Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IkoN

Legacy Member
zal er mij binnenkort wel 1ne bestellen op thehut aan 17euro ipv er 40 euro eraan te geven

Obs

Legacy Member
Als ik morgen nog steeds niets ontvangen heb, kan Chief een mailtje of telefoontje verwachten..

Savatar

Legacy Member
play.com heeft hier ook nog niet geleverd. Nuja dagje of 2 kan ik wel wachten hoor.

GOW 3 en BlazBlue heb ik bij Thehut besteld.. ben benieuwd :)

Savatar

Legacy Member
Ik heb ook de gewone guide besteld, zie de meerwaarde niet van een CE. Zeker bij de guide vind ik een gewone versie handiger.

tb-303

Legacy Member
50Euro zei:
We hebben tegenwoordig ook taxipost, tnt etc hé. Bv Consoleshop, bestellen voor 22u is dag erna aan huis geleverd.

Tja en dan heb je zekerheid :unsure:
Ik werk ALLE DAGEN met ophaling- en leveringsdiensten en het gebeurd heel regelmatig dat ophaal of aflever dagen/uren niet gehaald worden ;) (dhl, gls, ups)

Nerathas

Legacy Member
Vandaag in de bus van Amazon.
Heb nog niet echt een mening over het spel na 2,5h buiten dat de graphics zeer smakelijk zijn.

TotallyZen

Legacy Member
zSylar zei:
Kheb da ook gehad :')

De klant voor mij wist er ook helemaal niets van en de kassier zei dat het voor CE only is dus de klant pakte de normale guide.

Bij mij heeft ze da ook gezegd, ma kheb haar gezegd dat geen verschil heeft : p

Dat snap ik nu niet hé, dat wil zeggen dat als je in gamemania wil werken, je geen bal van games hoeft te weten?

Btw: CE nr. 90 570

Cycloon

Legacy Member
Gamemania heeft meestal wel redelijk goed personeel itt sommige andere game- en multimediawinkels. Nuja, af en toe zit er blijkbaar nog es een idioot tussen :p

Ben nu 4.5 uur ver en game begint eindelijk een beetje los te komen...

URL

Legacy Member
MisterX334 zei:
Bij mij krijg ik ook geen mail als ik mij probeer te registreren op die site

Probeer eens te registreren met een ander e-mail adres.
Het lukt niet om te registreren met een adres van hotmail of yahoo.

Ik heb dan maar een adres van m'n eigen domeinnaam gebruikt, en ik kreeg de mail direct.
Wanneer ik probeerde om daarna in mijn account m'n mail te veranderen naar een hotmail-adres, kreeg ik de error "this is not a valid adress" dus volgens mij worden alle hotmail / yahoo adressen geblokkeerd.

Kan iemand dit bevestigen? :)

IkerCasillas

Legacy Member
Dastraks nog de guide gaan halen in Game Mania. Straks is bekijken en dan morgen eraan beginnen :p

gamerplayer

Legacy Member
ik heb nog nooit een final fantasy game gespeeld
is het aan te raden of af te raden dat ik deze game koop/speel?

URL

Legacy Member
URL zei:
Probeer eens te registreren met een ander e-mail adres.
Het lukt niet om te registreren met een adres van hotmail of yahoo.

Ik heb dan maar een adres van m'n eigen domeinnaam gebruikt, en ik kreeg de mail direct.
Wanneer ik probeerde om daarna in mijn account m'n mail te veranderen naar een hotmail-adres, kreeg ik de error "this is not a valid adress" dus volgens mij worden alle hotmail / yahoo adressen geblokkeerd.

Kan iemand dit bevestigen? :)

Blijkbaar lukt het toch met een hotmail / yahoo adres.
het duurt gewoon wat langer...

Psy

Legacy Member
gamerplayer zei:
ik heb nog nooit een final fantasy game gespeeld
is het aan te raden of af te raden dat ik deze game koop/speel?

als ge openstaat voor japanse games of in't algemeen animé liefhebber zijt absoluut, zoniet zou'k het links laten liggen.
is ne fantastische game, ge moet enkel wat openstaan voor die jap cultuur

Xerieus

Legacy Member
zonet een uur of drie gespeeld en kzen al content ^_^

graphics zijn subliem en battles fun! kga denk ik wel battle speed wat lager zetten want eens je kan beginnen met die paradigms wordt het met een beetje te onoverzichtelijk met momenten.

soulgamer

Legacy Member
Psy zei:
als ge openstaat voor japanse games of in't algemeen animé liefhebber zijt absoluut, zoniet zou'k het links laten liggen.
is ne fantastische game, ge moet enkel wat openstaan voor die jap cultuur
Hmmmm ik haat Anima maar vind Final Fantasy dan weer zéér goed. Is dat normaal of ben ik ziek? :p

TotallyZen

Legacy Member
chuchu007 zei:
zonet een uur of drie gespeeld en kzen al content ^_^

graphics zijn subliem en battles fun! kga denk ik wel battle speed wat lager zetten want eens je kan beginnen met die paradigms wordt het met een beetje te onoverzichtelijk met momenten.

Ik heb ook getwijfeld om dat te doen, het ging precies ook wat te snel. Maar na een uurtje of 2 heb je er geen probleem meer mee (ik toch niet). Dus mss toch maar overwegen om te laten staan chuchu!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan