[-AoLP-]Linkin
Legacy Member
Logax zei:Star Ocean op de PS3 heb je wel het voordeel van de Japanse voiceacting (Engelse voiceacting van SO is ongeveer de verschrikkelijkste dat ik ooit gehoord heb, hoe ik het spel ooit heb kunnen uitspelen op Xbox360 is nog altijd een mysterie).
Maar persoonlijk verkies ik FFXIII. SO was bij mij meer een rush om het spel zo snel mogelijk uit te spelen terwijl ik met FFXIII meer het gevoel heb om het rustig te spelen om maximaal te kunnen genieten. Zit nu ongeveer 23u ver en ben het nog lang niet beu.
Even een voorbeeldje van SO voiceacting:
YouTube - Star Ocean 4 The Last Hope PA: I messed up, Kay!
Na een tijd het enigste dat door je hoofd gaat is 'Kay Kay Kay Kay KAY KAY!' *headexplode*
Dan verkies ik zelfs Vanille haar gegiechel.
ja je hebt gelijk, ik wil zo vlug mogelijk star ocean uitspelen op dit moment en soms verveelt de battles mij. Ik zal het wel ruilen voor FFXIII eens ik star ocean heb uitgespeeld.
allemaal bedankt voor jullie antwoorden


, ditto exp.
