Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnFinished

Legacy Member
Zit ongeveer 7 u ver, prachtspelleke :) en sowieso beter dan FFXII...

Het enige wat mij tot nu toe stoort is dat ze het gambitsysteem uit FFXII eigenlijk gewoon overgenomen hebben maar nu verdeeld onder rollen, en dat Paradigms genoemd :p Ook is het tot nu toe vrij makkelijk allemaal, maar hopelijk verbetert dat nog...

Dawg (oi22)

Legacy Member
Ah ja voor de mensen die zo bezig zijn met het spel en de handleiding nog niet uit het doosje gehaald hebben..:p

Er zit een code voor Square enix achter de handleiding.

Als je je ermee registreert op SQUARE ENIX MEMBERS krijg je een email met een code die volgende doet :

1. Receive a FINAL FANTASY XIV Secret In-Game Item!
After the official launch of FINAL FANTASY XIV in 2010, you will receive a secret in-game item* by registering the FINAL FANTASY XIV promotional code during the registration process for FINAL FANTASY XIV.

* Details on the secret item will be revealed at a later date on SQUARE ENIX MEMBERS and the official FINAL FANTASY XIV website.

2. Enter to become a beta tester for FINAL FANTASY XIV for PlayStation 3!
The promotional code also allows you to apply now for a chance to become a beta tester for FINAL FANTASY XIV for PlayStation 3. Click the link that appears below the FINAL FANTASY XIV promotional code and enter using the official beta tester application form.

Xploziv

Legacy Member
Gisteren verdergedaan tot na de boss fight aan dat gecrystaliseerd meer
ondertussen ook met paradigms bezig, het vechten is al veel beter nu
dat upgrade-grid, kan niet direct op de naam komen :p , vind ik ook wel een verbetering tov FF XII. Heeft veel weg van het sphere-grid

alle FF XIII players mogen mij altijd toevoegen op psn
tag is Ty_084

valies

Legacy Member
Anima zei:
djeeze die odin is pretty hard, die maakt mij zo af lol >.>

Heb het ook in een paar keer moeten doen :) Is wel extra leuk als je hem dan toch te pakken krijgt. Als tip kan ik al wel zeggen dat je best Libra gebruikt zodat je via R1 zijn info kan checken. Daar zie je hopelijk wel een tip voor welke tactiek je moet gebruiken ;)

el slettos

Legacy Member
valies zei:
Heb het ook in een paar keer moeten doen :) Is wel extra leuk als je hem dan toch te pakken krijgt. Als tip kan ik al wel zeggen dat je best Libra gebruikt zodat je via R1 zijn info kan checken. Daar zie je hopelijk wel een tip voor welke tactiek je moet gebruiken ;)

of de guide lezen natuurlijk ^^

warcraft3 playe

Legacy Member
Waar moet je ergens die promotie code ingeven die je krijgt opgestuurd als je ff13 registreerd hebt ?
Na een half uur klote eindelijk een account kunnen maken,dan ff13 registreed.
Heb mailtje terug gehad van square enix met code in voor kans te maken op beta.
Maar dan click ik op link en kan ik niet meer inloggen met men gegevens :doh:
Want dan zit je op de amerikaanse site.
Heb dus maar een mailtje gestuurd :p

NitrodusT`

Legacy Member
Goh, het is wel verleidelijk met al deze positieve commentaren.

Heb nooit echt FF gespeeld. Heb wel VII op m'n PS3 HDD staan. Aangekocht via PSN.
Was wel interessant maar niet heel lang gespeeld. Het lijken me wel games waar je tijd in moet kunnen investeren.

En momenteel ben ik druk bezig in m'n appartement dus misschien nog even wachten. Maar meegaan met de hype is altijd ZO plezant. :)

aGeaL

Legacy Member
toch ook wel eerst zonder guide spelen, heb hem wel ordered, alsi k dan vast zit check ik is
en ms achteraf nog is opnieuw alles grondig

IkoN

Legacy Member
Ga de CE guide ook wel halen maar das dan meer voor op het einde bij de hunts ofzo of voor de verzameling , eerst spelen zonder en zien hoe da da marcheert ;)

IkoN

Legacy Member
pfffft die Astor Protoflorian in het stof doen bijten , had wel 2 try's nodig , kzen content dak er vanaf ben :)

BrammGFX

Legacy Member
Mss noob vraag, maar dat sphere lvl systeem, hoe ga je naar de volgende kring? Ik heb nu 1 zon ring vol, commander class,

Daedie

Legacy Member
BrammGFX zei:
Mss noob vraag, maar dat sphere lvl systeem, hoe ga je naar de volgende kring? Ik heb nu 1 zon ring vol, commander class,

Uw grids worden uitgebreid (en nieuwe toegevoegd) bij het verslaan van bazen. en mss ook bij andere evenets. Maar iig vanzelf.

Cycloon

Legacy Member
Mayiko zei:
vraagje wanneer kan je die sphere beginnen aanvullen?
ik kan da gelijk nog steeds niet

Direct van zodra je ze hebt gekregen. Je hebt enkel zo CR points nodig (die krijg je na elk gevecht).

memorexxx

Legacy Member
Mayiko zei:
ah, ik heb ze nog niet gekregen. zal nog wel komen waarschijnlijk.

Das in het begin van chapter 3, zelfde moment dat ge die paradigms dinges krijgt...

MisterX334

Legacy Member
Het vechtsysteem is echt vet!!
Wat een actie, je moet echt snel denken en beslissingen maken.
Ben nu zon 11h bezig btw.

el slettos

Legacy Member
Straks nog een paar uurtjes gaan spelen sie ^^ :love:

het battlesysteem is idd zalig!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan