Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inqubus

Legacy Member
Mayiko zei:
yeah and I care because ...
wa zijn 13 euro's daarmee ga je nauwelijks nog eten gaan halen, daar kijk ik dus helemaal niet achter e ...

en als ge 10 games per jaar koopt (wat niet overdreven is) spaart ge op zijn minst al 130 euro koopt. en daar kunt ge al wel is iets van eten he...

conclusie is games van thehut en amazon.co.uk zijn steeds 15-20 euro goedkoper. Misschien geen groot geld voor u als ge maar 1 spel koopt maar als ge er meerdere koopt is dat wel van belang. ik wacht liever 2-3 dagen langer 60-70 euro uit te geven in een game mania.

inqubus

Legacy Member
Mayiko zei:
+1 voor u mate, maar ja die andere lopen natuurlijk nooit tegen de lamp maar je zult maar meemaken dat er plots 5000 euro op je visa rekening staat of je packet maar niet aankomt en je mag bellen naar engeland en dan toch aan de prijs van alier zit ... soit ...

koop bij degelijke winkels en ge hebt het niet voor (zoals amazon) en indien er toch iets onrechtmatig van je visa gaat ben jij altijd verzekert bij VISA zelf je moet enkel een claim indienen en zij doen de rest. zij betalen het onmiddellijk terug en gaan dan zelf hun geld innen.

en alle winkels zoals play.com doen helemaal niet moeilijk ivm returns of niet aangekomen goederen? je moet wel 10-15 dagen wachten totdat ze een nieuw exemplaar opsturen maar je zult altijd uw artikel krijgen.

maar soit ik ga online kopen niet promoten iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken maar als er nog altijd kiekens hun spullen aan 60-70 gaan kopen in de GM zal er nooit iets veranderen hier.

Twilkie

Legacy Member
Mayiko zei:
maar ja die andere lopen natuurlijk nooit tegen de lamp maar je zult maar meemaken dat er plots 5000 euro op je visa rekening staat of je packet maar niet aankomt en je mag bellen naar engeland en dan toch aan de prijs van alier zit ... soit ...

Waarom zou er ineens 5000 euro op u CC gecharged worden?
Er is ooit fraude gepleegd met mijn CC. Ze hebben contact met me opgenomen voor ik het had gemerkt. En uitgelegd wat er ging gebeuren, ik heb hiervoor geen frank betaald. Die zijn daar voor verzekerd zunne.

Maar soit, als ge al nie meer kijkt naar 20 euro per spel kan ik alleen maar zeggen dat ge voor mij overkomt als een verwent nest.
Woont gij al alleen, moet gij zelf uw rekeningen betalen zoals gas, elentrik, water, lening/huur, ...

starspike

Legacy Member
Kan reputatie teruggenomen worden? :D
Neen, zelf heb ik geen problemen met online kopen. Ik zal het gewoon nooit meer doen voor een game die ik ABSOLUUT wil hebben op dag van release. Voor andere dingen geen probleem. Want inderdaad: een play.com (bvb) doet echt niet moeilijk over terugbetaling, verzenden van nieuwe exemplaren, ...

Maar (om in herhaling te vallen): Wil ik iets ABSOLUUT op dag van release, dan vermijd ik online.. Maar hoeveel games zijn dat? Mario, Zelda, FF en GTA...

Darius Craven

Legacy Member
@Mayiko Je moet toch begrijpen dat het ontzettend arrogant overkomt om te zeggen dat "die euro's" het ook niet gaan maken terwijl er massa's mensen financiële problemen hebben.

Ik verdien ook goed mijn kost maar zie geen reden om meer uit te geven aan iets? Da's alsof je naar de bakker zou gaan en zeggen "Oh, 1 euro voor een brood. Hier ik geef je 5" uit de goedheid van je hart? Als je voor een identiek product minder kan betalen doe je dat toch, veel of weinig geld, rijk of arm.

Zoniet is het maar een dwaze redenering om bewust meer te betalen. Maar dan wel blij zijn dat die van de Bart Smit je 5 € korting geeft (dacht toch dat jij dat was)?

Twilkie

Legacy Member
Darius Craven zei:
@Mayiko Je moet toch begrijpen dat het ontzettend arrogant overkomt om te zeggen dat "die euro's" het ook niet gaan maken terwijl er massa's mensen financiële problemen hebben.

QFT

Legendary d.C.

Legacy Member
Damn, heb ik heb net 63 euro daaraan gegeven in de GM... Enfin, 13 euro teveel. Shit happens. volgende keer beter luisteren als ze de prijs zeggen. Ik had 53 verstaan...

NovaHova

Legacy Member
totallyzen zei:
Hey allemaal, hopelijk vinden jullie dit ook weer een bom van een spel, ik zit nu ongeveer 12 uur ver in het verhaal en moet me dwingen om een pauze te nemen.
Anyways, ik wil even een paar minuten met jullie delen die zich dinsdag in GameMania voordeden:

Ik: "Hallo, k'heb een sms gekregen, m'n pre-order van FFXIII is binnen?"
Verkoper: "Naam?"
I: "Frederic...."
V: "Een Collectors Edition of gewone?"
I: "De gewone."
V: "Alstublief, dat is dan ...€"

(Mijn ogen vallen op de laatste Collectors Edition guide in het rek en leg hem ook snel op de toonbank"

I: "Dit ook aub."
V: "Oei, meneer, je zal wel de gewone versie moeten nemen van de guide."
I: "Euh, waarom?"
V: "Wel, die guide is de CE."
I: "Euh, ja."
V: "Maar u heeft net wel de gewone editie gekocht van het spel, deze guide is enkel voor de CE editie van het spel. Maar u doet natuurlijk wat u wil."


(Toen stond ik even :oink:)
(En ook even :wtf:)

Ik betaalde snel voor de guide en het spel en proestte het uit net toen ik de winkel uitstapte.
Manman, mijn dag was al helemaal goed...


Anyways, enjoy the game all!
Kheb da ook gehad :')

De klant voor mij wist er ook helemaal niets van en de kassier zei dat het voor CE only is dus de klant pakte de normale guide.

Bij mij heeft ze da ook gezegd, ma kheb haar gezegd dat geen verschil heeft : p

Dark_ParaSite

Legacy Member
Net weer een stukje gespeeld, zit nog nie echt ver. Ma het speelt wel supervlot, en de achtergrond info via de datalog is wel nodig om deftig aan al de termen uit te kunnen :)

Lemmichi

Legacy Member
Mayiko zei:
ik heb uiteindelijk 48 betaald voor mijn versie (komt van bs).
in your faces, met jullie online orders.

van bij bartsmit ? daar kostie toch 59,99 volgens hun site ?

btw in mm heb ik hem zien liggen voor 51 euro .

NovaHova

Legacy Member
Die lucky bastard die Nr1 heeft die gozer gaat wel een pak geld verdiene op ebay denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan