tgc_9012
Legacy Member
thxBart99 zei:Settings
ik vind wel da ge u rap moe haasten als ge telkens ability kiesttoch maar op slow zetten dan
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thxBart99 zei:Settings
ik vind wel da ge u rap moe haasten als ge telkens ability kiesttoch maar op slow zetten dan
![]()

Cycloon zei:Ik vind die japanse stemmetjes net horrible, voor mij klinken die allemaal hetzelfde om 1 of andere reden en vind ik ze nooit matchen met het karakter![]()
soort van leveling systeem zoals FF X
eerste uurtjes wat doorbijten en dan ben je vertrokken 
Bart99 zei:ben nu zo'n 3
waffel zei:sterk
Ik ben dus niet de enige die dat denkttim zei:man man beste aankoop in maanden
trug dat FF7 gevoel, kan niet stoppen .
, 100% mee eens.
, 9,5 u gewerkt met een 5u Final Fantasy speelsessie is to much. Battle system is te fun om neer te leggen
.dr.salt zei:De voiceacting is echt wel ranzig slecht, gaat er nu geen Japanse audiotrack zijn op de PS3 versie

kpirrhyn zei:Khoop echt dat GM vandaag verkoopt en dat ik straks een sms krijg!

50Euro zei:Iemand al iets geregen van chief abbo actie?
el slettos zei:idem, kzit hier op campus howest dat op een afstand van 400 meter van GM Kortrijk ligt ^^
kan soms wel nefast zijn voor mijn financiële toestand![]()
