Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psy

Legacy Member
Cycloon zei:
Ik vind die japanse stemmetjes net horrible, voor mij klinken die allemaal hetzelfde om 1 of andere reden en vind ik ze nooit matchen met het karakter :(

kwestie van gewente, als ge veel naar animé & dergelijke kijkt leert ge dat enorm apprecieren.. het gevoel & emotie dat die gasten daarin leggen is gewoon een pak sterker dan westerse voiceactors

Greenie

Legacy Member
Japanse voice actors is een veel beter gevestigd beroep dat het hier in het westen is. Zij slagen er dus ook vaak in beter emoties over te brengen dan in vele engelse games. Zeker de games die oorspronkelijk niet engels zijn en dus meer gedubt worden dan echt voiceacting.

Nuja blijft kwestie van voorkeur ofc, maar originele voices zijn toch meestal hoger aangeprezen.

OT: Ik ga deze toch nog even laten liggen aangezien er toch niet al te veel lof over is. Ik zal hem wel zeker kopen, want ik wil nog wel eens een FF spelen (Enkel VII en X gehad). Maar hij kan nu wel nog even wachten tot BC2, SO4 & WKC wat versleten zijn.

Bart99

Legacy Member
ben nu zo'n 3 uurtjes ver, en moet zeggen, eerste indruk was flauwtjes met weinige opties, maar nu begint het spel pas!

Battle systeem op en top, paradims echt wauw :) soort van leveling systeem zoals FF X

Het verhaal begint nu ook wat op gang te komen, heb wel de indruk dat men mikt op een nieuw publiek want het spel komt traag op gang, ze leggen alles zeer goed uit!

Maar eenmaal je vertrokken bent, is het op en top de moeite ;)

Dus als er nog mensen twijfelen, hopelijk heb je hier iets aan :) eerste uurtjes wat doorbijten en dan ben je vertrokken :D

Ga nog wat verder doen ^^

tim

Legacy Member
man man beste aankoop in maanden :D

trug dat FF7 gevoel, kan niet stoppen .
Enkel spijtig dat er geen japanse stemmen inzitten :(

soulgamer

Legacy Member
tim zei:
man man beste aankoop in maanden :D
trug dat FF7 gevoel, kan niet stoppen .
Ik ben dus niet de enige die dat denkt :), 100% mee eens.
(Geeuw) ik ga eens slapen :), 9,5 u gewerkt met een 5u Final Fantasy speelsessie is to much. Battle system is te fun om neer te leggen :).

Anima

Legacy Member
ik ben hier maar aant door werken voor school in de hoop da ik het morge in de bus heb ligge zodat ik toch een paar uurkes kan spelen deze week :) ...

NovaHova

Legacy Member
Heerlijk, soulgamer ik kijk nu ECHT HARD uit naar dinsdag! CE game en CE guide word het voor mij! Ik vond FF12 echt zo slecht.. FFXmix met FF7 lijkt toch epic?

spikie

Legacy Member
gisteren iemand in mijn friendlist die FFXIII aant spelen was :angry:

en als ik vandaag sms krijg ben ik ook gezien vermits ik mijn portefeuille thuis vergeten ben en alleen maar direct na het werk tijd heb om er om te gaan :sad:

tzal dus voor morgen zijn...

SlyR

Legacy Member
Deze heeft 'm ook gepreordered (k ga niet zoals bij Heavy Rain weer alle winkels lopen afbellen :p ) bij de GM, morgen op mijn gemak hem gaan halen, vandaag Heavy Rain uitspelen :)

kpirrhyn

Legacy Member
Khoop echt dat GM vandaag verkoopt en dat ik straks een sms krijg!

el slettos

Legacy Member
kpirrhyn zei:
Khoop echt dat GM vandaag verkoopt en dat ik straks een sms krijg!

idem, kzit hier op campus howest dat op een afstand van 400 meter van GM Kortrijk ligt ^^

kan soms wel nefast zijn voor mijn financiële toestand :unsure:

Obs

Legacy Member
el slettos zei:
idem, kzit hier op campus howest dat op een afstand van 400 meter van GM Kortrijk ligt ^^

kan soms wel nefast zijn voor mijn financiële toestand :unsure:

aha, Hiepso ? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan