Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jenzel

Legacy Member
Final Fantasy VII, VIII en X waren voor mij de betere FF die ze uitgebracht hebben.
Na het spelen van deel XII, was ik lichtjes teleurgesteld in de reeks en hopelijk brengen ze het terug goed met XIII.

Na het lezen van previews en reviews heb ik het gevoel dat de game sterk lineair is, wat ik beetje vervelend vind. Ik vond het altijd super om van stadje tot stadje te gaan, babbelen met de mensen, winkels aflopen, geheime locaties zoeken,...

RaZoR be

Legacy Member
sjoonsjein zei:
Final Fantasy VII, VIII en X waren voor mij de betere FF die ze uitgebracht hebben.
Na het spelen van deel XII, was ik lichtjes teleurgesteld in de reeks en hopelijk brengen ze het terug goed met XIII.

Na het lezen van previews en reviews heb ik het gevoel dat de game sterk lineair is, wat ik beetje vervelend vind. Ik vond het altijd super om van stadje tot stadje te gaan, babbelen met de mensen, winkels aflopen, geheime locaties zoeken,...

nja, Overal vermelden ze enkel het eerste deel linear. en dat het echt goed is. Zo wordt je meegezogen in de actie en verhaal vanaf de eerste seconde!

Jenzel

Legacy Member
en hoe zit het met het battle systeem, ist ook terug volledig turn-based of is het gelijk in XII??

spikie

Legacy Member
RaZoR be zei:
nja, Overal vermelden ze enkel het eerste deel linear. en dat het echt goed is. Zo wordt je meegezogen in de actie en verhaal vanaf de eerste seconde!

ook is het eerste deel zo lineair omdat dat zich afspeelt in cocoon, wat een gigantische "maan" is waar mensen in wonen

het zou ni echt realistisch zijn om hier grote open vlaktes en talloze dorpen te hebben.

eens je cocoon verlaat en op pulse terecht komt zijn er wel dorpen en open planes, alleen zijn de dorpen beetje anders dan standaard rpg's

Scifo

Legacy Member
Freaks! :p

Kheb nog nooit een FF game gespeeld,toch wil ik het wel eens proberen. Hoewel ik een RPG na een uur al beu ben ^^ maar het lijkt toch dat dit meer actiegericht is, dus wie weet :)

+ Lineair is goed, ik raak altijd de weg kwijt in zo'n games :D

Lorim

Legacy Member
Ha, To Zanarkand :D. Das één van de eerste nummers die ik zelfstandig leerde spelen op piano, waarna ik bijna alle "hits" van elk FF leerde spelen. En nu zit ik dan uiteindelijk in mijn master piano op het conservatorium :D. Bless Final Fantasy ;).

Alcoholic Punk

Legacy Member
Order despatched :applause:
Ben benieuwd.

Mijn favoriete FF blijft FF III en ook VII omdat dat mijn eerste FF was :)

kimme1975

Legacy Member
Ik ben totaal geen RPG-speler maar op het persevent van Square Enix vond ik het begin van de game en zijn battlesysteem heel gemakkelijk en zeker niet uitdagend genoeg voor mij persoonlijk.. Grafisch gezien is deze game top!!! ;-)

The Phazonhunter

Legacy Member
Dank u voor uw reservering van de game Final Fantasy XIII. U heeft deelgenomen aan de actie ‘reserveer Final Fantasy XIII en ontvang de collectors edition voor de prijs van de gewone editie’.

Helaas moeten wij u melden dat de collecters edition NIET aan bartsmit.com en eplaza.com wordt uitgeleverd. De reserveringsactie komt hiermee dus te vervallen. Onze excuses hiervoor.


Jammer:(

Obs

Legacy Member
The Phazonhunter zei:
Dank u voor uw reservering van de game Final Fantasy XIII. U heeft deelgenomen aan de actie ‘reserveer Final Fantasy XIII en ontvang de collectors edition voor de prijs van de gewone editie’.

Helaas moeten wij u melden dat de collecters edition NIET aan bartsmit.com en eplaza.com wordt uitgeleverd. De reserveringsactie komt hiermee dus te vervallen. Onze excuses hiervoor.


Jammer:(

Erm lol?
Begrijp ik je nu goed?
bartsmit doet een actie voor CE's en ze hebben er zelfs geen één ?
als ze zo'n actie opzetten zouden ze toch tenminste eens mogen checken of het product dat ze aanbieden voor hen beschikbaar is.

The Phazonhunter

Legacy Member
Obs zei:
Erm lol?
Begrijp ik je nu goed?
bartsmit doet een actie voor CE's en ze hebben er zelfs geen één ?
als ze zo'n actie opzetten zouden ze toch tenminste eens mogen checken of het product dat ze aanbieden voor hen beschikbaar is.

Ja ik krijg een compensatie van 8€ op de prijs van 60 maar nu ga ik volgende week die game wel op amazon voor 35pond halen zu, naaiers!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan