soulgamer
Legacy Member
Hey syndromsyndrom zei:aha eigenlijk wat contrast met de lovende posts van soulgamer (no offence soulgamer maar jij lijkt me zo iemand die soms moeilijk de negatieve shit ziet in al je sikedness voor je nieuw spel)
Ik kan je met opgelucht hart melden dat er waarheid in mijn post schuilt. Altans iedereen kan het natuurlijk anders ervaren. Ik kan alleen vermelden dat ik een echte gamer ben sinds mijn 5de levensjaar en nu bijna 24 ben. Ik heb vanaf deel VII geen enkele Final Fantasy gemist en heb 82 PS3 games thuis inclusief het sublieme Demon's Souls.
Ik ben dus niet iemand die snel iets eruit gaat flappen. Ik zeg echt alles wat recht uit mijn hart komt. Ik leef voor de game industrie.
....
) is altijd iets to much RPG voor mij geweest. Ik hou er niet van als er TE veel functies zijn. Iedereen heeft natuurlijk een ander opzicht van wat de perfecte RPG voor hem/haar is.



, ik heb al verschillende reviews gelezen die gezegd hebben dat de lip sync zeer zeer goed is.