Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
syndrom zei:komaaaaan, er zijn hier toch al mensen die een eerste indruk kunnen geven


syndrom zei:komaaaaan, er zijn hier toch al mensen die een eerste indruk kunnen geven
WillAllon zei:Enig idee wanneer de 9lives review van FFXIII gepost zal worden?
.WillAllon zei:PSN was nie down tho, dus als ze het aan het spelen waren op een slimmie dan was er geen probleem.
Dat ign hierdoor zijn review moest uitstellen haha.WillAllon zei:np, vandaag bericht had dat ffxiii maandag binnen is
![]()


.WillAllon zei:PSN was nie down tho, dus als ze het aan het spelen waren op een slimmie dan was er geen probleem.


soulgamer zei:Ok ik zal mijn eerste impressie geven. Ik was vrij skeptisch na het horen dat het spel vrij lineair is dus zette ik me erachter met niet al TE hoge verwachtingen (wat wel vrij moeilijk was).
Nu kan ik een dikke WOW-kreet uitslaan. Dit is gewoon mijn ultieme natte Final Fantasy droom. Is er dan eindelijk een Final Fantasy in geslaagd om in de buurt van het nostalgische deel VII te komen? Voor mij lijkt het er nogtans op. Het verhaal is in zoverre ik nu heb ondervonden uitstekend. Ik heb met uitpullende ogende de history/background info in de ingame database zitten lezen ook bij het betreden van een nieuw gebied lees ik de korte samenvatting van hetgeen ik heb gehad. Ik zou dat dan ook aan iedereen adviseren om het goede verschil tussen cocoon, pulse, fal-cie, l-cie, en cie'th te leren.
Het battle system is nog maar in startfase maar dit is gewoon PERFECT zoals het zou moeten zijn. Ik kan me nu al de komende bossbattle's voorstellen... kickass.
Helaas is het nu al 2u s'avonds aan het naderen en moet ik morgen gaan werken. Als laatste wil ik het over de graphics hebben... hier ga ik vanacht over verder dromen. Van het moment je Final Fantasy opstart zie je alles in 1080p! Het verschil tussen CGI en ingame filmpjes is nauwelijks merkbaar ... wat gewoonweg fantastisch is. De humor zit ook dik in orde! Die "bruine" kerel heeft me al een paar keren goed aan het lachen gebracht zo droog.
Square-Enix is duidelijk de juiste richting in geslaan! Het lineaire aspect is mij eigenlijk zelfs niet opgevallen doordat het spel net zo vloeiend en interessant speelt. 1 grote lange plezante rollercoasterride als je het mij vraagt. Ik vond deel XII net iets minder maar hier pikken ze de draad precies weer op met deel X. (battlesysteem vergelijkbaar maar veel interessanter)


Santa zei:Tis zondag morgen. Get a grip?
Darius Craven zei:Technisch gezien is het al zondag op dit moment... :doc:

Santa zei:Tis zondag morgen. Get a grip?
Santa zei:Mja, ik zit in de VS. Hier is het nog zaterdag! Mijn excuses.![]()
