Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Killalot

Legacy Member
R009 zei:
Lol, Veel transfers kan ik in men eerste seizoen momenteel niet doen... Ik heb geen transferbudget.... Dus dat is echt wel nice!!!! ze trekken me aan. ik moet in de linker helft van de competitie eindigen maar ik kan wel geen versterkingen doen... En mijn ploeg heeft het wel nodig.

Ja, maar de andere clubs kunnen ook geen transfers doen :).

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Noooooooooo, Gotze voor 2 maanden in de lappenmand :( en die was nog beter bezig dan vorig seizoen. Das echt wel ne mindere

Mattehh

Legacy Member
Champions league ondertussen ook gewonnen. Abnormaal wat schitterende talenten ik had bij Borussia. Heb nu echter mijn ontslag ingediend omdat alles bereikt is. De basis is gelegd om Bayern van de troon te stoten, ik heb er echter het geduld niet voor.

Wel jammer dat ik al mijn talentjes moet achterlaten :(

Runkle

Legacy Member
Mattehh zei:
Champions league ondertussen ook gewonnen. Abnormaal wat schitterende talenten ik had bij Borussia. Heb nu echter mijn ontslag ingediend omdat alles bereikt is. De basis is gelegd om Bayern van de troon te stoten, ik heb er echter het geduld niet voor.

Wel jammer dat ik al mijn talentjes moet achterlaten :(

Dat is altijd het hatelijkste aan een ploeg achterlaten.

n9ne

Legacy Member
Ik begin nog eens opnieuw met Brugge. Zat nu in 2027 en het was me beu :p

5 geblesseerden na de oefenmatchen :') Dit wordt een tof seizoen :p

R009

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ja, maar de andere clubs kunnen ook geen transfers doen :).

Right..Brugge heeft al voor 4.7 miljoen uitgegeven.gewoon te gek. Heb wel een talent kunnen strikken.heeft getekend voor 5jaar. Een van die spelers die ik een paar posts hiervoor heb gepost.
Men eerste wedstrijd was tegen OHL. Meteen al de boot in met 2-0...echt kak!!!

R009

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Welja, je moet die optie uitschakelen he :p.

Kunde in RL ook niet doen hè..ff zeggen "ho mannen ik kan ni volgen..Gé moet ff geen transfers doen:p" gaat ni hè:p

Sir.Killalot

Legacy Member
R009 zei:
Kunde in RL ook niet doen hè..ff zeggen "ho mannen ik kan ni volgen..Gé moet ff geen transfers doen:p" gaat ni hè:p

Is enkel voor het eerste seizoen, dat overeenstemt met het huidige seizoen (enfin, nu afgelopen). Daarin gebeuren ook geen transfers meer tot de winter (en dan zijn het er meestal ook niet zo veel). Het maakt het spel net realistischer.
Anders heb je veel kans dat bvb Anderlecht meteen de helft van zijn topspelers verkoopt, waardoor je echt geen "realistisch" eerste seizoen zult spelen.

Het is ook uitdagender om het eerste seizoen door te komen met de spelers die je ter beschikking krijgt.

Sir.Killalot

Legacy Member
Heerlijke nieuwe aanwinst! Achttienjarige spits die voor de eerste keer een volledige helft mocht spelen: hattrick. :D Dat was nog maar zijn tweede match voor Club, in zijn vorige mocht hij vanaf de 66ste minuut invallen.

Ik zit trouwens weer in een moeilijke CL-groep: Inter, Leverkussen en Galatasaray. Nog nooit tegen Galatasaray gespeeld wel. Tegen Duitse ploegen heb ik het altijd lastig en Inter is gewoon een topploeg. Heb Inter in het tussenseizoen wel geklopt met een oefenmatch en ze hebben hun eerste match verloren tegen Galatasaray. Zelf met 0-1 gaan winnen in Leverkussen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Als je een spel start, kan je kiezen om transfers toe te laten in het eerste seizoen of niet.

Soulwaxx

Legacy Member
Ook FM nog eens opgestart, begonnen met Vitesse. 11M transferbudget :cool:

IN:
Xulu (19-jarige Zuid-Afrikaan)
Praet
De Bock
Lestienne (huur)
Dragutinovic (vrije speler)

Begonnen met een 9/12 ^^

GeneralUrsus

Legacy Member
Gisteren een new game begonnen, doel is om van Charleroi een topclub te maken :D (dus van 2de klasse naar de groepsfase van de Champions League overleven) Wordt een lange game volgens mij :p

IN:

Oliver Korch (FC Midtjylland, 17 jaar) Vrije transfer, toptransfer voor mijn Charleroi
Alex Tuninetti (Ex-Juventus, 20jaar) Vrije transfer
Boris N'koa (Ex-Olympique Marseille, 19jaar) Vrije transfer

Vooral jongere spelers dus omdat er al ervaring genoeg is om makkelijk de 2de klasse te winnen

R009

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Is enkel voor het eerste seizoen, dat overeenstemt met het huidige seizoen (enfin, nu afgelopen). Daarin gebeuren ook geen transfers meer tot de winter (en dan zijn het er meestal ook niet zo veel). Het maakt het spel net realistischer.
Anders heb je veel kans dat bvb Anderlecht meteen de helft van zijn topspelers verkoopt, waardoor je echt geen "realistisch" eerste seizoen zult spelen.

Het is ook uitdagender om het eerste seizoen door te komen met de spelers die je ter beschikking krijgt.

ja inderdaad het is een uitdaging maar toch.. Het is soms wel moeilijk, zeker om de juiste balans te vinden. We hopen dan ook dat er geen al te erge blessures tijdens het seizoen zullen voorvallen. Want dan kom ik wel serieus in de problemen...

Clouds&Cereals

Legacy Member
Ok iets raar hier: Ik start een nieuw game FM12 & zie dat Torres ineens maar 200K verdient idem andere spelers & niet alleen bij Chelsea... Ik heb ook maar 5milj transferbudget ?! Iemand die weet hoe dit komt?

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Vedeco zei:
Elk jaar komen ze dichter en dichter bij de realiteit :p

in mijn Gladbach game gebeuren echt de meest zalige dingen.
België heeft het EK 2020 binnengehaald als organisator en er komen dus enkele nieuwe stadia. o.a. in Kortrijk blijkbaar want die hebben de CL finale van 2018 gekregen :rofl: Kortrijk Community Stadium heet het ding maar er is nog nergens bouwmelding of dergelijke te zien. Ik ben benieuwd.

Kortrijk werd bij mij in 2013 overgenomen door ne sjeik en kreeg 52 miljoen euro als budget vervolgens. Helaas waren ze toen net zeker van degradatie naar tweede klasse. :unsure: Kreeg gelijk een trainersaanbieding voor 25000/maand. :D

St0wned

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Kortrijk werd bij mij in 2013 overgenomen door ne sjeik en kreeg 52 miljoen euro als budget vervolgens. Helaas waren ze toen net zeker van degradatie naar tweede klasse. :unsure: Kreeg gelijk een trainersaanbieding voor 25000/maand. :D

[youtube]PYm_EKoKdh0[/youtube]

in de plek van "ge krijgt vant stad 60 miljoen" :D

ToasT

Legacy Member
Na jaren eindelijk een aanbieding gekregen van ManU, ik moet zeggen dat ik toch met pijn in t hart afscheid neem van Club. Maar heb alles gewonnen dit seizoen en dus tijd voor iets anders.
Wel jammer dat Club vanaf volgend seizoen in een nieuw stadium speelt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan