Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
hoeveel uren gameplay zitten er infeite in?


edit: zo harde twijfel bij deze amai, aan de ene kant is die gestreamlinede aanpak van het spel eigenlijk niet zo erg, maar aan de andere kant lijkt het dan gewoon van cutscene naar cutscene hollen met combat er tussen. ARGGGG what to do

Shinro

Legacy Member
syndrom zei:
hoeveel uren gameplay zitten er infeite in?


edit: zo harde twijfel bij deze amai, aan de ene kant is die gestreamlinede aanpak van het spel eigenlijk niet zo erg, maar aan de andere kant lijkt het dan gewoon van cutscene naar cutscene hollen met combat er tussen. ARGGGG what to do

Ik dacht gelezen te hebben dat het, indien je echt deftig speelt en niet erdoorheen jaagd, een 100+- uren game te zijn.

En ik denk ook niet dat HEEL de game van cutscene naar cutscene gaan is, anders zouden er niet zoveel positieve reviews zijn. Zoals ik al heb gezien kom je later in wat meer uitgebreide gebieden, ik zou het allesinds een kans geven, ik wacht er al op sinds de titel geannounced is, en ookal was de game maar matig, ging ik het nog halen.

The Phazonhunter

Legacy Member
Hier in Hasselt zijn de frs, bart smit en mediamarkt niet open dus ik verwacht geen telefoon. Jammer da het dit weekend nu net niet koopzondag ofzo was:p

Anima

Legacy Member
de winkels in maastricht zijn toch open op zondag niet ? ofwel zit ik verkeerd lol maar dacht da da zo was lol :)

Frederik654

Legacy Member
Als iemand iets ergens open weet bel ik en ben ik weg .. niet omdak da nu echt perse vandaag moet hebben ma heb niks beter te doen :) .. Huis is gekuist, vrouwlief is gekuist :crazy:, al mijn klusjes dak nog moest doen zijn gedaan dus ben zo klaar als iets ..

V1nce

Legacy Member
Frederik654 zei:
Als iemand iets ergens open weet bel ik en ben ik weg .. niet omdak da nu echt perse vandaag moet hebben ma heb niks beter te doen :) .. Huis is gekuist, vrouwlief is gekuist :crazy:, al mijn klusjes dak nog moest doen zijn gedaan dus ben zo klaar als iets ..

same lol.
Der zijn een paar gamemania winkels ope dus kga ze ins belle en me gedacht zegge
In holland verkope ze wel... das toch hetzelfde bedrijf zeker
Trouwens streetdate toch al verbroke frc en bart smit verkochten hem gistere al als ze hem hadden

soulgamer

Legacy Member
Voor degene die hem nog niet hebben... gamemania Maasmechelen is misschien een optie? Die is ook op zondag open. Die van gamemania Maastricht (wat hem heeft) is helaas vandaag gesloten.

Even ter toevoeging na mijn korte game omschrijving van gisterenavond... ik heb vannacht over Final Fantasy XIII gedroomd. Dat lijkt me een duidelijk pluspunt ;). Hoelang is dat wel niet geleden voor mij :). Ik zit er nu weer achter maar moet binnen een uurtje helaas de slagvelden verlaten om te gaan werken.

K3nsh1n

Legacy Member
mmmz maasmechelen...voor final fantasy wil ik die afstand wel afleggen ! ff belle xD

V1nce

Legacy Member
Het zit dus zo.
Heb juist gebeld.

Als er iemand een aankoopsbewijs van ff13 wil scannen uit een andere winkel dan gamemania en posten kan ik of iemand anders dat meenemen naar gamemania.
Die winkel stuurt dat dan door als bewijs dat de streetdate is verbroken en zij beginnen dan ook met de verkoop.
Ze willen gewoon niet als eerste de streetdate vebreken omdat ze dan probleme zouden kunne krijgen.

Ivm dat ze het in de nederlandse gamemanias al verkopen kon hij mij geen uitleg geven.
Daar konden andere regels gelden.

Maw verwacht mar nie da ge het vandaag in ne belgische gm gaat vinden.

soulgamer

Legacy Member
Als je hem echt wil hebben vandaag zou ik focussen op de gamemania's die zich net over de grens bevinden. Even zoeken op gamemania site welke vandaag open zijn.

Het rare is dat zowel op de belgische als Nederlandse gamemania site nog steeds te teller lopende is voor final fantasy (2 dagen). Normaal past gamemania dat altijd meteen aan.

K3nsh1n

Legacy Member
ja ik over een kwartier eerst es bellen naar maasmechelen, als ze em binne hebben en kunnen verkopen hop ik in de batmobile ^^

edit: zoek soulgamer, i want ff13 today! :p

K3nsh1n

Legacy Member
net gebeld met game mania maasmechelen, tis inderdaad zoals vince zegt

wie wilt er zijn aankoopticket geven? xD

SeriousFace

Legacy Member
Iemand die weet wat er juist speciaal is aan de CE van FF 13 guide? Heb gelezen dat het beter papier is fzo xD

spikie

Legacy Member
SeriousFace zei:
Iemand die weet wat er juist speciaal is aan de CE van FF 13 guide? Heb gelezen dat het beter papier is fzo xD

hard cover en ik vermoed meer artwork ofzo

soulgamer

Legacy Member
Aan mijn aankoopticket hebben jullie helaas niets aangezien het uit een Nederlandse gamemania filliaal komt... anders had ik het héél graag gegeven om jullie te helpen. Ik ben bovendien nu op het werk...
De gamemania winkels in Nederlands limburg/noord-brabant zijn blijkbaar gesloten.

Ik zou volledig op die gamemania in Maasmechelen focussen als jullie een aankoopbewijs kunnen voorleggen.

Dr. Muerte

Legacy Member
Dudes, wacht nu toch nog gewoon ff... :p Begint hier een beetje obsessief te worden. :crazy:

soulgamer

Legacy Member
Ik wil naar huis!! :D. Ik ben gisterenavond in slaap gevallen met de soundtrack van de limited edition in mijn hoofd. Ook vanmiddag tijdens het middagmaal heel het gezin geirriteerd met soundtrack op de achtergrond :D. Ik hoor deze eerlijk gezegt zelfs iets liever dan de nostalgische muziek van deel VII, VIII, ...

Vanavond is iedereen bij mij thuis uitgenodigd voor een uitgebreide sessie FFXIII :P.

Best wel dom dat ze in gamemania Maasmechelen niet rechtstreeks willen verkopen terwijl ze 10 km verder in Maastricht wel mogen verkopen. (zou je als argument kunnen gebruiken)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan