Lorim
Legacy Member
SlyR zei:Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar als ge na vandaag toch voor niets geen tijd hebt, waarom begin je dan aan Final Fantasy...
Kom kom das een beetje kakken om te kakken hé, ik maak ook graag tijd voor goeie games ook al heb ik mss maar enkele uren per weekend om te kunnen gamen. Ge kunt u mss niet meer helemaal smijten in een game voor lange tijd zoals je zou willen, maar het toch al kunnen ervaren, al is het in stukjes, is dan toch al meer dan de moeite waard.


Ik heb een "boze" mail gestuurd naar the hut, hopelijk krijg ik een kortingscode ofzo 
