UnFinished
Legacy Member
Zit ongeveer 7 u ver, prachtspelleke
en sowieso beter dan FFXII...
Het enige wat mij tot nu toe stoort is dat ze het gambitsysteem uit FFXII eigenlijk gewoon overgenomen hebben maar nu verdeeld onder rollen, en dat Paradigms genoemd
Ook is het tot nu toe vrij makkelijk allemaal, maar hopelijk verbetert dat nog...
en sowieso beter dan FFXII...Het enige wat mij tot nu toe stoort is dat ze het gambitsysteem uit FFXII eigenlijk gewoon overgenomen hebben maar nu verdeeld onder rollen, en dat Paradigms genoemd
Ook is het tot nu toe vrij makkelijk allemaal, maar hopelijk verbetert dat nog...

