blizzard
Legacy Member
Rufusthedog zei:
Zielig imo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rufusthedog zei:
tb-303 zei:Wel blijkbaar heb je nog niet veel opgevangen maar tis effectief zo dat 3/4 van het spel zo is. En geen "stadjes" neen, alles word gedaan aan uw save points.
Enkel laatste deel van het spel is free-roaming maar naar het schijnt kan je daar evenlang rondlopen als je alles wilt doen als hetgeen je al in het linaire stuk hebt gedaan.
Ben wel verwonderd dat je na 15 uur nog steeds uw auto battle gebruikt, want bij sommige wezens zou je dan toch wel heeeeeel lang moeten vechten hebben om ze neer te krijgen...

Uio zei:Meh ik denk niet dat ik FFXIII ga spelen. Heb gisteren FFVIII gedownload via PSN met een share hier op het forum. Dat wordt mijn volgende FF![]()



.tb-303 zei:Wel blijkbaar heb je nog niet veel opgevangen maar tis effectief zo dat 3/4 van het spel zo is. En geen "stadjes" neen, alles word gedaan aan uw save points.
Enkel laatste deel van het spel is free-roaming maar naar het schijnt kan je daar evenlang rondlopen als je alles wilt doen als hetgeen je al in het linaire stuk hebt gedaan.
Ben wel verwonderd dat je na 15 uur nog steeds uw auto battle gebruikt, want bij sommige wezens zou je dan toch wel heeeeeel lang moeten vechten hebben om ze neer te krijgen...

blizzard zei:Zielig imo.

Not_A_woRd zei:Ik vind het battle systeem ook niet slecht, maar het is inderdaad niet uitdagend. Het is alsof je dit spel even speelt terwijl de de gazet leest of aan het eten bent, toch maar die linkerstick naar boven houden, op auto battle duwen en om de 3 minuten een cutscene (al een geluk is het verhaal nog vrij goed) Ik begrijp de makers echt niet. Ok het audiovisuele is echt prachtig, maar er moet meer zijn dan dat in een game! Er zijn imo zwaar verkeerde beslissingen gemaakt. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk, ik geef gewoon mijn mening.
Ik mis die old school dingen, free roaming, sidequestjes doen, ... noem maar op.
Spijtig, want ik had echt veel verwacht van deze titel.

The Phazonhunter zei:Battlesysteem is denk ik zo gemaakt om niet meer te 'turn based' over te komen. Er zit duidelijk wat meer snelheid in omdat wij minder moeten nadenken, gewoon op tijd van paradigms veranderen.
Free roaming is wel jammer, heb nog altijd het gevoel dat ik lost oddysey met andre chars aant spelen ben.![]()

The Phazonhunter zei:Battlesysteem is denk ik zo gemaakt om niet meer te 'turn based' over te komen. Er zit duidelijk wat meer snelheid in omdat wij minder moeten nadenken, gewoon op tijd van paradigms veranderen.
Free roaming is wel jammer, heb nog altijd het gevoel dat ik lost oddysey met andre chars aant spelen ben.![]()
)
fraaanche zei:Final Fantasy is groot geworden als turn based RPG, waarom veranderen? (jaaa ok om meer geld binnen te halen)
fraaanche zei:Final Fantasy is groot geworden als turn based RPG, waarom veranderen? (jaaa ok om meer geld binnen te halen)
The Phazonhunter zei:Misschien is verandering wel eens nodig na 12 games?

boba fett c3po zei:Final Fantasy is al vanaf IV niet turn based meer (buiten FFX dan). Vanaf IV wordt het ATB systeem gebruikt.
Cycloon zei:Gevechten zijn echt een stuk saaier geworden door die auto battle die eigenlijk te goed werkt. Vroeger was je vaker bezig met de goeie aanval kiezen e.d. terwijl je nu eigenlijk gewoon vaak auto battle doet en enkel af en toe eens moet nadenken naar welke paradigm je shift. Maar versta me niet verkeerd, ik vind het niet slecht, enkel minder uitdagend.

Xervius zei:Het gevecht systeem vind ik slecht en saai. Khad er echt wel meer van verwacht