Den_John
Legacy Member
spikie zei:als ge u game registreert krijgt ge een code in u mailbox waarmee ge u kunt inschrijven voor de ps3 beta van FFXIV en met diezelfde code krijgt ge bij de launch van FFXIV een exclusief in-game item
Heb dat reeds gedaan via member.square-enix.... maar heb nog altijd niks ontvangen



Kvind da aangenaam om zo het spel te verkennen. Trouwens, den FFX (enigste die ik gespeeld heb) was toch quasi lineair tot ge da airship had en kon terug gaan... 