Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Archief - Final Fantasy XIII
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
nu ff gespeeld, en ondanks zen extreme lineariteit en gelimiteerde combat voorlopig moet ik zeggen dat ik geboeid ben door het verhaal en het universum. Kzal deze wel blijven spelen.
Jep, mijn irritatie heeft zich van Vanille haar stem naar Hope zijn afschuwelijk karakter verplaatst. Komaan, zelfs Vanille vond hem daarjuist in een cutscene irritant! Als dat niet genoeg zegt...
Ik vind Vanille veel erger met haar 3 verschillende accenten en haar constante "wow" geluiden
Maar het is wel een zalig spel. Zit nu 13h ver en mijn mening erover blijft hetzelfde.
Zoals verwacht hier nog geen chief examplaar.
But no worries, heb ik vandaag nog wat tijd voor unfinished business zodat ik klaar ben voor FFXIII als ie dan toekomt
Zoals verwacht hier nog geen chief examplaar.
But no worries, heb ik vandaag nog wat tijd voor unfinished business zodat ik klaar ben voor FFXIII als ie dan toekomt
Ik heb dus echt niks dat me op dit moment zelfs boeit om te spelen... Al maaaaanden deze datum aangestipt en zo gefocussed op FF XIII dat ik echt zin heb in niks anders, zelfs niet in 24 kijken.
GM langs geweest en die fuckers geven 25 (!!!!!) euro voor een sealed copy van FF XIII. Laat het dan maar schoon zitten.
wooot mijn versie is ook binnen 45 euro ^^.
een batje bij bart smith maar niet zomaar, doordat ze dit zaterdag beloofd hadden en niet kunnen nakomen hebben hebben ze wat van de prijs gedaan voor mij ^^.
Wow gelukzak. Ja ik had gehoopt een le xbox360 versie te krijgen maar ze hadden er geen gekregen, ze gave me 13% korting op 60 euro dus was ongeveer 52€. Ik was dervoor even langs de mediamarkt gaan zien en stond ie daar gewoon te koekeloeren voor 51.90€. Dus iedereen uit hasselt, er liggen nog een 40tal games van ff xiii in de mediamarkt(zowel veel ps3/360).
wouldn't count on it .
blijkbaar ken je me nog niet.
we spreken hier over 1000'n uren ff achter de rug e.
van FF1 - 3 en van 6-13 (sinds vandaag)
kzie het dus nog altijd zitten
Hier irriteert geen enkel personage hoor. Ze zijn stuk voor stuk sterk neergezet. Ik ben zwaar verslaafd aan dit spel, het is omdat ik nog schoolwerk heb of ik had gewoon verder gespeeld. En binnekort nog GoW3, mijn top-5 is serieus veranderd in enkele maanden tijd.
Dus als ge het op twee weken speelt dan is de gameplay totaal anders? Ge moet dat spel eerst wat laten rijpen zoals kaas of wijn? Ah k; Amai die ****** zijn echt wel straf.
Dus als ge het op twee weken speelt dan is de gameplay totaal anders? Ge moet dat spel eerst wat laten rijpen zoals kaas of wijn? Ah k; Amai die ****** zijn echt wel straf.
als ge geen appreciatie hebt voor japanse stijl & animé in het algemeen was het misschien niet de beste keuze geweest om te kopen.
ontopic:
heb zelf nooit echt FF gespeelt, in m'n "jonge tijden" had ik weinig interesse voor dees soort games & had ook niet echt veel interesse naar animé toe, maar boy oh boy wat vind ik dees fantastisch.
het begint idd wel wat traag, zelf als FF newbie vond ik het vrij sloom, maar eenmaal een klein stukje verder krijgt ge toch al wat te zien wat de game tot in staat is.
gelukkig is er tijdens dat ietwat saaiere begin genoeg grafische drool & storyline om u geinteresseerd te houden tot het wat meer van de grond komt.
langs de andere kant was het wel nodig als newbie aangezien ik geen bal van het battlesysteem kende & ze het toch allemaal goed uitleggen.
de muziek in't algemeen & story vind ik gewoon ronduit fantastisch, voor mensen die nooit in de FF serie beland zijn maar toch houden van animé zou'k dees toch zeker aanraden!
dat battlemuziekske zit ook al goed in m'n hoofd, tzal geen schaapjes tellen zijn vanacht maar abilityselecting zijn -.-
enige kleine minpuntje dat ik persoonlijk wel heb is die "outro" zoals vermeld na elke battle, ik zie er persoonlijk weinig het nut van in & het geeft zo'n beetje een lame gevoel van 'this battle is over, onto the next!', wat ergens een beetje spijtig is maar das maar een kleintje op een erg grote taart.
qua characters vind ik ze allemaal wel dik oké, lightning is fantastisch, coole heroin zonder echt cliché te zijn, ook engelse voice actor ervan is vrij goed.
de rest van de cast houd ik gewoon altijd in het achterhoofd dat die cast bedoeld is voor japanse voiceactors, oké vanille heeft een beke dat paris hilton gehalte, maar (volgens tgene wa'k al op youtube heb gezien) in de japanse voices komt dat veel minder irritant over & ligt die character gewoon beter in de cast.
een beetje spijtig maar bon, de engelse cast doet het al bij al niet slecht imo.
zou dees belange niet laten liggen maar ge moet toch ietwat openminded zijn wat jap games betreft, als ge echt aankoopt met het idee een typisch westerse game te verkrijge gaat ge allicht wel wat teleurgesteld eruit komen, maar das ergens ook maar vrij logisch, aangezien dat nooit eigen geweest is aan FF .. mense die FF kope in't algemeen wete wel waar ze aan beginne veronderstel ik.
bottom line; ik vind em gewoonweg zalig.
een klein miniem spoilervraagje misschien nog;
die loot die soms dropped zoals die fangs & dergelijke, ben je daar ook daadwerkelijk iets mee? of is dat puur om te verkope?
Bij elke editie zien ze er meer en meer als metrosexuelen uit. Geen last van jullie?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.