Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chosen_1

Legacy Member
Tegen mij hebben ze gezegd dat ze het al binnen hadden, maar pas morgen verkopen. Er waren 2 CE 's maar die lagen al aan de kant voor 2mensen. Bart Smit, Hasselt (aan mediamarkt)

Bart Smit Genk centrum had geen CE's

En die van de Hasseltweg is niet open vandaag, dus dat weet ik niet.

Sonic4liv3

Legacy Member
Gamemania en FRS in oudenaarde ook niet, ze waren bij FRS achter den toog bezig den prijs der op aant hangen, maar kheb geen kunnen kopen

starspike

Legacy Member
Frederik654 zei:
Fun ook niets en tegelijk mijn vriendin naar de Game Mania gestuurd ma uiteraard niks dus heb ma kado gekocht voor haar met een kaartje "Speciaal voor jou omdak morgen en overmorgen wsl maar met een half oor luister" ..
:niceone:

:D :D :D
Smooth! Die ga ik alvast onthouden voor die van mij ;)

The Phazonhunter

Legacy Member
soulgamer zei:
Gewoon naar de Nederlandse grens rijden en gamemania bezoeken. Zo ver is Nederland nu ook weer niet vanuit heel Vlaanderen. Oké vele zullen nog geen auto hebben...

Die benzine en tijd is het niet waard zu:p

@ chosen: 2ce's maar. Daar gaat men hoop, heb een xbox versie besteld.

V1nce

Legacy Member
Kheb mijn op aion gezet , da ze me manneke mar wa lvled terwijl ik op ff flash.

heheheh

Legacy Member
Fetseroony zei:
Het is te hopen dat GM ze nog ni verkoopt!! In Heist o/d Berg is die op maandag gesloten...

Ik hoop dat ze er zaterdag nog CE's van het spel en handleiding hebben, maar ik vrees van niet :s. Ik zou die zo graag hebben, maar ik kan er nu niet voor gaan :sad:.

TotallyZen

Legacy Member
Tjah, ik weet niet wat ik ervan ga vinden...
Ik ben echt wel iemand die graag aan char builden doet maar ook een bepaalde vrijheid wil in het spel (zoals bv White Knight Cronicles of FFXII). En zoals ik al gelezen heb heeft FFXIII het niet beiden.
We zien wel, zowieso must buy van in het begin.

Obs

Legacy Member
syndrom zei:
wat ik niet snap, wrm mensen die guide willen, een guide voor lineare rpg??

8.0 Gameplay
While the combat is stellar it's left to carry too much weight, with little else aside to engage the player.

8.0 Lasting Appeal
Yes, it's sixty hours to see it to the end, but that doesn't mean sixty quality hours - too much of it is lost to banal and repetitive grinding.

Is er dan niks anders te doen infeite in de game dan de combat (+chars builden enzo). man man ik twijfel nog steeds zo hard hé :D

Als je nu echt zoveel twijfelt wacht dan gewoon op de platinum versie?
Tegen dan zal je wel genoeg info hebben en kost het ook zoveel niemeer...

chosen_1

Legacy Member
The Phazonhunter zei:
@ chosen: 2ce's maar. Daar gaat men hoop, heb een xbox versie besteld.

Dan is er mss nog hoop voor u, want ik had achter de PS3 versies gevraagd.(niet de x360 versie) Ik zou morgenvroeg onmiddelijk bellen als ik u was.....
:)

SlyR

Legacy Member
heheheh zei:
Ik hoop dat ze er zaterdag nog CE's van het spel en handleiding hebben, maar ik vrees van niet :s. Ik zou die zo graag hebben, maar ik kan er nu niet voor gaan :sad:.

Bellen bellen bellen!

TotallyZen

Legacy Member
Ik heb vanavond de nachtploeg en ik weet zeker: morgenochtend zal ik maar half slapen (wachtend op die sms).

Den_John

Legacy Member
Obs zei:
Als je nu echt zoveel twijfelt wacht dan gewoon op de platinum versie?
Tegen dan zal je wel genoeg info hebben en kost het ook zoveel niemeer...

Pff, ik zou daar op gewacht hebben tot TheHut 10% korting gaf vorige week, heb nu FF13 voor 32euro :bow:

The Phazonhunter

Legacy Member
chosen_1 zei:
Dan is er mss nog hoop voor u, want ik had achter de PS3 versies gevraagd.(niet de x360 versie) Ik zou morgenvroeg onmiddelijk bellen als ik u was.....
:)

Staat al van vorige week een bestelling op hoor, ze gingen mij bellen morgen als ik het kon ophalen en ze gingen ook al vertellen of het de ce was. Morgen tot half 1 les en daarna snel naar t stad gaan:p

Frederik654

Legacy Member
starspike zei:
:D :D :D
Smooth! Die ga ik alvast onthouden voor die van mij ;)

Yup, den boek Eclips of zoiets, derde in die saga van New Moon enz .. had daar gisteren al de film onder dwang van.. euh.. 'gezien' dus daar kan ze haar in stilte mee bezig houden terwijl ik luidkeels het battle theme meekrijs .. das voor al die Singstar avondjes dak hier moeten ondergaan heb !

Morgen verjaart ons ma ook wel miljaarde en die wordt er 50 ('k ben er 30) dus met een smske kom ik er ni van af; .. ach ja maakt ni uit.

Verheug me al op mijn excuses als we dringend wegmoeten of het eten is gereed; ja ma ik moet nog effe tot het savepoint gaan ...........

En waarom die guide; wel om alles gezien te hebben tiens bij second run. Full inventory, alle stats hebben .. er is altijd wel iets dat ge anders nooit weet en die gamefaq guides zijn nu niet echt handig altijd he.

Dis/-\ster

Legacy Member
Damned, de winkel waar ik FF in voorverkoop heb gekocht is morgen gesloten :cry:

SlyR

Legacy Member
Ik verheug me morgen al op mijn smske van de GM Dampoort :D
Om dan vlug tijdens mijn pauze effe tot ginder te crossen met den trein. :)

'Sai

Legacy Member
Den_John zei:
Pff, ik zou daar op gewacht hebben tot TheHut 10% korting gaf vorige week, heb nu FF13 voor 32euro :bow:

Ik heb de site van thehut bijna iedere dag gestalkt, en hijs gewoon gezakt naar €40.43 van waar haal jij die 32 euro dan ?

Dark_ParaSite

Legacy Member
[QUOTE='Sai]Ik heb de site van thehut bijna iedere dag gestalkt, en hijs gewoon gezakt naar €40.43 van waar haal jij die 32 euro dan ?[/QUOTE]

blijkbaar is er vorige week ergens een 10% korting geweest als ge een code ingaf :)

el slettos

Legacy Member
The hype the hype :D zalig toch

morgenochtend 2 lesuren volgen, en dan brosseeeeeeeeen en final fantasy XIII CE + CE guide gaan halen :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan