Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dark_ParaSite

Legacy Member
Darius Craven zei:
Vrij "snel" lijkt me toch?

Lijkt me ook, nu ik lees en bekijk wel alles enorm goe ma ik zit al op bijna 6u en heb net die boss gehad waar ge uw paragim tutorial te goei krijgt :)

Nu ik speel altijd heel traag, en bijna na elk gevecht zit ik in men menu's enz :)

|Kiara|

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
allang geregistreerd met die code voor XIV Beta :bow:

Dat registreren lukt hier niet. Ik geef mijn login en paswoord in, maar wat moet je bij 'one-time password' ingeven? Het paswoord dat ik in de mail toegestuurd kreeg doet het alvast niet..

MisterX334

Legacy Member
|Kiara| zei:
Dat registreren lukt hier niet. Ik geef mijn login en paswoord in, maar wat moet je bij 'one-time password' ingeven? Het paswoord dat ik in de mail toegestuurd kreeg doet het alvast niet..

niets

V1nce

Legacy Member
Meesten zullen er langer over doen denk ik.
Ik rush altijd.
Moet wel nog sidemissions doen.

|Kiara|

Legacy Member
Als ik een nieuw paswoord opvraag krijg ik ook de melding dat mijn mailadres niet gekend is. Misschien moet ik even wachten, had daarnet pas een account aangemaakt op square-enix.com

Jonas89

Legacy Member
een onnodig en dom vraagske, maar toch ga ik ze stellen:

Is FFXIII de moeite om te kopen in mijn opzicht, heb nog géén enkele game in deze reeks gekocht (zelf niet gespeeld) ? ken géén karakter, wereld, enz...
en "moet" je de Guide erbij kopen ?

UnFinished

Legacy Member
Jonas89 zei:
een onnodig en dom vraagske, maar toch ga ik ze stellen:

Is FFXIII de moeite om te kopen in mijn opzicht, heb nog géén enkele game in deze reeks gekocht (zelf niet gespeeld) ? ken géén karakter, wereld, enz...
en "moet" je de Guide erbij kopen ?

Zoals eerder al gezegd is: Alle FF's hebben een apart verhaal & wereld, ge hebt geen voorkennis nodig om alles te kunnen begrijpen. Dus koop het gewoon :D

De guide is op zich niet nodig, ik heb em bvb niet gekocht omdat ik alles zelf wil ontdekken. Het spel is al lineair genoeg imo. Maar niemand houdt u tegen om de guide te kopen, als je ergens vastzit kan da wel eens goed van pas komen ;)

Psy

Legacy Member
Jonas89 zei:
en de controls ? als beginneling van FF :p:p

had ook nooit FF gespeelt & i love it (wel al vele rpgs gespeelt), alles word systematisch opgebouwd doorheen het verhaal & telkens een stukje moeilijker.

ik blijf er wel bij dat het echt een game is dat ge voor zijt of niet, als ge die JRPG stijl niet kunt apprecieren zou het wel eens kunnen tegenvallen.

UnFinished

Legacy Member
Jonas89 zei:
en de controls ? als beginneling van FF :p:p

Mits uw reflexen tijdens gevechten goed genoeg zijn mag dat geen probleem zijn. En anders zet ge de battle speed op slow, maar dan verkracht ge het hele battle systeem wel :p Zelfs na 8 uur spelen hebt ge nog tutorials waarin ze alles duidelijk uitleggen, ge hebt dus tijd genoeg om de controls en het spel onder de knie te krijgen.

De game mania is nog open, waar wacht ge op? :p

spikie

Legacy Member
|Kiara| zei:
Dat registreren lukt hier niet. Ik geef mijn login en paswoord in, maar wat moet je bij 'one-time password' ingeven? Het paswoord dat ik in de mail toegestuurd kreeg doet het alvast niet..
one-time password is de code die ge kunt gebruiken als u SE account aan een security token gekoppeld is, de meeste FFXI spelers hebben da

Jonas89

Legacy Member
Fury2003 zei:
Mits uw reflexen tijdens gevechten goed genoeg zijn mag dat geen probleem zijn. En anders zet ge de battle speed op slow, maar dan verkracht ge het hele battle systeem wel :p Zelfs na 8 uur spelen hebt ge nog tutorials waarin ze alles duidelijk uitleggen, ge hebt dus tijd genoeg om de controls en het spel onder de knie te krijgen.

De game mania is nog open, waar wacht ge op? :p

ik veronderstel dat de CE uitverkocht zal zijn ? als ik het koop zal het via thehut op play zijn ? of is het in GM de benelux versie ?

solix

Legacy Member
ben eindelijk eraan begonnen, het ziet er goed uit!
Doet me eigenlijk denken aan ffx (want zeker niet slecht is)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan