Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IkoN

Legacy Member
wa is het verschil nu tussen de gewone en de CE , dacht een paar verzamel kaarten en de soundtrack kan da?

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
welke game is er beter volgens degene die ze beiden heeft gespeeld.

Star ocean the last hope of Final Fantasy XIII

In star ocean is er al meer free-roaming.
Maar welke game in het algemeen qua gameplay en story-based is er het beste?

Ik vroeg me dat af omdat er iemand mijn star ocean wilt ruilen voor FFXIII.

Greetz alvast bedankt.

IkoN

Legacy Member
ik persoonlijk zou gaan voor FFXIII , star ocean , ja kweet nie ma mankeert iets

Psy

Legacy Member
story in star ocean is vrij 'meh' imo, actie is wel dikke fun, maar vind battlesystem in ffxiii ook wel vrij plezant & de story is wel beter.
moeilijke keuze vindek, star ocean is ook zoiets da je wel nog vrij veel replay value heeft terwijl ffxiii gewoon een vette eerste playtrough heeft maar heb toch m'n twijfels over replay value.

prometheus03

Legacy Member
man man man, die battles gaan wat snel, ik heb nauwelijks tijd om te vatten wat er gebeurd :p

die auto battle knop is nog makkelijk, maar met die paradigm erbij maakt dat gelijk nie zo veel uit

Logax

Legacy Member
[-AoLP-]Linkin;13008239 zei:
welke game is er beter volgens degene die ze beiden heeft gespeeld.

Star ocean the last hope of Final Fantasy XIII

In star ocean is er al meer free-roaming.
Maar welke game in het algemeen qua gameplay en story-based is er het beste?

Ik vroeg me dat af omdat er iemand mijn star ocean wilt ruilen voor FFXIII.

Greetz alvast bedankt.

Star Ocean op de PS3 heb je wel het voordeel van de Japanse voiceacting (Engelse voiceacting van SO is ongeveer de verschrikkelijkste dat ik ooit gehoord heb, hoe ik het spel ooit heb kunnen uitspelen op Xbox360 is nog altijd een mysterie).

Maar persoonlijk verkies ik FFXIII. SO was bij mij meer een rush om het spel zo snel mogelijk uit te spelen terwijl ik met FFXIII meer het gevoel heb om het rustig te spelen om maximaal te kunnen genieten. Zit nu ongeveer 23u ver en ben het nog lang niet beu.

Even een voorbeeldje van SO voiceacting:

YouTube - Star Ocean 4 The Last Hope PA: I messed up, Kay!

Na een tijd het enigste dat door je hoofd gaat is 'Kay Kay Kay Kay KAY KAY!' *headexplode*

Dan verkies ik zelfs Vanille haar gegiechel.

soulgamer

Legacy Member
Ik zit nu aan chapter 9 met zo'n 18u op de teller. Heerlijke game, dat het nog lang duren mag!

IkoN

Legacy Member
Logax zei:
Star Ocean op de PS3 heb je wel het voordeel van de Japanse voiceacting (Engelse voiceacting van SO is ongeveer de verschrikkelijkste dat ik ooit gehoord heb, hoe ik het spel ooit heb kunnen uitspelen op Xbox360 is nog altijd een mysterie).

Maar persoonlijk verkies ik FFXIII. SO was bij mij meer een rush om het spel zo snel mogelijk uit te spelen terwijl ik met FFXIII meer het gevoel heb om het rustig te spelen om maximaal te kunnen genieten. Zit nu ongeveer 23u ver en ben het nog lang niet beu.

Even een voorbeeldje van SO voiceacting:

YouTube - Star Ocean 4 The Last Hope PA: I messed up, Kay!

Na een tijd het enigste dat door je hoofd gaat is 'Kay Kay Kay Kay KAY KAY!' *headexplode*

Dan verkies ik zelfs Vanille haar gegiechel.

Star Ocean heeft dan wel Japanse spraak maar als ge al geirriteerd zijt door vanille in FFXIII dan worde zot van de stemmen in Star Ocean hehehe :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan