Proto
Legacy Member
Obs zei:omg really? or just messing with us![]()
Huh ?
ik heb de thread niet echt door gelezen .. messing with us ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Obs zei:omg really? or just messing with us![]()
is idd wel jammerDark_ParaSite zei:net ontvangen, straks beginnen
Wel jammer dat het niet enkel het Logo is op het doosje... mja swat als de game ma goe is!
Proto zei:Huh ?
ik heb de thread niet echt door gelezen .. messing with us ?
Alcoholic Punk zei:Mijne ook
Nu nog wachten tot 19u dat ik thuis ben.
Al zal hem ik nog wat laten liggen wss, moet nog batman uitspelen![]()

Obs zei:Er zijn er veel die hier zitten wachten op die van Chief, maar er was al 1 iemand die zei dat hij het vandaag niet gekregen heeft met de post

Dark_ParaSite zei:net ontvangen, straks beginnen![]()
50Euro zei:Van Chief?

MisterX334 zei:Hebben jullie engelse of nederlandse tekst op jullie boxart?
Twilkie zei:thehut is beterkoop en sneller in versturen