Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chellesan

Legacy Member
amazone heeft de mijne verstuurd, hopelijk heb ik hem donderdag want dan heb ik een vrije dag

Bart99

Legacy Member
mo shiit, Belgie komt echt wel achter lol

Had beter exemplaar of 10 meegenomen gisteren, konden jullie nu allemaal gamen ;)

Maar soit, jullie geduld zal morgen wel beloond worden !! sterkte gasten :)

spikie

Legacy Member
soulgamer zei:
Wat ik wel raar vond is dat men vermelde dat Final Fantasy geen installatie nodig heeft. Ookal zou ik het willen installeren, ik zie het nergens vermeld. Installatie is eigenlijk niet eens nodig want ik heb nog geen enkel laadbalk gezien na het opstarten...

waarom is da raar?

das toch een goeie zaak :)

xbox versie kan dacht ik wel installeren

sleepwalkerbe

Legacy Member
Heeft iemand hem al kunnen oppikken ergens in Belgie?
Ik ga vanavond mijn geluk maar is proberen in de Mediamarkt & FRS

Edit : Gamemania weigert te verkopen in gent , naar beide gebeld :(

Shinro

Legacy Member
sleepwalkerbe zei:
Heeft iemand hem al kunnen oppikken ergens in Belgie?
Ik ga vanavond mijn geluk maar is proberen in de Mediamarkt & FRS

Je gaat met lege handen weerkeren. Er is momenteel geen enkele winkel in Belgïe die hem mag/al verkoopt, gewoon nog een dagske wachten, morgen kan je er om.

Je kan natuurlijk altijd eens gaan kijken, maar de kans dat je een FF XIII kunt meebrengen naar huis zijn klein.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Kwil vanavond wel eens zien in Roeselare (mediamarkt) maar bon tegen dat ik het hier kan laten weten ga je toch sowieso al moeten wachten tot morgen.

En tzal daar nu ook wel niet op aan komen zeker?

blizzard

Legacy Member
spikie zei:
waarom is da raar?

das toch een goeie zaak :)

xbox versie kan dacht ik wel installeren

Das voornamelijk omdat elk xbox spel te installeren valt :p

Zag daarstraks in de Media Markt in antwerpen dat ze de bundels met de xbox aan het verkopen waren, maar heb dan tevens ook gehoord van medewerkers die bezig waren tegen elkaar dat het spel zelf nog niet binnen was

soulgamer

Legacy Member
Gewoon naar de Nederlandse grens rijden en gamemania bezoeken. Zo ver is Nederland nu ook weer niet vanuit heel Vlaanderen. Oké vele zullen nog geen auto hebben...

blizzard

Legacy Member
soulgamer zei:
Gewoon naar de Nederlandse grens rijden en gamemania bezoeken. Zo ver is Nederland nu ook weer niet vanuit heel Vlaanderen. Oké vele zullen nog geen auto hebben...

Voor mij maakt het ni uit, ik heb een pre order die normaal morgen toekomt ^^.

MeRCeNaRy

Legacy Member
Ben ik toch blij dat ik gisteren toevallig in maastricht aan het winkelen was, waar ik hem gewoon kon oppakken in de FRS en kon afrekenen :) Zit nu in chapter 3 :)

Darius Craven

Legacy Member
WillAllon zei:
Got FF13 woohooooo, alles is schoon in het nederlands (boekje + doosje), enig nadeel is dat mijn ma nog voor de HDTV zit....

Waar gehaald?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan