Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nerathas

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Ik versta die Final Fantasy hype toch echt niet. Dat spel zou veel veel beter zijn zonder al dat sentimenteel gedoe der in. Zijn die ****** echt zo verwijfd of wat is dat daar? Ok graphics zijn subliem, zelfs de gameplay vind ik super, maar toch al wat puke momenten tegen gekomen ondertussen. Ik snap die 16 rating dan ook echt niet, het lijkt wel of dat spel is gemaakt voor meiskes van 12.

Heel andere cultuur daar he ;)
Anime is het perfecte voorbeeld daarvan (de meeste toch).
Vroeger keek ik alleen maar naar de anime zonder al die sentimentele of lame comedy.
Maar die zijn niet zoveel voorkomend jammer genoeg.

Eigenlijk erger ik me ook wel aan die kinderachtige personages zoals Vanille en Hope.
Hmm denk dat ik te oud begin te worden voor deze soort games :D

Daedie

Legacy Member
Ja, laten we FF maken hoe Rufusthedog het wil en niet hoe de miljoenen fans het graag spelen. Strak plan :).

Nerathas

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Ja ik vind het echt bizar, ik vind het spel zelf wel fantastisch maar bij die cutscenes heb ik altijd zoiets van "djeezes, mijn bomma zou dit wel goed vinden"

Haha, ik weet perfect wat je bedoelt.

Maar als het erop aankomt om intresante plots etc.. te creëren dan zijn de ****** wel de nr1.
Sommige storylines/ anime/manga storylines zijn echt ongeloofelijk, en niemand doet hen dat na.

Dus die verwijfde lollicons erbij nemen vrees ik :lol:

Arumat

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Maar dat bestaat al. Star Wars is de westerse versie van FF. ;)

Spijtig dat de meeste van de Star Wars games sucken. :ironic:
:offtopic:Er is Knights of the Old Republic.

Ik vind het na 26h nog steeds goed. Het is ook al veel minder lineair geworden (hoewel ik dat niet erg vond).

TotallyZen

Legacy Member
Wie heeft er ook al opgemerkt:
Hope lijkt sterk op Tidus
Vanille lijkt sterk op Rikku
Snow lijkt op Wakka

Moest daar precies aan denken toen ik ze de 1ste maal zag op m'n scherm.

chellesan

Legacy Member
heb de final fantasy 13 ce walktrough boek vandaag aangekregen, is wel in een schoon kaft en zo, heb nr 73,312 trouwens

ULTRAnumb

Legacy Member
totallyzen zei:
Wie heeft er ook al opgemerkt:
Hope lijkt sterk op Tidus
Vanille lijkt sterk op Rikku
Snow lijkt op Wakka

Moest daar precies aan denken toen ik ze de 1ste maal zag op m'n scherm.

snow lijkt ni op wakka
doe mij eerder denken aan tidus me nen beanie
die andere ***** int begin me zijn haar omhoog doe mij denken aan wakka

Dawg (oi22)

Legacy Member
Nog meer FF XIII'ers die mij willen toevoegen ? ;)

PSN : Guerrilladawg

Want more people playing FF XIII :D

IkoN

Legacy Member
dan moet je me wel accepteren , kzit al 2 dagen te wachten op uw toestemming :p

Psy

Legacy Member
zucht rufus, stop eens met zagen, met uw flauwe remarks altijd :p
als ge't niet goed vind, speel het dan niet

UnFinished

Legacy Member
Een hoge multiplier... Dat weet ik ook niet :) Maar tmeest logische lijkt me als je zeldzame onderdelen gebruikt die veel exp waard zijn. Don't shoot me if i'm wrong, mss kan iemand met ne guide u helpen?

ULTRAnumb

Legacy Member
GuerrillaDawg zei:
Ah ja voor de mensen die zo bezig zijn met het spel en de handleiding nog niet uit het doosje gehaald hebben..:p

Er zit een code voor Square enix achter de handleiding.

Als je je ermee registreert op SQUARE ENIX MEMBERS krijg je een email met een code die volgende doet :

1. Receive a FINAL FANTASY XIV Secret In-Game Item!
After the official launch of FINAL FANTASY XIV in 2010, you will receive a secret in-game item* by registering the FINAL FANTASY XIV promotional code during the registration process for FINAL FANTASY XIV.

* Details on the secret item will be revealed at a later date on SQUARE ENIX MEMBERS and the official FINAL FANTASY XIV website.

2. Enter to become a beta tester for FINAL FANTASY XIV for PlayStation 3!
The promotional code also allows you to apply now for a chance to become a beta tester for FINAL FANTASY XIV for PlayStation 3. Click the link that appears below the FINAL FANTASY XIV promotional code and enter using the official beta tester application form.

allang geregistreerd met die code voor XIV Beta :bow:

el slettos

Legacy Member
nu -+ 11 uren en 30 min ver, kheb me wat bezig gehouden met farmen/grinden in chapter 4 ^^

Hope en Lightning kunnen nu gewoon momenteel niet verder levelen, want iedere stat is al verworven in het huidige crystarium.

En kheb nu ook -+ 3200 CP reserve voor Hope en Lightning voor als de crystarium uitbreidt :love:

Dat wordt wel handig :D

Frederik654

Legacy Member
CE 204,526

Wie wil voeg maar toe he; maakt niet veel uit eigenlijk ma liever wa final friends dan mw2 gespuis ..

:applause:

MattRahl

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Daar sta niet in hoe ik de max aan multiplyer kan bereiken en wat nu juist wat is van al die onderdelen.

Zelf een beetje zoeken eh, denk niet dat er al veel mensen ver genoeg zitten om al een mooi lijstje te hebben met wat alles doet.
Ik heb zelf al wel gemerkt dat de meeste items die weinig xp geven vrij snel een multiplier toevoegen als je er meerdere van toevoegt aan je wapen.

Meestal als een component onder de 25xp geeft dan probeer ik 5 stuks in 1x te geven en dan krijg je al gauw een multiplier...

Mja 't is ook nog nie ideaal maar heb er ook nog maar 11 uur gametime opzitten :p

ZERQ

Legacy Member
moet je veel van het verhaal kennen, om mee te zijn? want ik heb namelijk alleen nog maar de films gezien van Final fantasy reeks. en vroeger op ps1 nen keer ene gespeeld maar kweet al nie meer de welke.

Anima

Legacy Member
ZERQ zei:
moet je veel van het verhaal kennen, om mee te zijn? want ik heb namelijk alleen nog maar de films gezien van Final fantasy reeks. en vroeger op ps1 nen keer ene gespeeld maar kweet al nie meer de welke.

neen, het is een gloed nieuw verhaal. je kan gerust gewoon het spel spelen :)

Nerathas

Legacy Member
ZERQ zei:
moet je veel van het verhaal kennen, om mee te zijn? want ik heb namelijk alleen nog maar de films gezien van Final fantasy reeks. en vroeger op ps1 nen keer ene gespeeld maar kweet al nie meer de welke.

Wat bedoel je?
Het is helemaal een nieuw verhaal hoor....

Cycloon

Legacy Member
Verhaal doet me alsmaar meer denken aan een combinatie van FF7 en FFX eigenlijk. Bijna alle sterke elementen uit beide verhalen herhalen zich op gelijkaardige manier eigenlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan