Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IkoN

Legacy Member
bedoel me die levels zo van achter een gevecht zoveel xp , pats lvl up :p
geeft me toch een beter gevoel dan uwe Crystarium omhoog te buffen en zo nen nieuwe level halen

Nerathas

Legacy Member
IkoN zei:
bedoel me die levels zo van achter een gevecht zoveel xp , pats lvl up :p
geeft me toch een beter gevoel dan uwe Crystarium omhoog te buffen en zo nen nieuwe level halen

Goh ja, komt op hetzelfde neer. Gewoon een nummertje dat er niet meer staat.

el slettos

Legacy Member
IkoN zei:
ikke een paar potions das al , maar das uit gewoonte denk ik da ge gil verwacht of gewoon zijt , ambetante ook is uw wapens upgraden , das me het geen wa ge vind en om het wapen van Lighting op lv10 te krijgen moest ik alles gebruiken wa ik had , en das dan maar voor 1 wapen

ik heb met al mijn items lighting's wapen na level 8 gebracht, en dat van Sazh naar level 4. Kwestie dat ik niet 1 enorm overpowered character heb ^^

IkoN

Legacy Member
Da heb ik dan weer wel me lighting , maja , heb een vrouw die weet van aanpakken nu dus hehehehe

Daedie

Legacy Member
IkoN zei:
bedoel me die levels zo van achter een gevecht zoveel xp , pats lvl up :p
geeft me toch een beter gevoel dan uwe Crystarium omhoog te buffen en zo nen nieuwe level halen

Ik vind persoonlijk de grid systemen veel toffer als levelen. Ge uw chars dan zelf specialiseren hoe ge ze wilt hebben. Uiteindelijk is levelen ook maar wat (random) attributes erbij. Nu kiest ge zelf de attributes en de skills.

SHFT

Legacy Member
Eindelijk gaat deze thread de goeie richting weer uit ipv dat klagen over dat het spel nog niet is aangekomen ^^

Kvind Crystarium en Paradigm toch interessant.

Obs

Legacy Member
SHFT zei:
Eindelijk gaat deze thread de goeie richting weer uit ipv dat klagen over dat het spel nog niet is aangekomen ^^

Kvind Crystarium en Paradigm toch interessant.

easy for you to say.. jij bent duidelijk aan het spelen ... heb wat medelijden met ons arme stakkers ;)

IkoN

Legacy Member
Denk da bijna iedereen het al wel zal hebben nu zekers hehehe
Paradigm vind ik wel tof gevonden om zo constant te switchen , is wel een meerwaarde vind ik persoonlijk

Xerieus

Legacy Member
totallyzen zei:
Ik heb ook getwijfeld om dat te doen, het ging precies ook wat te snel. Maar na een uurtje of 2 heb je er geen probleem meer mee (ik toch niet). Dus mss toch maar overwegen om te laten staan chuchu!

Ja heb het effe op slow gespeeld maar dat maakt de gevechten een pak minder spannend. Kzal het dus inderdaad terug op normal zetten. Het begint inderdaad al wat te wennen ja :-)

The Phazonhunter

Legacy Member
Cycloon zei:
Hoe kan je character zijn level eigenlijk stijgen? Gebeurt dat vanzelf of zit ik nog niet ver genoeg in het spel? :p

Op het einde van het gevecht krijg je punten waarmee je skills enzo kunt verbeteren denk ik in je menu. Maar ik ben nog ook niet aan dat deel beland dus ik ken er het fijne niet van.

IkoN

Legacy Member
Allee we gaan nog is wa verder doen se , men Crystarium wa omhoog helpen hehehe :)
Grtz

starspike

Legacy Member
SHFT zei:
Eindelijk gaat deze thread de goeie richting weer uit ipv dat klagen over dat het spel nog niet is aangekomen ^^

Kvind Crystarium en Paradigm toch interessant.

Dat ligt dan toch eerder aan dat er nu pas meer volk over het spel praat, dan aan wij die klagen ;)
Hopelijk kunnen we verdomme vlug meepraten! Want ik kijk er echt hard naar uit en ik ga zwaar tijd investeren in het systeem alleszins :)

SHFT

Legacy Member
Obs zei:
easy for you to say.. jij bent duidelijk aan het spelen ... heb wat medelijden met ons arme stakkers ;)

In de laatste 10 pagina's wordt alleen maar hetzelfde gezegd :p Het spel is nog niet verzonden etc. :unsure:

starspike zei:
Dat ligt dan toch eerder aan dat er nu pas meer volk over het spel praat, dan aan wij die klagen ;)
Hopelijk kunnen we verdomme vlug meepraten! Want ik kijk er echt hard naar uit en ik ga zwaar tijd investeren in het systeem alleszins :)

Wel der waren zoveel offtopic posts dat het onmogelijk was om over het spel zelf te praten lol :D

Khoop voor u allen dat ge het zo snel mogelijk hebt dat hier een degelijke discussie gevoerd kan worden :woohoo:

Dawg (oi22)

Legacy Member
Ik voel mij een beetje eenzaam op PSN , Ik ben precies de enige die FF XIII speelt (Buiten Alienized :p)

De rest speelt BF BC2 en Cod MW2

Zijn er soms mede FF spelers die me zouden willen adden ? :p PSN : GuerrillaDawg :>

Psy

Legacy Member
zometeen is doen, binne kwartiertje gaak ook nog wat gamen :)
raar genoeg zitte op m'n list ook nie echt veel volk ffx te spele, enkel een irl kennis die nogal ff lover is dus dat was wel te verwachte ^^

WilliaM

Legacy Member
Lol same, nog niemand van mijn FL FFXIII zien spele, oftewel spele ze MW2, MAG of BC2.

EskimoStripper

Legacy Member
Ik zit nu toch wel even vast met die Aster Protoflorian, Hope gaat er echt veel te snel aan op sommige momenten. Morgen eens opnieuw proberen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan