Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SlyR

Legacy Member
el slettos zei:
The hype the hype :D zalig toch

morgenochtend 2 lesuren volgen, en dan brosseeeeeeeeen en final fantasy XIII CE + CE guide gaan halen :love:

't Studentenleven is toch zo schoon, waarom werk ik al .. :sad:

Lorim

Legacy Member
SlyR zei:
't Studentenleven is toch zo schoon, waarom werk ik al .. :sad:

Thesis + ong 3à4 uur moeten studeren per dag makes studentenleven kill gameleven :p

Ben benieuwd naar de reacties van de mensen hier op het forum, die gaan voor mij toch bepalend zijn of ik nu al dan niet dit spel ga halen na mijn examens. Soulgamer is alleszins zeer overtuigend :D

ytsejam

Legacy Member
SlyR zei:
't Studentenleven is toch zo schoon, waarom werk ik al .. :sad:

Ahja, studenten hebben meer tijd om te gamen, mensen die werken meer geld om games te kopen. 't is wat je verkiest he:p

SlyR

Legacy Member
ytsejam zei:
Ahja, studenten hebben meer tijd om te gamen, mensen die werken meer geld om games te kopen. 't is wat je verkiest he:p

Da's waar, schooier :D :p

k Moet trouwens nog es afspreken met u he, ofwel moeten we den deal via mijn broer doen :p

TrioNiX

Legacy Member
Nog 1 dagje en tis zover!! Echt lame da die Nederlanders weer de regels overtreden. Als er dan toch zoiets gebeurt zou de rest toch mogen meegenieten zeker, tis toch wel erg e! Enfin, ni teinde van de wereld. Morge gwn nachtje door ^^

soulgamer

Legacy Member
syndrom zei:
wat ik niet snap, wrm mensen die guide willen, een guide voor lineare rpg??
Voor mij persoonlijk om niets over het hoofd te zien net OMDAT het lineair is en je amper kan backtracken :p.
Enfin ik ga nu weer verder doen mannen ;). Morgen wordt jullie geluksdag.

Nattefrost

Legacy Member
Uio zei:
Thesis + ong 3à4 uur moeten studeren per dag makes studentenleven kill gameleven :p

Ben benieuwd naar de reacties van de mensen hier op het forum, die gaan voor mij toch bepalend zijn of ik nu al dan niet dit spel ga halen na mijn examens. Soulgamer is alleszins zeer overtuigend :D

Bij mij is het voorlopig eerder gameleven kills thesis. :help:
Tzal er morgen niet beter op worden. :D

soulgamer

Legacy Member
Ik zit hier met makkers vanavond te gamen, ook zij enkel lof erover...

SHFT

Legacy Member
Kheb volgende week examen. Morge wordt hij gereleased :o

To play or not to play? Resist the temptation!

Lorim

Legacy Member
Nattefrost zei:
Bij mij is het voorlopig eerder gameleven kills thesis. :help:
Tzal er morgen niet beter op worden. :D

Discipline e man! :p deadline van 15 maart + Demon's Souls + Heavy Rain dwingen me een beetje om dit spel uit te stellen. Ik verheug me alvast op de reacties van iedereen hier morgen :D

SlyR

Legacy Member
ytsejam zei:
Ahja, studenten hebben meer tijd om te gamen, mensen die werken meer geld om games te kopen. 't is wat je verkiest he:p

Zeg, anders moeje morgen middag meegaan naar de Game Mania nie ver van u stageplek, dan moogde al keer aan mijn FF dooske komen :niceone:

WilliaM

Legacy Member
Het is inderdaad zeer linear in het begin (praktisch onmogelijk om iets te vergeten), na zo'n 2 a 3 uur spelen begint het spel veel interesanter te worden (Paradigm systeem, da advanced sphere grid gedoe,...).

Het battle system zit inderdaad zeer goed in mekaar - paradigm systeem is een absolute must voor bepaalde gevechten. Kvraag mij soms af waarom ze nog healing potions in de game hebben gestoken, met dat paradigm systeem heb je er praktisch nooit 1tje nodig.

Graphics zijn zeer zeer schoon.

Het enige wat ik mis zijn de side quests, of nen card game of zoiets lek blitzball. Dat linear gedoe kan soms wel vervelend worden.

Oh en ge hebt niets van armours, alleen wapens en bracelets.

The Phazonhunter

Legacy Member
Uio zei:
Discipline e man! :p deadline van 15 maart + Demon's Souls + Heavy Rain dwingen me een beetje om dit spel uit te stellen. Ik verheug me alvast op de reacties van iedereen hier morgen :D

heb ook examen over twee weken, een verslag nu vrijdag en een mondeling examen de maandag die komt. het zal deze weken blijven bij een paar uurtjes kennismaking en vanaf de 26ste gaan we all the way!:p

WilliaM

Legacy Member
Gewoon "on" zetten in settings lol, maak dat er "on" staat aan de rechterkant van het screen.

Cycloon

Legacy Member
WillAllon zei:
Het battle system zit inderdaad zeer goed in mekaar - paradigm systeem is een absolute must voor bepaalde gevechten. Kvraag mij soms af waarom ze nog healing potions in de game hebben gestoken, met dat paradigm systeem heb je er praktisch nooit 1tje nodig.

In alle FF zitten healing potions, terwijl die in alle games overbodig zijn door sterke healing spells :p

WilliaM

Legacy Member
jah maar die sterke healing spells gebruikten MP, moest je in het slechste geval zonder mp zitten gebruik je dan een x potion of mega potion. Aangezien je geen MP in FF13 hebt kan je gewoon cure blijven spammen over en over.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan