TotallyZen
Legacy Member
Rufusthedog zei:Voor degene die zowel een PS3 als een 360 hebben misschien toch nog even dit artikel lezen voor je beslist welke versie je koopt.
Hmmm, spijtig voor de mensen met een Xdoos.
Eigen schuld eigenlijk, was al heiligschennis é, FF moet gespeeld worden op het platform van Sony (behalve die MMO, beetje moeilijk).

. Ik zal wel zien hoe het meevalt. Maar voorlopig hou ik het bi j een iets betere Lost Oddysey.


ad: