Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tgc_9012 zei:Ter indicatie, ik heb 12 uur gedaan over disc 1 (360 versie), met een goeie 3 kwartier grinden erbij.
Ondertussen al 2 dagen aan het gamenchellesan zei:gelukzak dat je al hebt, ik heb het online besteld en die houden zich braafjes aan de release dagad:
. Ik zit toch al redelijk ver.
om maar te zeggen dat de main character wayyyyy better is dan bij de vorige delen. Ze grijpen terug naar de gloryperiode van deel VII, VIII waarbij je echt ontzettend ging meeleven met de characters. Dat is nu ook het geval. Ik ben blij dat men het oorspronkelijke battle systeem deels heeft teruggehaald THANK GOD!Wat een klojo's zijn dat toch ...K3nsh1n zei:free record shop houdt zich jammer genoeg ook aan de releasedatum
... dat bewijst de teller op hun site die nog loopt.Bart99 zei:Gasten, kzijn keer na Sluis, you never know![]()
.Ik heb voor mijn CE 70 euro betaald bij gamemania. De guidebook was 26 euro.The Phazonhunter zei:Heeft er iemand weet van de prijzen van de CE in de frs, gm of mediamarkt?
soulgamer zei:Ik heb voor mijn CE 70 euro betaald bij gamemania. De guidebook was 26 euro.
soulgamer zei:Ik heb voor mijn CE 70 euro betaald bij gamemania. De guidebook was 26 euro.
The Phazonhunter zei:Heeft er iemand weet van de prijzen van de CE in de frs, gm of mediamarkt?