Snoeckers zei:
Mag ik u dan eens vragen wat gij tussen u matchen doet?
Om te beginnen kijk ik wat er beter kon de vorige match, ook al won ik die, adhv mijn instellingen, ik volg de matchen ook volledig ipv hoogtepunten, iets wat ik vergeten te melden heb. Dus kan alle fouten/verbetering opmerken na mijn FM-ervaring. Ik kijk naar de volgende tegenstander uitgebreidt , teamverslag, vorige uitslagen, formatie & als voorbeeld, de linksachter van de tegenstander bekijken qua stats, of hij rapper loopt dan 1 van mijn spitsen die linksvoor/wing staan. Of ze hoger springen of niet dan uw speler, zowel de aanvallers als verdedigers.
Maar kan ook afleiden of in een bepaalde match hoge ballen beter zijn dan strakke ballen op de grond, bal in de voet gepast of in de loop (doorsteekpas), instellingen van de tegenstanders, namelijk of ze hoog/laag spelen, met druk/mandekking en zoja kan ik nog wat dingen aanpassen. Of ze breed spelen of binnenin. En dan nog de individuele instellingen aanpassen van spelers voor bepaalde matchen, alweer te zien wie ze als mandekker krijgen, ook neem ik mijn tijd om te kijken hoe mijn spelers de laatste matchen gepresteerd hebben, speler per spelen, om die zo de perfecte voorbereiding & speech te geven voor de match, ik zou een kleine boek kunnen schrijven om eerlijk te zijn
Heb in FM11 met Club Brugge elk jaar kampioen gespeeld, 1x UEFA cup gewonnen, 1x halve finale CL, 2x kwart finale en 2x achtste finale. Ook was ik Nationale Coach van België nadat ze er telkens uitlagen, EK finale verloren tegen Nederland id penalties. WK finale gewonnen van Duitsland 3-0. Heb toen FCB opgegeven voor Arsenal, Villas-Boas die direct zijn job bij Chelsea opgaf en direct naar FCB ging is een teken dat ik het super gedaan had. FCB stond 9e club van europa, België 1e of 2e 3 jaar aan het stuk. Heb altijd een probleem als er een nieuwe FM-game uitkomt omdat ik zoveel moeite steek in mijn savegame, maar nu toch, aan FM12 begonnen, een week geleden. Had mijn PC geformat, savegame behouden maar kon die nietmeer gebruiken, Load Game bleef maar laden, ben zeker dat ik diezelfde patch had want had het genoteerd. Dus dan maar achter FM12 geweest.
Manager van Man City, Tevez, een winger & MC verkocht & E.hazard gekocht. hazard 2 goals gemaakt in community shield cup final vs ManU

Silva gebruik ik als MC ipv winger, werkt goed. Odjija direct weg bij FCB naar Lille voor 7 mil (1e seizoen, Augustus)