Forzaracing
Legacy Member
iLLuSion_xGen zei:M'n order is verscheept se van Thehut![]()
Mijn CE nog niet, ook van thehut

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iLLuSion_xGen zei:M'n order is verscheept se van Thehut![]()

Uio zei:Net de OPM gekocht (vooral voor de posters), en ik weet niet hoeveel credibility die redactie nog heeft, maar als het spel echt meer een action RPG twijfel ik nog meer :/
GaaRa- zei:dan gow3 97% , dno ze
weer dezelfde crap in hd en QTE shit

Jersy zei:eigenlijk suckt het wel bij thehutt dat preorders niet automatisch de laatste prijs krijgen ...
ik heb dees gepreorderd aan 45£, nu staat die aan 35£ ... toch wel een fors verschil, maar omdat ik dees nu gecancelled heb en opnieuw gepreorderd sta ik nu prolly laatste in de rij van verzenden
zelfde voor gow 3 , besteld aan 39£ en staat nu aan 37£
skatemania zei:Ik heb een website, en krijg die reviewcopies dus binnenop de één of andere manier kunnen ze zien dat dat een legaal exemplaar is hoor
. Trouwens het persbureau van MS heeft mijn gegevens dus dat kan ik vlug regelen hoor
BTW zal dan maar eens om jullie nog jaloerser te maken een foto uploaden van het doosje hha
EDIT FOTO'S:
Achterkant: http://i470.photobucket.com/albums/rr65/skatemania/P040310_1946.jpg
Voorkant: http://i470.photobucket.com/albums/rr65/skatemania/P040310_1945_02.jpg
Documenten van Square Enix + Doosje: http://i470.photobucket.com/albums/rr65/skatemania/P040310_1945_01.jpg
Disc 2 + 3 (Disc 1 zit in de xdoos of course): http://i470.photobucket.com/albums/rr65/skatemania/P040310_1945.jpg
PS: Gsm foto dus sucky sorry for that![]()

Jamaar die xbox bezitters krijgen meer waar voor hun geldsele zei:lol,jaloers?wij hebben maar 1cd nodig![]()
... 
soulgamer zei:Jamaar die xbox bezitters krijgen meer waar voor hun geld...
Ik zie al mensen naar de helpdesk bellen: "mijn vriend heeft een xbox en die heeft 3 CD's, ik krijg er maar 1".

blizzard zei:Snap heel die zever niet, Xbox of PS3. Ik zelf heb hem voor de X360 besteld, en als ik het zo hoor zijn beide versies het waard. Beide platforme krijgen sowieso een enorm goed spel, snap niet dat mensen nog altijd over die X360 vs PS3 bezigzitten, geniet gewoon van het feit dat er een nieuwe FF is, ongeacht welk platform je het op speelt![]()
Samus007 zei:als je over een 360 EN PS3 beschikt waarom zou je dan in godsnaam de 360 versie aanschaffen in deze kwestie, al de CGI is in 1080 full HD, de 360 versie beschikt hier niet over en is in compressed 720 HD, ook geen disc swappen met de PS3.