Anima
Legacy Member
Darius Craven zei:Vrij "snel" lijkt me toch?
42 uur op minder dan een week tijd ... das wel erg veel en snel lol

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darius Craven zei:Vrij "snel" lijkt me toch?

Darius Craven zei:Vrij "snel" lijkt me toch?


ULTRAnumb zei:allang geregistreerd met die code voor XIV Beta![]()
Anima zei:42 uur op minder dan een week tijd ... das wel erg veel en snel lol![]()

|Kiara| zei:Dat registreren lukt hier niet. Ik geef mijn login en paswoord in, maar wat moet je bij 'one-time password' ingeven? Het paswoord dat ik in de mail toegestuurd kreeg doet het alvast niet..
V1nce zei:Meesten zullen er langer over doen denk ik.
Ik rush altijd.
Moet wel nog sidemissions doen.

Jonas89 zei:een onnodig en dom vraagske, maar toch ga ik ze stellen:
Is FFXIII de moeite om te kopen in mijn opzicht, heb nog géén enkele game in deze reeks gekocht (zelf niet gespeeld) ? ken géén karakter, wereld, enz...
en "moet" je de Guide erbij kopen ?


Jonas89 zei:en de controls ? als beginneling van FF![]()
Jonas89 zei:en de controls ? als beginneling van FF![]()
Zelfs na 8 uur spelen hebt ge nog tutorials waarin ze alles duidelijk uitleggen, ge hebt dus tijd genoeg om de controls en het spel onder de knie te krijgen. 
one-time password is de code die ge kunt gebruiken als u SE account aan een security token gekoppeld is, de meeste FFXI spelers hebben da|Kiara| zei:Dat registreren lukt hier niet. Ik geef mijn login en paswoord in, maar wat moet je bij 'one-time password' ingeven? Het paswoord dat ik in de mail toegestuurd kreeg doet het alvast niet..
Fury2003 zei:Mits uw reflexen tijdens gevechten goed genoeg zijn mag dat geen probleem zijn. En anders zet ge de battle speed op slow, maar dan verkracht ge het hele battle systeem welZelfs na 8 uur spelen hebt ge nog tutorials waarin ze alles duidelijk uitleggen, ge hebt dus tijd genoeg om de controls en het spel onder de knie te krijgen.
De game mania is nog open, waar wacht ge op?![]()
Anima zei:nee ge kunt ze nog in de frs kopen maar wel voor 70 €
Mayiko zei:man echt ik ben verliefd geworden op die game