Sir.Killalot
Legacy Member
R009 zei:Lol, Veel transfers kan ik in men eerste seizoen momenteel niet doen... Ik heb geen transferbudget.... Dus dat is echt wel nice!!!! ze trekken me aan. ik moet in de linker helft van de competitie eindigen maar ik kan wel geen versterkingen doen... En mijn ploeg heeft het wel nodig.
Ja, maar de andere clubs kunnen ook geen transfers doen
.
en die was nog beter bezig dan vorig seizoen. Das echt wel ne mindere
Dat was nog maar zijn tweede match voor Club, in zijn vorige mocht hij vanaf de 66ste minuut invallen.
Kortrijk Community Stadium heet het ding maar er is nog nergens bouwmelding of dergelijke te zien. Ik ben benieuwd.
Kreeg gelijk een trainersaanbieding voor 25000/maand.