Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spikie

Legacy Member
hopelijk maandag sms van GM, de spanning begint nu echt wel op te bouwen :crazy:

syndrom

Legacy Member
komaaaaan, er zijn hier toch al mensen die een eerste indruk kunnen geven

Obs

Legacy Member
syndrom zei:
komaaaaan, er zijn hier toch al mensen die een eerste indruk kunnen geven

die zijn te druk bezig met het spel te spelen natuurlijk :D

ga wat reviews gaan lezen ofzo, genoeg te vinden online :)

Darius Craven

Legacy Member
syndrom zei:
komaaaaan, er zijn hier toch al mensen die een eerste indruk kunnen geven

Lineaire gameplay, knappe graphics, goed geluid, zeer goede CGI en meeslepende soundtrack zal voor de meeste de eerste indruk zijn van zodra de game uit is...

syndrom

Legacy Member
bleh rewiews van grote titels zijn altijd rommel imo.

kdnek dak het gewoon zelfs es ga moeten spelen precies :D

The Phazonhunter

Legacy Member
WillAllon zei:
Enig idee wanneer de 9lives review van FFXIII gepost zal worden?

Nee maar ze zullen met net zoals IGN 1 dag te kampen hebben gehad met kapotte psn:p.

WilliaM

Legacy Member
PSN was nie down tho, dus als ze het aan het spelen waren op een slimmie dan was er geen probleem.

The Phazonhunter

Legacy Member
WillAllon zei:
PSN was nie down tho, dus als ze het aan het spelen waren op een slimmie dan was er geen probleem.

Was maar voor de grap bedoeld, niet als bash ofzo:) Dat ign hierdoor zijn review moest uitstellen haha.

The Phazonhunter

Legacy Member
WillAllon zei:
np ;), vandaag bericht had dat ffxiii maandag binnen is :)

Dat is mooi nieuws, heb nog geen enkel telefoontje gehad van de bart smit over de game en of ie nu toch de ce gaat worden. Als er maandag gebeld wordt zal mijn ma iets achterlaten op voicemail en pik ik hem na de les wel op. Hopelijk al maandag.

Psy

Legacy Member
YouTube - Final Fantasy XIII: GT (HD) Review

kleine GT review, story krijgt raar genoeg nog de zwakste score (wss door de engelse voiceacting), maar met de gameplay zit het wel vrij snor :)
moet die gast wel gelijk geve met die battlemusic, lijkt echt zoiets te zijn dat bij het slapen gaan nog steeds in uw kop blijft zonder het echt beu te worden :p

soulgamer

Legacy Member
Ok ik zal mijn eerste impressie geven. Ik was vrij skeptisch na het horen dat het spel vrij lineair is dus zette ik me erachter met niet al TE hoge verwachtingen (wat wel vrij moeilijk was).

Nu kan ik een dikke WOW-kreet uitslaan. Dit is gewoon mijn ultieme natte Final Fantasy droom. Is er dan eindelijk een Final Fantasy in geslaagd om in de buurt van het nostalgische deel VII te komen? Voor mij lijkt het er nogtans op. Het verhaal is in zoverre ik nu heb ondervonden uitstekend. Ik heb met uitpullende ogende de history/background info in de ingame database zitten lezen ook bij het betreden van een nieuw gebied lees ik de korte samenvatting van hetgeen ik heb gehad. Ik zou dat dan ook aan iedereen adviseren om het goede verschil tussen cocoon, pulse, fal-cie, l-cie, en cie'th te leren.

Het battle system is nog maar in startfase maar dit is gewoon PERFECT zoals het zou moeten zijn. Ik kan me nu al de komende bossbattle's voorstellen... kickass.

Helaas is het nu al 2u s'avonds aan het naderen en moet ik morgen gaan werken. Als laatste wil ik het over de graphics hebben... hier ga ik vanacht over verder dromen. Van het moment je Final Fantasy opstart zie je alles in 1080p! Het verschil tussen CGI en ingame filmpjes is nauwelijks merkbaar ... wat gewoonweg fantastisch is. De humor zit ook dik in orde! Die "bruine" kerel heeft me al een paar keren goed aan het lachen gebracht zo droog :D.

Square-Enix is duidelijk de juiste richting in geslaan! Het lineaire aspect is mij eigenlijk zelfs niet opgevallen doordat het spel net zo vloeiend en interessant speelt. 1 grote lange plezante rollercoasterride als je het mij vraagt. Ik vond deel XII net iets minder maar hier pikken ze de draad precies weer op met deel X. (battlesysteem vergelijkbaar maar veel interessanter)

Fir3wulf

Legacy Member
WillAllon zei:
PSN was nie down tho, dus als ze het aan het spelen waren op een slimmie dan was er geen probleem.

had enkel de ps3 phat daar last van dan?
Blij dak mijne verkocht heb en ne slim heb dan :p

mja de beste final fantasy die ik ooit heb gespeeld was toch wel VII en deze was ook lineair. Als hij net hetzelfde speelt maakt da mij niks uit :)

Bart99

Legacy Member
soulgamer zei:
Ok ik zal mijn eerste impressie geven. Ik was vrij skeptisch na het horen dat het spel vrij lineair is dus zette ik me erachter met niet al TE hoge verwachtingen (wat wel vrij moeilijk was).

Nu kan ik een dikke WOW-kreet uitslaan. Dit is gewoon mijn ultieme natte Final Fantasy droom. Is er dan eindelijk een Final Fantasy in geslaagd om in de buurt van het nostalgische deel VII te komen? Voor mij lijkt het er nogtans op. Het verhaal is in zoverre ik nu heb ondervonden uitstekend. Ik heb met uitpullende ogende de history/background info in de ingame database zitten lezen ook bij het betreden van een nieuw gebied lees ik de korte samenvatting van hetgeen ik heb gehad. Ik zou dat dan ook aan iedereen adviseren om het goede verschil tussen cocoon, pulse, fal-cie, l-cie, en cie'th te leren.

Het battle system is nog maar in startfase maar dit is gewoon PERFECT zoals het zou moeten zijn. Ik kan me nu al de komende bossbattle's voorstellen... kickass.

Helaas is het nu al 2u s'avonds aan het naderen en moet ik morgen gaan werken. Als laatste wil ik het over de graphics hebben... hier ga ik vanacht over verder dromen. Van het moment je Final Fantasy opstart zie je alles in 1080p! Het verschil tussen CGI en ingame filmpjes is nauwelijks merkbaar ... wat gewoonweg fantastisch is. De humor zit ook dik in orde! Die "bruine" kerel heeft me al een paar keren goed aan het lachen gebracht zo droog :D.

Square-Enix is duidelijk de juiste richting in geslaan! Het lineaire aspect is mij eigenlijk zelfs niet opgevallen doordat het spel net zo vloeiend en interessant speelt. 1 grote lange plezante rollercoasterride als je het mij vraagt. Ik vond deel XII net iets minder maar hier pikken ze de draad precies weer op met deel X. (battlesysteem vergelijkbaar maar veel interessanter)

Mooi gezegd, ik hoop en denk dat je grotendeels wel gelijk hebt :)

Nu hopen dat ie rap binnen is :D

Frederik654

Legacy Member
Ik ben bijna gek aan het worden van het wachten .. Zou er morgen ook maar ergens iets open zijn waar het te vinden 'kan' zijn. Heb tijd zat morgen ..

prometheus03

Legacy Member
Santa zei:
Mja, ik zit in de VS. Hier is het nog zaterdag! Mijn excuses. :s

hehe :)


soit soulgamer, ge hebt mij overtuigd

/surft naar thehut en maakt een pre-order
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan