Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat staat nogtans in schril contrast met het tempo waarin jij dit hebt uitgespeeldduck zei:Dit game een Rpg noemen is een slag in het gezicht van rpg fans, de eerste paar chapters zijn pokkesaai
... op amper anderhalve week al uit, dan moet je toch al serieus geboeid aan het scherm gekluisterd hebben gezeten
.
. Terwijl ik toch ook al best veel tijd erop heb doorgebracht.duck zei:Dit game een Rpg noemen is een slag in het gezicht van rpg fans, de eerste paar chapters zijn pokkesaai, lopen en monsters killen in mooie maar eentonige omgevingen, na een 15 tal uur begint de game beter te worden maar tot bijna op het einde heb je nooit het gevoel dat je een rpg aan het spelen bent , het battlesysteem is zo poepsimpel en saai dat een 4 jarige dit spel kan uitspelen.
blizzard zei:De main storyline is in elke FF al poepsimpel geweest. Zelfs in de o zo goede (en naar mijn mening overroepen) FF VII. Op dat vlak zijn er altijd al veel betere RPG's geweest.
Verder kan ik SE begrijpen wanneer ze zeggen dat het bijna onmogelijk is om nog zo uitgebreid te gaan dan FF VII met wat mensen audiovisueel verwachten tegenwoordig.
zSylar zei:ja das een feit, als ge een hele wereld open map wilt, heb je straks nog 10blu rays nodig.
Is idd wel jammer, mr ze kunnen er niets aan doen.. Tenzij da ze de graphics en audio hard downgraden. Oh en nie vergete hoe lang da wel zou inneme, 10+ jaren voor 1 game?
Ma als we zo denke, dan gaan games elke dag meer liniear en liniear worden? Zitk wel mee in...
zSylar zei:Mja mr uiteindelijk, gamen word altijd meer en meer populair eh. Dus meer geld = meer personeel = grotere projecte.
Dus de hoop nie opgeve!
Nerathas zei:Is idd jammer. Ik zou liefst eigenlijk een RPG willen zoals Baldur's Gate (zeer stylish mooie 2D graphics, zodat ze de game super uitgebreid kunnen maken met veel nice effects erbij).
Maar nee...de gamers zijn zo kritisch tegenwoordig als de graphics niet meer om af te likken zijn, kijken ze zelfs niet meer naar om.
Zowat alle 3D games zijn linaire troep (vind linair goed, maar nergens geen uitgebreide side missions / werelden / steden etc, dat is pas een spijtige zaak).
2D ish Rpg's > 3D rpg's
blizzard zei:Verder kan ik SE begrijpen wanneer ze zeggen dat het bijna onmogelijk is om nog zo uitgebreid te gaan dan FF VII met wat mensen audiovisueel verwachten tegenwoordig.
) 
spikie zei:i call BS
kijk naar de ingame screenshot van FFXIV in de FFXIV thread
FFXIV gebruikt dezelfde engine als FFXIII (crystal tools engine) en daar kan het dan wel om een grote open wereld te maken (lineaire MMORPG zou nogal hard fail zijn)
dus als het daar kan, kan het in offline rpg's ook
, ook totaal nie nodig om dat te weten, auto-battle fixes it all for you. En wat sommige zeggen van gebruik het dan gewoon niet vind ik maar zever, dan zijde te traag + als ge libra hebt gebruikt op nen enemy pakt em toch alt de beste optie...