duck
Legacy Member
GuerrillaDawg zei:Ik doe altijd Libra op nieuwe enemies(Denk dat er zelfs een trophy is voor 100 enemies , no ?)
Ik doe nu auto attack met Sazh (Ik kan party leader nog niet kiezen) als ravager en die doet toch niet veel damage , de chain loopt ook steeds weer leeg voor de volgende aanval
De reden waarom uw chain leegloopt is omda alleen een commando de chain leegloop snelheid kan vertragen en ravager die doet het snel omhoog gaan en snel terug zakken, dus beste is een commando/ravager combo om een chain snel tot max te krijgen. ( indien mogelijk ofc )
(Denk dat er zelfs een trophy is voor 100 enemies , no ?)



