Jenzel
Legacy Member
Final Fantasy VII, VIII en X waren voor mij de betere FF die ze uitgebracht hebben.
Na het spelen van deel XII, was ik lichtjes teleurgesteld in de reeks en hopelijk brengen ze het terug goed met XIII.
Na het lezen van previews en reviews heb ik het gevoel dat de game sterk lineair is, wat ik beetje vervelend vind. Ik vond het altijd super om van stadje tot stadje te gaan, babbelen met de mensen, winkels aflopen, geheime locaties zoeken,...
Na het spelen van deel XII, was ik lichtjes teleurgesteld in de reeks en hopelijk brengen ze het terug goed met XIII.
Na het lezen van previews en reviews heb ik het gevoel dat de game sterk lineair is, wat ik beetje vervelend vind. Ik vond het altijd super om van stadje tot stadje te gaan, babbelen met de mensen, winkels aflopen, geheime locaties zoeken,...



.
