Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cycloon

Legacy Member
Ik vind het ook wel jammer dat je zonder grinden perfect je crystarium kan upgraden. Zo hoef je totaal geen keuzes meer te maken.

Cycloon

Legacy Member
Ik vind het ook wel jammer dat je zonder grinden perfect je crystarium kan upgraden. Zo hoef je totaal geen keuzes meer te maken.

Daedie

Legacy Member
Dat blijft niet duren.

zeker niet als:
ge alle 6 rollen beschikbaar krijgt voor ieder personage. Moet in een "secondary role" 40k CP investeren voor 1 node, krijg ongeveer 1 - 2.5k per battle).

WilliaM

Legacy Member
Chapter 10 heeft een zeer goed stuk om te grinden, super easy mobs die respawne en die na 8 (indien preemtive strike) - 30 sec dood gaan. En elke keer 640 CP per fight.

el slettos

Legacy Member
ik ben het eigenlijk gewend om te grinden. Vooral in tales of vesperia heb ik enorm gegrind, en FF IX, FFX enzo.

Kben iemand die graag met overpowered characters rondloopt ^^

Maar grinden is idd blijkbaar nog niet nodig, want daarnet is mijn crystarium uitgebreid, en ik kon meteen alles upgraden, en kheb nog 12000 CP over :unsure:

Dan had ik toch liever de Sphere Grid van FFX waar ik dankzij grinden zot overpowered kon zijn qua strength, magic en HP ^^

Kheb nu enkel gegrind in chapter 5, en kheb nu veeeeel te veel CP over dus :p

Web Wiper

Legacy Member
Knappe gfx & snd !!

Die Vanile werkt wel al danig op mijn systeem met haar preutse toontje. En als je ze niet hoort spreken doet ze evenwel haar preutse loopje ... :rofl:

el slettos

Legacy Member
Web Wiper zei:
Knappe gfx & snd !!

Die Vanile werkt wel al danig op mijn systeem met haar preutse toontje. En als je ze niet hoort spreken doet ze evenwel haar preutse loopje ... :rofl:

of haar gekreun in 1 van de eerste chapters :wtf: :unsure:

solix

Legacy Member
Web Wiper zei:
Knappe gfx & snd !!

Die Vanile werkt wel al danig op mijn systeem met haar preutse toontje. En als je ze niet hoort spreken doet ze evenwel haar preutse loopje ... :rofl:

vanile is :drool::drool::drool:

DreaDNoughT

Legacy Member
Ja vanille is een lekker teefke .

Zit in chapter 4 . Zojuist Dreadnought verslagen ( eindelijk kom ik deze naam is tegen in een FF )
Kwa grinden alleen gedaan in Lake Bresha . Paar keer over en weer waardoor nu al mijn rollen op max staan . Zojuist er ook een paar bijgekregen en nu ga ik wat verdelen want van Lighting maak ik alleen medic en com . Sazh gaat meer als rav en syn . Hope syn , rav en med . Vanille med en sab . Snow natuurlijk sentinel en com/rav .
Ookal een paar wapens geupgrade naar lvl 2-3 .

Kwa gevecht ( zit al bijna 9u ver ) begint het toch al wat moeilijker te worden tegen bepaalde vijanden . Toch een paar keer van para wisselen voor die robots in die "schroothoop" . In het begin verscheidene keren neergegaan tegen die boss ( da wit beest helemaal op het begin van Lake Bresha )

Flare'

Legacy Member
Ligt het aan mij of duurt het echt lang vooraleer je al de wapens van je chars wat deftig kan upgraden? Die dingen om te upgraden droppen echt niet vaak en echt veel cash verdien je ook niet om onderdelen te kopen...

Daedie

Legacy Member
incentive, premium, .... chips verkopen voor redelijk wat gil. In FFXIII verdient ge uw gil eigenlijk via dure items (die eigenlijk geen nut hebben buiten verkopen). Dus als ge der zo hebt liggen kunt ge uw wapens wat materialen kopen.

Cycloon

Legacy Member
Chapter 7 bijna uitgespeeld en het begint eindelijk een beetje moeilijker te worden. Het wordt beter met de tijd dus :p

Nerathas

Legacy Member
Hmm nu aan de grote boss van chapter 9, zal wat moeten grinden voor de 1ste keer blijkbaar.

Psy

Legacy Member
Daedie zei:
Dat blijft niet duren.

zeker niet als:
ge alle 6 rollen beschikbaar krijgt voor ieder personage. Moet in een "secondary role" 40k CP investeren voor 1 node, krijg ongeveer 1 - 2.5k per battle).

ye idd, sommigen 5k. (behemoths & dergelijke) vond et supergrappig toen ik dacht van hmm eens zo'n dino proberen, zal wel te doen zijn mits beetje uitdagend, na 1sec *stoemp* hele groep eraan, beloofd al voor de toekomst :p

Riveragrumes

Legacy Member
Ah balen, door een stomme fout (niet op tijd terug shell/protect gacast) neergegaan bij de baas van chapter 9, en dat terwijl hij praktisch dood was : / Van een lange bossfight gesproken...

Het verhaal wordt nu pas echt interessant precies :')

Nerathas

Legacy Member
Riveragruùes zei:
Ah balen, door een stomme fout (niet op tijd terug shell/protect gacast) neergegaan bij de baas van chapter 9, en dat terwijl hij praktisch dood was : / Van een lange bossfight gesproken...

Het verhaal wordt nu pas echt interessant precies :')

Yup, hem net gemakkelijk verslaan. Was gewoon kwestie van een goed team op te stellen voor hem :D

Het verhaal begint inderdaad interessant te worden.

Daedie

Legacy Member
Vraagske voor mensen die al aan chapter 11 of verder zijn geraakt:

Waar kunt ge een chocobo krijgen? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan