Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Phazonhunter

Legacy Member
WillAllon zei:
jah maar die sterke healing spells gebruikten MP, moest je in het slechste geval zonder mp zitten gebruik je dan een x potion of mega potion. Aangezien je geen MP in FF13 hebt kan je gewoon cure blijven spammen over en over.

Echt geen mp, wow dus je kan eigenlijk continu gewoon de beste magic gebruiken. Maakt dat zwakkere spells dan niet een klein beetje heel veel overbodig?:p

WilliaM

Legacy Member
Wel, het personage waardak momenteel mee speel (lightning) is geen medic klas (nog niet) maar Vanille is in het begin de medic en als je paradigm shift naar haar als je moet healen spammed ze gewoon constant cure, na een paar seconden heeft je party terug vol hp. En na elke battle krijgen al uw party members terug vol hp dus healing na een gevecht moet je ook niet meer doen.

Obs

Legacy Member
WillAllon zei:
jah maar die sterke healing spells gebruikten MP, moest je in het slechste geval zonder mp zitten gebruik je dan een x potion of mega potion. Aangezien je geen MP in FF13 hebt kan je gewoon cure blijven spammen over en over.

Hmm ok, maar het zou de eerste keer niet zijn dat er in een FF game fight zitten waar bepaalde dingen (zoals magic) uitgeschakeld worden enzo, misschien zul je ze ooit nog wel eens nodig hebben :)

Obs

Legacy Member
grmbl heb me toch laten meeslepen door sommige mensen hier...
CE guide besteld :p
€16.66, valt best mee

WilliaM

Legacy Member
Obs zei:
Hmm ok, maar het zou de eerste keer niet zijn dat er in een FF game fight zitten waar bepaalde dingen (zoals magic) uitgeschakeld worden enzo, misschien zul je ze ooit nog wel eens nodig hebben :)
Jah hopelijk lol, want zonder MP spelen in een FF game is zeer raar :)

LT2k3

Legacy Member
ik vind het spel nie zo echt wauw...
graphics zijn goed en ook de CGI filmpkes
mss omdat ik maar 6 uur ver ben.
combat is wel leuk door die verschillende classes

valies

Legacy Member
Als alles goed gaat, komt de 9lives review morgen online! (allé vandaag... aangezien het al eventjes na middernacht is :p)

Shyheim

Legacy Member
Den_John zei:
Pff, ik zou daar op gewacht hebben tot TheHut 10% korting gaf vorige week, heb nu FF13 voor 32euro :bow:

lewl, nice, had ik ook beter gedaan =)

nu goed, 'k heb 15 EUR korting bij GM bij mijn volgende aankoop... dus de prijs komt dan min of meer overeen met de prijs bij Media Markt ofzo :-x

Darius Craven

Legacy Member
Shyheim zei:
lewl, nice, had ik ook beter gedaan =)

nu goed, 'k heb 15 EUR korting bij GM bij mijn volgende aankoop... dus de prijs komt dan min of meer overeen met de prijs bij Media Markt ofzo :-x

Behalve het feit dat je om die 15 EUR korting te krijgen wrsch al 75 € had uitgespaard door al die games bij MM te kopen, laat staan door online te kopen :p

(Hoewel ik af en toe ook shop bij GM, ongeduldige impulsaankopen...)

soulgamer

Legacy Member
Toch al zo'n 10u erop zitten, paradigm is absoluut niet zonder te overleven. Het is zelfs nodig om je eigen paradigm samen te stellen omdat de standaard niet altijd gewenst zijn.

den mind

Legacy Member
net het spel een uurtje of 2 gespeeld.. nu moet ik toegeven dat ik nooit eerder een FF game heb gespeeld!
de cgi en de animations zijn wel om van te kwijlen, maar de combat vind ik nogal traag in het begin, ik hoop dat dit snel veel uitgebreider gaat worden!

soulgamer

Legacy Member
den mind zei:
maar de combat vind ik nogal traag in het begin, ik hoop dat dit snel veel uitgebreider gaat worden!
WOW, dit is de snelste Final Fantasy tot op heden qua combat system. Na heel wat uurtjes ga je hopen dat het tempo lager lag :p. Ben jij flitsende anima beat'm ups ofzo gewoon? :D

Arumat

Legacy Member
Ik heb zo'n 8 uur gespeeld en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Na deel XII lagen mijn verwachtingen vrij laag maar tot nu toe vind ik het verhaal en battlesystem heel leuk (hetgeen ik bij 12 slecht vond). Hopelijk blijft het dit niveau aanhouden en dan kan het mss wel 1 van mijn favoriete FF's worden.

darkskater14

Legacy Member
Iemand enig idee hoeveel het zou gaan kosten in de saturn of media markt?

The Phazonhunter

Legacy Member
darkskater14 zei:
Iemand enig idee hoeveel het zou gaan kosten in de saturn of media markt?

Mediamarkt wilde het gisteren nog niet zeggen aan de telefoon dus ik heb er geen gedacht van. Pak zo een 55€.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan