Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

starspike

Legacy Member
Ik scan ten eerste al de advertentie zelf in en stuur die mooi mee met het mailtje.
Als ik hem niet gehad heb en het is action-time laat ik nog iets horen ;)

Obs

Legacy Member
starspike zei:
Ik scan ten eerste al de advertentie zelf in en stuur die mooi mee met het mailtje.
Als ik hem niet gehad heb en het is action-time laat ik nog iets horen ;)

Net even gebeld naar het huisfront: niet aangekomen. :angry:

Anima

Legacy Member
brow91 zei:
Weet ik, maar je kunt maar kans maken om er in deel te nemen als je je inschrijft he. ;)

ok ja had nie gezien als ge copy paste deed da die 4 letters weg deed ... fail haha
allee heb me ook ingeschreven nu, hopelijk zit ik erbij :) ...

spikie

Legacy Member
Shinro zei:
Toch wel zeer spijtig dat de beta enkel voor PS3 is, ik zal nooit een MMO spelen op een console...

Spijtig dat ze je ook niet de PC beta aanbieden, aangezien daar het spel waarschijnlijk echt tot zijn recht komt.
de pc closed beta begint morgen

Psy

Legacy Member
Fratley zei:
Ik had een zeer vreemd probleem met mijn Flatscreen tv.
Jullie kennen screentearing wel, maar ik had een extreme vorm hiervan, zo heb ik de intro beelden gewoon niet kunnen zien omdat de screentear alles zwaar verbrodde.
Spijtig genoeg kan ik geen Vsync forcen zoals op de pc, dus ik zat met de handen in mijn haar.

Na wat nadenk werk toch maar naar de carrefour gelopen en een hdmi kabel gaan halen, om de AV scart te vervangen. De resolutie werd automatisch verhoogd en bye bye problemen.

Vrij vreemd maar ik ben toch blij met de aankoop, alles ziet er scherper/crispier en kleurrijker uit en het geluid is zelfs helderder.

hdtv + hdmi is eigenlijk een must, scart op zo'n tv is bijzonder zonde, op die manier blijft ge uw hdtv eigenlijk behandelen als een gewone tv.

MisterX334

Legacy Member
Bij mij krijg ik ook geen mail als ik mij probeer te registreren op die site

starspike

Legacy Member
Obs zei:
Net even gebeld naar het huisfront: niet aangekomen. :angry:

Hier ook niks. Time for action.
Ik zal alvast straks even de advertentie zelf inscannen en dan iets neerpennen wanneer ik tijd heb. Al komt het morgen binnen en produceren ze de vetste magazines van de eeuw: mij zijn ze alvast kwijt als klant.

50Euro

Legacy Member
syndrom zei:
hebben ze beloofd dat je het ging hebben op de release?

Chief heeft dat weten te beloven ja, "Chief stunt opnieuw: neem nu een jaarabonnement (12 maanden) en ontvang op dag van release (!) de topgame Final Fantasy XIII".

Chief Stunt :s

Obs

Legacy Member
Ik heb er geen enkel probleem mee dat ik het niet ontvang op de releasedate.
Waar ik wel een probleem mee heb is dat ze ZEGGEN dat je het zal ontvangen op de releasedate & dat het dan blijkt dat het niet zo is.

TotallyZen

Legacy Member
Hey allemaal, hopelijk vinden jullie dit ook weer een bom van een spel, ik zit nu ongeveer 12 uur ver in het verhaal en moet me dwingen om een pauze te nemen.
Anyways, ik wil even een paar minuten met jullie delen die zich dinsdag in GameMania voordeden:

Ik: "Hallo, k'heb een sms gekregen, m'n pre-order van FFXIII is binnen?"
Verkoper: "Naam?"
I: "Frederic...."
V: "Een Collectors Edition of gewone?"
I: "De gewone."
V: "Alstublief, dat is dan ...€"

(Mijn ogen vallen op de laatste Collectors Edition guide in het rek en leg hem ook snel op de toonbank"

I: "Dit ook aub."
V: "Oei, meneer, je zal wel de gewone versie moeten nemen van de guide."
I: "Euh, waarom?"
V: "Wel, die guide is de CE."
I: "Euh, ja."
V: "Maar u heeft net wel de gewone editie gekocht van het spel, deze guide is enkel voor de CE editie van het spel. Maar u doet natuurlijk wat u wil."


(Toen stond ik even :oink:)
(En ook even :wtf:)

Ik betaalde snel voor de guide en het spel en proestte het uit net toen ik de winkel uitstapte.
Manman, mijn dag was al helemaal goed...


Anyways, enjoy the game all!

Dawg (oi22)

Legacy Member
Volgens mij noemt het de "CE guide" omdat het een speciale uitgave van de guide is , niet omdat het enkel word gebruikt voor bij de CE versie van het spel.

Er zit niets bij de CE dat in de gewone game niet zit..Ik bedoel dan wel in-game.

Dat is dus typisch Gamemania he ;P

Daedie

Legacy Member
GuerrillaDawg zei:
Volgens mij noemt het de "CE guide" omdat het een speciale uitgave van de guide is , niet omdat het enkel word gebruikt voor bij de CE versie van het spel.

Nee, echt?!

:p

tb-303

Legacy Member
lol @ diegene die online bestellen en echt denken dat dat op release dag in de bus zit!!

Denk toch eens na, ze kunnen dat niet verzekeren.
Voor zelfste geld zit de post zelf al een dag achter met hun werk!

Ze kunnen dat wel 3 dagen voor release versturen met de bedoeling dat dat "maar" 3 dagen onderweg is, maar alles ertussen hebben en kunnen ze geen controle over uitoefenen he ;)

ytsejam

Legacy Member
tb-303 zei:
lol @ diegene die online bestellen en echt denken dat dat op release dag in de bus zit!!

Denk toch eens na, ze kunnen dat niet verzekeren.
Voor zelfste geld zit de post zelf al een dag achter met hun werk!

Ze kunnen dat wel 3 dagen voor release versturen met de bedoeling dat dat "maar" 3 dagen onderweg is, maar alles ertussen hebben en kunnen ze geen controle over uitoefenen he ;)

Je hebt wel een punt, maar als ze vanuit de UK al kunnen leveren op releasedag, is het wel maar belachelijk dat chief dat dan niet kan, vanuit het binnenland.

Darius Craven

Legacy Member
tb-303 zei:
lol @ diegene die online bestellen en echt denken dat dat op release dag in de bus zit!!

Denk toch eens na, ze kunnen dat niet verzekeren.
Voor zelfste geld zit de post zelf al een dag achter met hun werk!

Ze kunnen dat wel 3 dagen voor release versturen met de bedoeling dat dat "maar" 3 dagen onderweg is, maar alles ertussen hebben en kunnen ze geen controle over uitoefenen he ;)

Bij OPM en Chief heb ik het de vorige keren nochtans telkens op tijd gekregen... Zal toeval zijn dan?

En Zavvi & co zijn meestal de dag zelf, of max. 2 dagen onderweg. En voor de prijs van online kopen gaan we niet klagen dat het die paar dagen later is. Liever 40 € en enkele dagen later dan 65 € en één dag op voorhand (of de dag zelf)...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan