Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_John

Legacy Member
spikie zei:
als ge u game registreert krijgt ge een code in u mailbox waarmee ge u kunt inschrijven voor de ps3 beta van FFXIV en met diezelfde code krijgt ge bij de launch van FFXIV een exclusief in-game item

Heb dat reeds gedaan via member.square-enix.... maar heb nog altijd niks ontvangen :(

Alcoholic Punk

Legacy Member

memorexxx

Legacy Member
Zagevent over lineair :) Kvind da aangenaam om zo het spel te verkennen. Trouwens, den FFX (enigste die ik gespeeld heb) was toch quasi lineair tot ge da airship had en kon terug gaan...
Anyway top spel. kheb nu juist die paradigsm dinges, lijkt mij wel nice eens ge er wa met weg zijt. 1 ding vraag ik mij wel af , kunt ge nu tijdens battles nooit andere mannekes buiten uwe party leader besturen? Zou ik maar spijtig vinden... :p

Anima

Legacy Member
spikie zei:
knappe review :niceone:


als ge u game registreert krijgt ge een code in u mailbox waarmee ge u kunt inschrijven voor de ps3 beta van FFXIV en met diezelfde code krijgt ge bij de launch van FFXIV een exclusief in-game item


bij mij is de promotie code incorrect >.> yay geweldig lol :p

syndrom

Legacy Member
ik maak een account aan op die square enix site, krijg die promo code en kan vervolgens niet inloggen op die beta applicatie site omdat men pass zogezegd verkeerd is.

zucht

dr.salt

Legacy Member
memorexxx zei:
Zagevent over lineair :) Kvind da aangenaam om zo het spel te verkennen. Trouwens, den FFX (enigste die ik gespeeld heb) was toch quasi lineair tot ge da airship had en kon terug gaan...
Anyway top spel. kheb nu juist die paradigsm dinges, lijkt mij wel nice eens ge er wa met weg zijt. 1 ding vraag ik mij wel af , kunt ge nu tijdens battles nooit andere mannekes buiten uwe party leader besturen? Zou ik maar spijtig vinden... :p

Speel maar eens de 6, 7 en 8... zult snel snappen waarom dit teleurstellend is

brow91

Legacy Member
Den_John zei:
Heb dat reeds gedaan via member.square-enix.... maar heb nog altijd niks ontvangen :(

Ik heb daarnet ook mijn final fantasy XIII code ingegeven en heb direct mail terug gekregen met een code voor final fantasy XIV beta. Dan heb ik mij direct aangemeld om deel te kunnen nemen aan die beta... :applause:

brow91

Legacy Member
Anima zei:
bij mij is de promotie code incorrect >.> yay geweldig lol :p

Je hebt de code toevallig niet gekopieerd?
Beste is gewoon de code overtypen, allemaal aan elkaar.

memorexxx

Legacy Member
dr.salt zei:
Speel maar eens de 6, 7 en 8... zult snel snappen waarom dit teleurstellend is

Mja ksnap de drang niet van vele mensen naar open world/free roaming games. Das wel leuk soms, maar noodzakelijk is dat toch niet voor mij, kvind het soms leuker dat het lineair is, call me a weirdo :p

En ge weet gewoon dat er nog free roaming aan te pas zal komen in den XIII. Kan niet anders, dusja effe geduld hebben zeker :)

Den_John

Legacy Member
Voor de mensen die nog problemen hebben met de benamingen etc. Rechtstreeks copy/paste van Valies z'n review:

In Final Fantasy XIII leven tal van mensen een sereen leven op Cocoon, een utopisch rijk dat in de lucht boven Pulse zweeft. De inwoners van Cocoon kennen reeds lang vrede en welvaart met de fal'Cie als beschermer. Echter komt deze voorspoed tot een einde wanneer Anima, een vijandige fal'Cie komende van de onderwereld Pulse, opstaat. Fal'Cie brandmerken mensen, waardoor deze onmiddelijk veranderen in magische bedienden, genaamd l'Cie. L'Cie moeten de taak vervullen die hun meester hen oplegt. Doen ze dit niet, dan worden ze getransformeerd tot Cie'th, zombieachtige wezens.

Zal dan maar eens een mail sturen naar die mannen hun Support.

brow91 zei:
Ik heb daarnet ook mijn final fantasy XIII code ingegeven en heb direct mail terug gekregen met een code voor final fantasy XIV beta. Dan heb ik mij direct aangemeld om deel te kunnen nemen aan die beta... :applause:

syndrom

Legacy Member
brow91 zei:
Ik heb daarnet ook mijn final fantasy XIII code ingegeven en heb direct mail terug gekregen met een code voor final fantasy XIV beta. Dan heb ik mij direct aangemeld om deel te kunnen nemen aan die beta... :applause:

weet wel dat die code geen beta garandeerd é

Fratley

Legacy Member
Ik had een zeer vreemd probleem met mijn Flatscreen tv.
Jullie kennen screentearing wel, maar ik had een extreme vorm hiervan, zo heb ik de intro beelden gewoon niet kunnen zien omdat de screentear alles zwaar verbrodde.
Spijtig genoeg kan ik geen Vsync forcen zoals op de pc, dus ik zat met de handen in mijn haar.

Na wat nadenk werk toch maar naar de carrefour gelopen en een hdmi kabel gaan halen, om de AV scart te vervangen. De resolutie werd automatisch verhoogd en bye bye problemen.

Vrij vreemd maar ik ben toch blij met de aankoop, alles ziet er scherper/crispier en kleurrijker uit en het geluid is zelfs helderder.

Shinro

Legacy Member
brow91 zei:
Weet ik, maar je kunt maar kans maken om er in deel te nemen als je je inschrijft he. ;)

Toch wel zeer spijtig dat de beta enkel voor PS3 is, ik zal nooit een MMO spelen op een console...

Spijtig dat ze je ook niet de PC beta aanbieden, aangezien daar het spel waarschijnlijk echt tot zijn recht komt.

starspike

Legacy Member
dr.salt zei:
Speel maar eens de 6, 7 en 8... zult snel snappen waarom dit teleurstellend is


Nochthans vond ik Midgar ook redelijk lineair. Niet zo lineair als XIII lijkt te zijn, maar echt vrij waart ge toch ook niet, hé...

50Euro zei:
En vandaag nog niks gekregen van Chief Stunt. :s

Dan zal het bij mij ook wel niks zijn. Dan gaan ze toch van mij horen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan