Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IkoN zei:bedoel me die levels zo van achter een gevecht zoveel xp , pats lvl up
geeft me toch een beter gevoel dan uwe Crystarium omhoog te buffen en zo nen nieuwe level halen
IkoN zei:ikke een paar potions das al , maar das uit gewoonte denk ik da ge gil verwacht of gewoon zijt , ambetante ook is uw wapens upgraden , das me het geen wa ge vind en om het wapen van Lighting op lv10 te krijgen moest ik alles gebruiken wa ik had , en das dan maar voor 1 wapen
IkoN zei:bedoel me die levels zo van achter een gevecht zoveel xp , pats lvl up
geeft me toch een beter gevoel dan uwe Crystarium omhoog te buffen en zo nen nieuwe level halen
SHFT zei:Eindelijk gaat deze thread de goeie richting weer uit ipv dat klagen over dat het spel nog niet is aangekomen ^^
Kvind Crystarium en Paradigm toch interessant.

totallyzen zei:Ik heb ook getwijfeld om dat te doen, het ging precies ook wat te snel. Maar na een uurtje of 2 heb je er geen probleem meer mee (ik toch niet). Dus mss toch maar overwegen om te laten staan chuchu!

Cycloon zei:Hoe kan je character zijn level eigenlijk stijgen? Gebeurt dat vanzelf of zit ik nog niet ver genoeg in het spel?![]()
SHFT zei:Eindelijk gaat deze thread de goeie richting weer uit ipv dat klagen over dat het spel nog niet is aangekomen ^^
Kvind Crystarium en Paradigm toch interessant.

Obs zei:easy for you to say.. jij bent duidelijk aan het spelen ... heb wat medelijden met ons arme stakkers![]()
Het spel is nog niet verzonden etc. 
starspike zei:Dat ligt dan toch eerder aan dat er nu pas meer volk over het spel praat, dan aan wij die klagen![]()
Hopelijk kunnen we verdomme vlug meepraten! Want ik kijk er echt hard naar uit en ik ga zwaar tijd investeren in het systeem alleszins![]()
