spikie
Legacy Member
ps3 versie is superieur aan de xbox versieglenne zei:En al te koop ergens? Op de site van GM staat nu verkrijgbaar.
Ben nog aan het twijfelen tss xbox of ps3 versie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ps3 versie is superieur aan de xbox versieglenne zei:En al te koop ergens? Op de site van GM staat nu verkrijgbaar.
Ben nog aan het twijfelen tss xbox of ps3 versie.



glenne zei:En al te koop ergens? Op de site van GM staat nu verkrijgbaar.
Ben nog aan het twijfelen tss xbox of ps3 versie.
Darius Craven zei:PS3:
- 1 Disc
- Betere CGI
- Scherpere Graphics
X360:
- ?
Darius Craven zei:PS3:
- 1 Disc
- Betere CGI - 1080P
- Scherpere Graphics - 720P
X360:
- 3 Discs
- CGI & Gameplay 576P

ik dacht da de framerate op ps3 beter wasObs zei:X360
-stabielere framerate
-niets anders
spikie zei:aangevuld
ik dacht da de framerate op ps3 beter was
glenne zei:En al te koop ergens? Op de site van GM staat nu verkrijgbaar.
Ben nog aan het twijfelen tss xbox of ps3 versie.
spikie zei:GM heeft hem binnen!
sms is toegekomen :applause:
nu nog enkele lange uren...
/edit: guide is ook binnen

Den_John zei:Eindelijk, zijn we 50-60u van uw gezaag vanaf![]()
ad:50Euro zei:Als Chief met de gewone post verstuurd heb ik niks gekregen..

50Euro zei:Als Chief met de gewone post verstuurd heb ik niks gekregen..
)spikie zei:GM heeft hem binnen!
sms is toegekomen :applause:
nu nog enkele lange uren...
/edit: guide is ook binnen
syndrom zei:foert ik ga hem gewoon kopen.
