Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chosen_1

Legacy Member
The Entity zei:
Iemand iets gehad van of langs geweest bij GM Hasselt?

GM mag ze nog niet verkopen , juist gebeld.
Bart Smit & Frs verkopen ook nog niet.

Als je nog graag een limited collectors edition wilt moet je ff bellen naar frs Genk, daar hebben ze er nog....

crossfader

Legacy Member
Straks ook eens gaan zien in GM kapellen of ik er geentje kan meekrijgen :p

The Entity

Legacy Member
chosen_1 zei:
GM mag ze nog niet verkopen , juist gebeld.
Bart Smit & Frs verkopen ook nog niet.

Als je nog graag een limited collectors edition wilt moet je ff bellen naar frs Genk, daar hebben ze er nog....

ik wacht dan wel tot morgen, heb mijn pre-order voor de CE direct gedaan toen hij op de site van GM stond dus.

Skuzzie

Legacy Member
Het lijkt me een beetje een kansloze missie om nu al te gaan shoppen, winkels krijgen echt enorme boetes als er nu al een FF wordt afgerekend. Ik ga morgen eens kijken of de game voor zo'n 45 euro in de Saturn ligt. Hopelijk wel :p

Psy

Legacy Member
Raukaris zei:
Iemand nieuws uit Gent? Anders kom ik mijn kot niet uit :p

niet in bart smit in ieder geval.
net gebeld, ze zijn wel binnen maar wachten op bericht om te mogen verkopen.

Psy

Legacy Member
proberen naar de fnac te belle maar eenmaal doorverbonden met multimedia afdeling nemen ze ginder nie op, noobs -.-

syndrom

Legacy Member
fnac is een longshot, die verkopen 99% van de keren nooit vroeger, enigste keer was met tekken 6

Psy

Legacy Member
yeah maar is 1 van de weinige keuzes die'k nog had :p
GM koop ik uit principes nooit omdat dat veels te grote afzetters zijn, mediamarkt geraak ik niet - te weinig tijd, en FRS is soms nog duurder dan GM dus das ook de moeite nie :p

Darius Craven

Legacy Member
Mijn exemplaar via Chief is nog niet in de bus gevallen... En Fnac is zeker een longshot, die releasen soms zelfs een paar dagen NA de releasedatum :D

spikie

Legacy Member
ffs.. krijg hierjuist een sms van een nummer da ik ni ken
begon al bijna op en neer te springen, blijkt het sms van nokia te zijn om te zeggen dat ik nokia maps gratis kan downloaden :angry:

Anima

Legacy Member
haha amaai zoveel mensen die nie kunnen wachten nie meer, ik heb mijn ook nie in de bus maar da is nog nie zo erg :) ... heb ik meer tijd voor school te werken lol ...

crossfader

Legacy Member
Weet iemand of er een bundel beschikbaar gaat zijn op release? ps3(wit eventueel) + FF XIII

spikie

Legacy Member
crossfader zei:
Weet iemand of er een bundel beschikbaar gaat zijn op release? ps3(wit eventueel) + FF XIII
ik dacht enkel bundel met xbox

ma als ge een ps3 koopt en ge koopt FFXIII erbij dan lijkt da daar toch op? :unsure:

crossfader

Legacy Member
mja khad verwacht er eventueel wat leuke goodies bij te krijgen ^^


Mvg

sypro9000

Legacy Member
syndrom zei:
amai GM gaat sinds lang hun es aan de release houden blijkt.

Doen ze altijd. Als ze dat niet doen dan is dat omdat er expliciet toestemming is gegeven of omdat er gewoon geen street date is.

tb-303

Legacy Member
syndrom zei:
amai GM gaat sinds lang hun es aan de release houden blijkt.

Gm houd zich ALTIJD aan de release INDIEN die OFFICIEEL is (dwz dat er een officieel statement van de uitgever bij de bestelling zit, en dat is enkele bij kleppers zoals deze,blijkbaar denken sommigen dat dat van toepassing is op alle release data van alle games, wat niet zo is) EN er GEEN ANDERE WINKELZAKEN verkopen voor die release datum.
(en indien wel mag je altijd een aankoopbewijs in je lokale zaak binnen steken en dan kunnen ze zo snel mogelijk bekijken of ze zich nog aan die datum moeten houden).

EDIT: spyro was me te snel af , maar onze info is de enige juiste ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan