Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spikie

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Ok nu kom ik zot he!

ge kunt ni zot komen, ge kunt zot worden of zot zijn...

tss en da voor een volk da zijn provincie als stad beschouwd en de rest als parking :p

LT2k3

Legacy Member
is da in elke game mania in nederlands da ze da hebben? bv. roosendaal?

chosen_1

Legacy Member
Als ze het in venlo en maastricht hebben dan hebben ze het natuurlijk ook in Roosendaal.
Voor de zekerheid kan je best eens bellen , ff googlen achter het nr :)

The Phazonhunter

Legacy Member
chosen_1 zei:
In FRS hebben ze de SE ook al , maar verkopen ze pas dinsdag 65euro voor de gewone en 69 euro voor de SE.

Lol afzetters, alsk 100m verder loopt kan ik in de mediamarkt de normale versie voor 51.90€ kopen.


edit: wel jammer idd dat mensen in nederland overal al hun gewone of ce exemplaar kan ophalen. Het staat al lang op het internet dus waarom nog zo een dom embargo van square?

Bart99

Legacy Member
Dus in GM nederland worden ze verkocht en in België mogen we weer wachten??

The Phazonhunter

Legacy Member
Bart99 zei:
Dus in GM nederland worden ze verkocht en in België mogen we weer wachten??

Wij zijn weeral te braaf he:p. Ik vind dat dan wel jammer, degene die impulsaankoop gaan doen hebben hem weer sneller dan degenen met een pre-order en sommige winkels kennende zal het niet uitmake wie de ce nu krijgt of niet lijkt me. Hopelijk legt iedereen ze gewoon maandag in de rekken.

Bart99

Legacy Member
Tis idd erg... waarom nog wachten nu... ohja, verder FFX maar spelen dan :p

Logax

Legacy Member
Gebeld naar de Bart Smit in de Century Center (onder de Mediamarkt) en ze hadden er 2 binnen, allebei opzij gelegd (voor mij en mijn maat) en direct gaan halen. Lagen er nog 2 in het rek ook.

Al een deel gespeeld en het ziet er echt geweldig uit. :love:

soulgamer

Legacy Member
Hééééééééééééééééérlijke game. Ik heb mijn collector's edition en die in beperkte oplage (200.000) hardcover official guide van bij Gamemania. Dat gaat hier een zéér lange avond worden :).

kpirrhyn

Legacy Member
soulgamer zei:
Hééééééééééééééééérlijke game. Ik heb mijn collector's edition en die in beperkte oplage (200.000) hardcover official guide van bij Gamemania. Dat gaat hier een zéér lange avond worden :).

Verkopen ze hem dan al? Heb nog geen sms gekregen... Zal voor maandag zijn bij mij denk ik.

Obs

Legacy Member
djees steken ze nu al guides bij de game zelf?
Al in problemen voordat je ermee begint? :D
Ik vind die guides altijd mega spoilers man. Elke FF speel ik tenminste 1 keer zonder guide/internet.
2de run dan wel om alles te doen.

kpirrhyn

Legacy Member
Obs zei:
djees steken ze nu al guides bij de game zelf?
Al in problemen voordat je ermee begint? :D
Ik vind die guides altijd mega spoilers man. Elke FF speel ik tenminste 1 keer zonder guide/internet.
2de run dan wel om alles te doen.

Nee, je kon de guide pre-orderen. Er is een gewone versie van en een collector's edition die in beperkte oplage gedrukt wordt met extra artwork en met een hard cover uitvoering.

syndrom

Legacy Member
iemand die hem al heeft die wat impressies van de game heeft in plaats van al da gezeik van wie verkoopt enzo?

sypro9000

Legacy Member
syndrom zei:
iemand die hem al heeft die wat impressies van de game heeft in plaats van al da gezeik van wie verkoopt enzo?

Zonder da gezeik over wie al verkoopt krijg je geen impressie.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kpirrhyn zei:
Verkopen ze hem dan al? Heb nog geen sms gekregen... Zal voor maandag zijn bij mij denk ik.

hij's de zijne in maastricht gaan halen ;)

ik eest nog heavy rain uitspelen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan