Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kortrijk Community Stadium heet het ding maar er is nog nergens bouwmelding of dergelijke te zien. Ik ben benieuwd.


ben er dan maar zo rap mogelijk op gesprongen. heeft me wel een flinke duit gekost maar als je zijn stats bekeer leek het me dat wel waard. 
St0wned zei:Hop een nieuwe verslaafde er bij
heb een nieuwe aanvaller gekocht nu: giovanni moreno
Hij was al rond met Tottenham maar kreeg geen werkvergunningben er dan maar zo rap mogelijk op gesprongen. heeft me wel een flinke duit gekost maar als je zijn stats bekeer leek het me dat wel waard.
ben ondertussen ook een paar spelers kwijt: Akpala, Meunier, Kouemaha, Diaz. Blondel en Zimling staan ook nog op het punt te vertrekken. Lekker in cashen dus![]()
Cpt. Caparzo zei:Ik heb weer een moeizame start met Dortmund in mijne 2de seizoen. Iets minder erg dat het eerste seizoen, maar ik laat gewoon te veel punten liggen in sommige van die relatief makkelijke wedstrijden. Ik ben wel blij dat het stadion nu 96500 plaatsen heeft. En echt elke week uit verkocht is!
R009 zei:WOW... en elke week uitverkocht... Djeeses dan kan je wel snel je schulden afbetalen...
Cpt. Caparzo zei:Bwa valt mee, ik heb nu nog zoon +-60 miljoen schulden. Denk dat ik van zoon 70miljoen kom.
. Maar nog niets vergeleken met de topclubs van nu...Sir.Killalot zei:Barca tien jaar lang de titel niet kunnen pakken, terwijl je nog maar in 2018 zit?![]()
Oké, misschien geen tien jaar 
Darkgnome zei:Oké, misschien geen tien jaar
![]()

Sir.Killalot zei:Ze doen in elk geval geen belletje rinkelen hier, maar Clovis is wel een coole naam!
Btw, ik kan het eigenlijk wel iedereen aanraden om transfers in het eerste seizoen uit te schakelen. Enige ambetante is dat je langer moet wachten op aangetrokken talentjes die HG kunnen worden, maar voor de rest is het echt wel fijner (en langer realistischer). Je kan wel nog spelers lenen (zolang je er niet voor moet betalen) en vrije spelers aantrekken (zolang uw loonbudget niet overschreden wordt).