Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lorim

Legacy Member
SlyR zei:
Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar als ge na vandaag toch voor niets geen tijd hebt, waarom begin je dan aan Final Fantasy...

Kom kom das een beetje kakken om te kakken hé, ik maak ook graag tijd voor goeie games ook al heb ik mss maar enkele uren per weekend om te kunnen gamen. Ge kunt u mss niet meer helemaal smijten in een game voor lange tijd zoals je zou willen, maar het toch al kunnen ervaren, al is het in stukjes, is dan toch al meer dan de moeite waard.

starspike

Legacy Member
Uio zei:
Kom kom das een beetje kakken om te kakken hé, ik maak ook graag tijd voor goeie games ook al heb ik mss maar enkele uren per weekend om te kunnen gamen. Ge kunt u mss niet meer helemaal smijten in een game voor lange tijd zoals je zou willen, maar het toch al kunnen ervaren, al is het in stukjes, is dan toch al meer dan de moeite waard.

Inderdaad. Maar mijn eerste sessie wil ik toch even doordoen. Daarna maakt het mij niet uit als het een aantal keren slechts "hazen-sessies" zijn, maar het begin v an het verhaal, je eerste battles en kennismaking met het systeem had ik liefst op één avond gehad.
Vandaar ;)

Psy

Legacy Member
go for it dan zou'k zeggen, aangezien ge in't algemeen nie veel tijd hebt zal die 10eur verlies die ge erop maakt nu ook wel het einde v/d wereld niet zijn zeker :)

Cycloon

Legacy Member
Net m'n bestelling van the hut gekregen. Jammer genoeg is m'n doosje half gebroken :( Ik heb een "boze" mail gestuurd naar the hut, hopelijk krijg ik een kortingscode ofzo :p

Anima

Legacy Member
heb mijn ook binnen van the hut, eerste keer da ik daar bestel en das meteen in mijn bus op de leveringsdag , ik ga daar wel vaker bestellen :) !

en heb net de game in gestoken :D

Nattefrost

Legacy Member
Ik kan eindelijk character building doen. Daar heb ik toch een dikke 3 uur voor moeten spelen. Voelt alsof het spel nu eindelijk kan beginnen. Over de lineaire hebben ze echt geen woord te veel gezegd in de reviews trouwens. :p

Fir3wulf

Legacy Member
ja als da spel nu morgen in uw bus zit en ge koop da vandaag aan kunde da morgen toch nog binnendoen?
het nadeel is da ge dan die 60 of 65 euro meestal nog moet spenderen in die winkel.

edit: komen en gaan characters in dit spel ook als in deel 7?

breznikbruce

Legacy Member
heb is een vraag.
heb nog nooit final fantasy gespeeld.
dus geen idee waar ik mij aan kan verwachten.
me wat kan je dit spel een beetje vergelijken?
god of war,gta?

Serpico6

Legacy Member
breznikbruce zei:
heb is een vraag.
heb nog nooit final fantasy gespeeld.
dus geen idee waar ik mij aan kan verwachten.
me wat kan je dit spel een beetje vergelijken?
god of war,gta?
Ja, je kan het het beste vergelijken met GOW en GTA.

Dark_ParaSite

Legacy Member
breznikbruce zei:
heb is een vraag.
heb nog nooit final fantasy gespeeld.
dus geen idee waar ik mij aan kan verwachten.
me wat kan je dit spel een beetje vergelijken?
god of war,gta?

Dat zijn beide compleet andere genre's :)

V1nce

Legacy Member
Serpico6 zei:
Ja, je kan het het beste vergelijken met GOW en GTA.


Precies het is eigenlijk gta met een gow tint

LOL

On topic , heb er nu 16 uur op gespeeld en ben de linearity kots ma dan ook kots beu.
Da ik mar rap die iets of wa vrijheid krijg.

Dark_ParaSite

Legacy Member
Al 16u bezig? Das zo'n beetje sinds vannacht non stop :p naja hopelijk is het nie te linear.

Men favoriete jrpg van de laatste jaren is tales of vesperia, betwijfel of hem daar aan gaat kunnen tippen. Aangezien ge bijna overa hoort dat het te lineair is...

Nuja van het verhaal genieten ga ik zowieso doen

V1nce

Legacy Member
Dark_ParaSite zei:
Al 16u bezig? Das zo'n beetje sinds vannacht non stop :p naja hopelijk is het nie te linear.

Men favoriete jrpg van de laatste jaren is tales of vesperia, betwijfel of hem daar aan gaat kunnen tippen. Aangezien ge bijna overa hoort dat het te lineair is...

Nuja van het verhaal genieten ga ik zowieso doen

Kheb het al sinds zondag.
En de eerste 15 u is bijna alleen 1 recht pad blijven volgen
Zo fucking boring

DreaDNoughT

Legacy Member
Heb hem vandaag gehaald in de FRS Lokeren . De LCE voor €70 .

Zit momenteel nog aan het beginscherm :D Eerst het spel op de HDD zetten , dan is die stofzuiger toch weg .

Viggo

Legacy Member
Mijn exemplaar van thehut zat ook in de bus vandaag. Daarnet 2 uur gespeeld. Het battle system is even aanpassen ma wel goed uitgewerkt. Graphics en muziek zijn dik in orde. Ma khoop da de battles wat spannender worden want nu is in nog geen minuut voorbij...

PyromaN

Legacy Member
ist nog altijd met zo'n intro-animatie van ne halve minuut bij elk gevecht waardoor ge die gevechten halfweg echt kotsbeu zijt? :)

Xploziv

Legacy Member
woohoo, exemplaar van The Hut zat hier ook in de bus
straks ne keer opstarten, heb spijtig genoeg ni veel tijd om er een lange speelsessie van te maken :(

Darius Craven

Legacy Member
Woohoo, ik verjaar zaterdag en wat lag er vandaag klaar: Final Fantasy XIII

Nu krijg ik ook nog mn Chief exemplaar normaal gezien... Dat staat bij deze dan ook te koop :D

syndrom

Legacy Member
nu ff gespeeld, en ondanks zen extreme lineariteit en gelimiteerde combat voorlopig moet ik zeggen dat ik geboeid ben door het verhaal en het universum. Kzal deze wel blijven spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan