The Phazonhunter
Legacy Member
WillAllon zei:jah maar die sterke healing spells gebruikten MP, moest je in het slechste geval zonder mp zitten gebruik je dan een x potion of mega potion. Aangezien je geen MP in FF13 hebt kan je gewoon cure blijven spammen over en over.
Echt geen mp, wow dus je kan eigenlijk continu gewoon de beste magic gebruiken. Maakt dat zwakkere spells dan niet een klein beetje heel veel overbodig?


