Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TotallyZen

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Voor degene die zowel een PS3 als een 360 hebben misschien toch nog even dit artikel lezen voor je beslist welke versie je koopt.

Hmmm, spijtig voor de mensen met een Xdoos.
Eigen schuld eigenlijk, was al heiligschennis é, FF moet gespeeld worden op het platform van Sony (behalve die MMO, beetje moeilijk).

Calcifer

Legacy Member
En de devaluatie van het woord heiligschennis wordt driest en nietsontziend verdergezet.:naughty:
Voor wie zijn geschiedenis kent: FF hoorde eerst thuis op nintendoconsoles. Pas vanaf deeltje 7 zijn ze naar Sony overgestapt. Toen schreeuwden de ninty-fanboys ook al moord en brand, zij het iets stiller. Er was geen internet om uw frustraties op te uiten.

(Los daarvan: als je over beide platformen beschikt zou het vrij dwaas zijn om 13 op de box te spelen uiteraard.)

Hoe meer mensen hem spelen hoe meer vreugd dus aan alle winkeliers: Breek die streetdate!

tb-303

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Als we nu allemaal naar een winkel bellen en zeggen "Hoe hij is nog niet binnen? Mijne maat heeft hem juist gekocht bij winkel X, da's blijkbaar ne betere winkel dan hier" Dan is de streetdate toch voor 13u gebroken in heel België zeker?!

Dat zal werken als je een kassa ticket kan van aankoop kan voorleggen, anders vergeet het ;)

Samus007

Legacy Member
het is dus wel echt duidelijk dat square de 360 versie als een simpele cash-in beschouwd, triestig en als ps3 eigenaars weten wij ook wel hoe dat kan voelen soms ...

The Phazonhunter

Legacy Member
Samus007 zei:
het is dus wel echt duidelijk dat square de 360 versie als een simpele cash-in beschouwd, triestig en als ps3 eigenaars weten wij ook wel hoe dat kan voelen soms ...

Ik ben al blij dat ik hem kan spelen hoor:). Ik zal wel zien hoe het meevalt. Maar voorlopig hou ik het bi j een iets betere Lost Oddysey.

50Euro

Legacy Member
De mannen van Jostiq.com schrijven soms goeie stukjes.. Dit vind ik gewoon héél grappig. :D


No, the difference in quality isn't groundbreaking or anything. We just wanted you to know all the factors before making a decision. Both versions have their strengths and weaknesses -- for instance, the 360 version requires you to change the disc two times, but the PS3 version of the game is unplayable once every 1,461 days.

|Kiara|

Legacy Member
Daarnet bij Bart Smit langs geweest. Meisje zei dat ze het zelfs nog niet binnen hadden, en klonk vrij oprecht. Het zal, bij Bart Smit althans, pas dinsdag worden.

V1nce

Legacy Member
|Kiara| zei:
Daarnet bij Bart Smit langs geweest. Meisje zei dat ze het zelfs nog niet binnen hadden, en klonk vrij oprecht. Het zal, bij Bart Smit althans, pas dinsdag worden.


Idd bart smit heeft hem zelf nog niet.
Ok volgende.... dreamland is checken.

Darius Craven

Legacy Member
|Kiara| zei:
Daarnet bij Bart Smit langs geweest. Meisje zei dat ze het zelfs nog niet binnen hadden, en klonk vrij oprecht. Het zal, bij Bart Smit althans, pas dinsdag worden.

Oprecht of onwetend? :crazy:

The Entity

Legacy Member
Iemand iets gehoord van de Game Mania of ze hem daar vandaag al binnen hebben ofzo? Anders zal het daar ook wachten zijn tot maandag/dinsdag.

unbreakable1973

Legacy Member
ze hebben hem al binnen maar mogen maar dinsdag verkopen:sad:

GamellKing

Legacy Member
unbreakable1973 zei:
ze hebben hem al binnen maar mogen maar dinsdag verkopen:sad:

hmmm, zoals al geroepen de street dat has been broken.

Heb gisteren al bericht gekregen dat ze hem maandag gaan versturen, dus maar even afwachten:help:

tb-303

Legacy Member
Rufusthedog zei:
De streetdate is gebroken in de benelux. Music Store in NL verkoopt ze dus al. Tijd om te gaan klagen bij GM ;)

NL is nog altijd geen BE en we wachten nog altijd op uw/een verkoop ticket ;)

syndrom

Legacy Member
ik weet het toch precies niet goed met deze ze, juist de gametrailers review bezien.

- cheesy dialogen
- linear voor een groot deel van het spel
- geen shops (in de klassieke zin)
- geen towns (in de klassieke zin)
- main char dood game over

+ ziet er prachtig uit
+ combat ziet er nog redelijk goed uit

Veel dingen die ik ga missen denk ik, en de review geeft ook maar een 7.9 aan verhaal, wat toch redelijk belangrijk is.

Sinds FFX ben ik afgehaakt (ik ben letterlijk in slaap gevallen bij spelen van dat spel), ik twijfel hard om deze nog een kans te geven tbh

NecromanX

Legacy Member
Net gebeld naar Music Store winkel in Axel (Nederland) en die hebben hem nog niet.

Duc1n0

Legacy Member
Interytoys zou hem vanaf maandag verkopen.

GM heeft ze al maar verkopen pas dinsdag of wachten op een winkel die al verkoopt zodat zij ook kunnen verkopen.

Het gaat niets worden voor dit weekend vrees ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan