Speel nog wat verder (vanaf Chapter 8), eens ge met de Sentinel rollen moet leren omgaan wordt het iets moeilijker en veel leuker. Persoonlijk vind ik FFX ook beter dan FFXIII, maar de dialogen/interacties met de personages zijn hier veel beter in uitgewerkt, das de enige reden om verder te gaan int spel en ge kunt zien dat ze daar enorm veel tijd in hebben gestoken.
Natuurlijk zijn er ook nadelen aan dit spel, kga hier niet de fanboy uithangen en zeggen dat dit het beste is wat ik ooit gespeeld heb. Maar de game-industrie verandert hé, en RPG's jammer genoeg ook. Een tweede FFX of FFVII zou iedereen wel willen, maar terug naar turn based gaan, dat is niet innoveren hé. Das achterblijven en de fans bekoren.
Nuja, ieder zijn mening hé

: