Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

starspike

Legacy Member
tb-303 zei:
lol @ diegene die online bestellen en echt denken dat dat op release dag in de bus zit!!

Denk toch eens na, ze kunnen dat niet verzekeren.
Voor zelfste geld zit de post zelf al een dag achter met hun werk!

Ze kunnen dat wel 3 dagen voor release versturen met de bedoeling dat dat "maar" 3 dagen onderweg is, maar alles ertussen hebben en kunnen ze geen controle over uitoefenen he ;)

Hier heb je de advertentie:



Als je het zo expliciet doet en daardoor echt wel een hoop klanten lokt, dan ben je verplicht er alles aan te doen om te zorgen dat het er geraakt. Als je het deeltje van "release" er niet bij zet, zouden we inderdaad achterlijk zijn om te verwachten dat het er was bij release. Maar: als het er niet bijstond, denk ik dat de meerderheid die die actie gebruikt heeft, gewoon nu geen abo had. En dat weten ze maar al te goed.

WilliaM

Legacy Member
Lol kbestel de normale strategy guide en ik krijg de limited edition (voor de prijs van de normale) van mijne game winkel omdat hij de verkeerde had besteld :D. Sweet.

sonyjh

Legacy Member
totallyzen zei:
Hey allemaal, hopelijk vinden jullie dit ook weer een bom van een spel, ik zit nu ongeveer 12 uur ver in het verhaal en moet me dwingen om een pauze te nemen.
Anyways, ik wil even een paar minuten met jullie delen die zich dinsdag in GameMania voordeden:

Ik: "Hallo, k'heb een sms gekregen, m'n pre-order van FFXIII is binnen?"
Verkoper: "Naam?"
I: "Frederic...."
V: "Een Collectors Edition of gewone?"
I: "De gewone."
V: "Alstublief, dat is dan ...€"

(Mijn ogen vallen op de laatste Collectors Edition guide in het rek en leg hem ook snel op de toonbank"

I: "Dit ook aub."
V: "Oei, meneer, je zal wel de gewone versie moeten nemen van de guide."
I: "Euh, waarom?"
V: "Wel, die guide is de CE."
I: "Euh, ja."
V: "Maar u heeft net wel de gewone editie gekocht van het spel, deze guide is enkel voor de CE editie van het spel. Maar u doet natuurlijk wat u wil."


(Toen stond ik even :oink:)
(En ook even :wtf:)

Ik betaalde snel voor de guide en het spel en proestte het uit net toen ik de winkel uitstapte.
Manman, mijn dag was al helemaal goed...


Anyways, enjoy the game all!

LOL! kan je me ook vertellen welke gamemania dit was?

valies

Legacy Member
Den_John zei:
Voor de mensen die nog problemen hebben met de benamingen etc. Rechtstreeks copy/paste van Valies z'n review:

"haar" review ;)

Anywayz, het verhaal is idd ingewikkeld. Gewoon regelmatig de datalog lezen of desnoods wat bijkomende info op internet zoeken...

Liquid_Ninja

Legacy Member
Stand van zaken voor de kopers.
Heb hier de prijzen gezien voor een normale FFXIII: 45,99
De limited: 71,99!
En eentje gezien op internet mét genigneerde handtekening (lim.vers.): 110,00 euro!
Ik doe niet aan reclame :x

spikie

Legacy Member
Liquid_Ninja zei:
Stand van zaken voor de kopers.
Heb hier de prijzen gezien voor een normale FFXIII: 45,99
De limited: 71,99!
Ik doe niet aan reclame :x
ge doet idd ni aan reclame want ge zegt ni waar "hier" is

boozeke

Legacy Member
Mmm, nog maar ene keer 5 star rating kunne halen :-/.
What's the big idea behind that? speel elk battle op manual

50Euro

Legacy Member
tb-303 zei:
lol @ diegene die online bestellen en echt denken dat dat op release dag in de bus zit!!

Denk toch eens na, ze kunnen dat niet verzekeren.
Voor zelfste geld zit de post zelf al een dag achter met hun werk!

Ze kunnen dat wel 3 dagen voor release versturen met de bedoeling dat dat "maar" 3 dagen onderweg is, maar alles ertussen hebben en kunnen ze geen controle over uitoefenen he ;)

We hebben tegenwoordig ook taxipost, tnt etc hé. Bv Consoleshop, bestellen voor 22u is dag erna aan huis geleverd.

starspike

Legacy Member
Liquid_Ninja zei:
Stand van zaken voor de kopers.
Heb hier de prijzen gezien voor een normale FFXIII: 45,99
De limited: 71,99!
En eentje gezien op internet mét genigneerde handtekening (lim.vers.): 110,00 euro!
Ik doe niet aan reclame :x

Waar?

IkerCasillas

Legacy Member
Mayiko zei:
ik heb uiteindelijk 48 betaald voor mijn versie (komt van bs).
in your faces, met jullie online orders.

Lol, bij The Hut heb ik mijn exemplaar gekocht voor 35 EUR. :niceone:

Twilkie

Legacy Member
Mayiko zei:
yeah, + het wachten + de onzekerheid van arrival ... thx but no thx.
i'm quite happy with shopping irl.

De mijne stak gisteren in men brievenbus, ben zelfs men deur niet moeten uitgaan, en da voor 35 euro!
Dus 13 euro beterkoop dan het uwe da is 524 belgische frankskes.

starspike

Legacy Member
Mayiko zei:
yeah, + het wachten + de onzekerheid van arrival ... thx but no thx.
i'm quite happy with shopping irl.

Ik ben ook altijd van deze mening geweest. En zo te zien: die ene keer dat je ervan afwijkt, word je genaaid! Voor mij ook nooit meer een releasegame op eender welke manier via de post.

Darius Craven

Legacy Member
Mayiko zei:
yeah and I care because ...
wa zijn 13 euro's daarmee ga je nauwelijks nog eten gaan halen, daar kijk ik dus helemaal niet achter e ...

Op een jaar koop ik zo'n 60 games, 60*13 = 780. Daar kan ik goed mee eten... Meestal scheelt het bovendien snel 20 € dus 1200 € op een jaar? Daar wacht ik wel wat voor. En via Zavvi heb ik nog nooit op een release moeten wachten. Max 2 dagen zoals eerder gesteld.

Maar we zijn :offtopic: aan't gaan...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan