Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_John

Legacy Member
Mijn exemplaar is verzonden. Voor 32euro kan je niet sukkelen ... Heb je trouwens één of andere voorkennis nodig om deel 13 te spelen? Heb enkel FF9 op psx en Crisis Core: FF7 op psp gespeeld ...

Samus007

Legacy Member
elke FF is een alleenstaand spel, je hebt nougabollen voorkennis nodig.

Forzaracing

Legacy Member
Den_John zei:
Mijn exemplaar is verzonden. Voor 32euro kan je niet sukkelen ... Heb je trouwens één of andere voorkennis nodig om deel 13 te spelen? Heb enkel FF9 op psx en Crisis Core: FF7 op psp gespeeld ...

zoals ik hier gelezen heb, heb je geen voorkennis nodig
en mijne CE is vandaag ook verzonden ^^

RaZoR be

Legacy Member
spikie zei:
check de 2 vorige pagina's is...
bronnen aan de lopende band

xbox versie draait op 576p, ps3 versie draait op 720p

is 576i geen normal PAL resolutie? en dus 576p is gewoon de progressive versie?
en dus helemaal geen HD

biotek

Legacy Member
mijn exemplaar is ingepakt en wordt verstuurd vanavond , met wat geluk morgen in huis :)
twerd tijd , al meer dan een maand geleden besteld

Anima

Legacy Member
ja maar ze zulle die pas dag of 2 op voorhand verkopen wss he, nie 5 dagen :D

biotek zei:
mijn exemplaar is ingepakt en wordt verstuurd vanavond , met wat geluk morgen in huis :)
twerd tijd , al meer dan een maand geleden besteld

amaai kwist nie da er post was op ne zaterdag >.>

Whoons

Legacy Member
Je kan hem wel bestellen bij consoleshop, maar is nog niet voorradig (ook voor x360). Klik in het winkelmandje op het vraagteken. pas voor dinsdag

biotek

Legacy Member
is wel voorradig :

Uw bestelling bij Consoleshop.be is zojuist ingepakt. Vanavond wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

@ anima TNT pakketdienst werkt de zaterdag :)

Olivier_Twister

Legacy Member
biotek zei:
is wel voorradig :

Uw bestelling bij Consoleshop.be is zojuist ingepakt. Vanavond wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

@ anima TNT pakketdienst werkt de zaterdag :)

Hmm ik dacht nu net gehoord te hebben dat ze niet meer de zaterdag leveren maar vanaf nu wel de maandag....
Maar goed ik zal ook wel zien of ik hem morgen nog binnen krijg en anders maandag eh!

biotek

Legacy Member
psp zei:
Hmm ik dacht nu net gehoord te hebben dat ze niet meer de zaterdag leveren maar vanaf nu wel de maandag....
Maar goed ik zal ook wel zien of ik hem morgen nog binnen krijg en anders maandag eh!


van hun site :

TNT Post | Pakket ontvangen

Bezorging van maandag tot en met zaterdag*

Omdat op zaterdag de meeste mensen thuis zijn, leveren wij uw zendingen ook op zaterdag af, zonder extra toeslag. (*zaterdagbelevering in Vlaanderen en Brussel)

fingers crossed , en anders maandag ;)

skatemania

Legacy Member
Obs zei:
gaat enkel op voor FFX-2

Crisis Core is een prequel dus... :p

Ik heb geen PS3-liggen maar om echt te kunnen vergelijken zou ik beide versie moeten hebben, zodat ik echt kan vergelijken. Al moet ik zeggen zelfs op Xbox 360 ziet het er gelikt uit hoor :)

chosen_1

Legacy Member
Bij consoleshop hebben ze hem ook, heb juist gebeld ....als ik nu daar bestel leveren ze hem maandag pas, spijtig genoeg niet op een zaterdag. Misschien dat hij morgen wel ergens te vinden is...

The Phazonhunter

Legacy Member
LT2k3 zei:
lets hope so!

Ik verwacht ook morgen of maandag een telefoontje van de bart smit dat de game is aangekomen EN alsnog de ce is. Let's hope so!:)

LT2k3

Legacy Member
The Phazonhunter zei:
Ik verwacht ook morgen of maandag een telefoontje van de bart smit dat de game is aangekomen EN alsnog de ce is. Let's hope so!:)

kga dan eens morgen ook eens kijken bij de bart smit :)
media markt gaan ze het niet vroeger verkopen...

The Phazonhunter

Legacy Member
LT2k3 zei:
kga dan eens morgen ook eens kijken bij de bart smit :)
media markt gaan ze het niet vroeger verkopen...

Je kan dan best gewoon even bellen, bespaart je heel wat tijd. Laat maar weten of ze hem al hebben indien je er eentje kan vinden. Good luck.

sele

Legacy Member
GamellKing zei:
Haha heb hem al lang binnen besteld hoop hem maandag te krijgen!!! :applause:

snap uw zin niet?je hebt hem al lang binnen?dus je hebt em al?of heb je em binnen besteld?en heb je em maandag?:crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan