tegen. Wachten tot ze me buiten gooien of wel stap ik zelf op na het WK 2018.

Ook wat kuis gehouden bij Mainz. Mijn twee duurste spelers verkocht, kosten 40k per week en waren niet eens basis spelers. Heb nu wat financiele adem ruimte. Vorig seizoen op een bepaald moment -8 miljoen nu + 13 miljoen (Bundesliga leverd veel prijzengeld op, + sponsering en seizoenskaarten bij het seizoensbegin).

Benieuwd wat het wordt dit seizoen, ging vorig seizoen op het einde toch redelijk vlot dus hopelijk kan ik die lijn doortrekken ook Europa League nu een leuk extratje zien hoe ver we daar komen. Ploeg is niet echt veel versterkt maar wel wat betere back up spelers en ze zijn ook een jaartje ouder allemaal plus beter op elkaar ingespeeld. En vooral ik heb nu budget zowel transfer als loon om vooral na het seizoen er dan eens echt werk van te maken. Want vorig seizoen zat ik zo krap bij kas dat ik weinig heb kunnen uitrichten met vrije spelers en zo.

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Wauw ben met Dortmund nog kampioen geworden! Tegen mijn verwachtingen in om eerlijk te zijn. :p Nu kan ik rustig uitbollen, nog 2 speeldagen te gaan in competitie, en zien naar eventuele versterkingen. Alleen jammer dat ik de finale van de Duitse beker net niet gehaald heb. Ben met strafschoppen gaan verliezen in Hannover.

+ kreeg net het nieuws dat ze het stadion met 16.000 plaatsen gaan uitbreiden. En het trainingscomplex gaan upgraden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan