Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaaRa-

Legacy Member
hier de normale editie ook nog nie verzonden. Hopelijk morgen nog dat het voor volgende weekend nog aankomt :)

The Phazonhunter

Legacy Member
Lapt bart smit embargo's aan hun laarzen? Dan weet ik of ik morgen of zaterdag al mssn op een telefoontje mag hopen:p

Lorim

Legacy Member
Net de OPM gekocht (vooral voor de posters), en ik weet niet hoeveel credibility die redactie nog heeft, maar als het spel echt meer een action RPG twijfel ik nog meer :/

sypro9000

Legacy Member
De rest word vannacht of morgen wel verzonden. Ze lopen de pre-orders gewoon af in volgorde denk ik. Maandag zou het normaal in de bus moeten zitten als het vandaag verzonden word, anders dinsdag.

GaaRa-

Legacy Member
Uio zei:
Net de OPM gekocht (vooral voor de posters), en ik weet niet hoeveel credibility die redactie nog heeft, maar als het spel echt meer een action RPG twijfel ik nog meer :/

dan gow3 97% , dno ze
weer dezelfde crap in hd en QTE shit

Jersy

Legacy Member
eigenlijk suckt het wel bij thehutt dat preorders niet automatisch de laatste prijs krijgen ...

ik heb dees gepreorderd aan 45£, nu staat die aan 35£ ... toch wel een fors verschil, maar omdat ik dees nu gecancelled heb en opnieuw gepreorderd sta ik nu prolly laatste in de rij van verzenden :(

zelfde voor gow 3 , besteld aan 39£ en staat nu aan 37£

Darius Craven

Legacy Member
Jersy zei:
eigenlijk suckt het wel bij thehutt dat preorders niet automatisch de laatste prijs krijgen ...

ik heb dees gepreorderd aan 45£, nu staat die aan 35£ ... toch wel een fors verschil, maar omdat ik dees nu gecancelled heb en opnieuw gepreorderd sta ik nu prolly laatste in de rij van verzenden :(

zelfde voor gow 3 , besteld aan 39£ en staat nu aan 37£

Gewoon opnieuw pre-orderen. Doe dat bij Zavvi constant en heb nog nooit het gevoel gehad "in de laatste rij" te staan en krijg mn pre-orders meestal samen met de rest hier aan...

Anima

Legacy Member
ook net besteld bij thehut, denk wel da die een heel grote stock gaan hebben voor dit spel, maarja zou nie zo erg vinden moet ik iets langer wachten want kant toch nie veel gaan spelen deze maand :(

sele

Legacy Member
skatemania zei:
Ik heb een website, en krijg die reviewcopies dus binnen :) op de één of andere manier kunnen ze zien dat dat een legaal exemplaar is hoor :). Trouwens het persbureau van MS heeft mijn gegevens dus dat kan ik vlug regelen hoor ;)

BTW zal dan maar eens om jullie nog jaloerser te maken een foto uploaden van het doosje hha :D

EDIT FOTO'S:

Achterkant: http://i470.photobucket.com/albums/rr65/skatemania/P040310_1946.jpg
Voorkant: http://i470.photobucket.com/albums/rr65/skatemania/P040310_1945_02.jpg
Documenten van Square Enix + Doosje: http://i470.photobucket.com/albums/rr65/skatemania/P040310_1945_01.jpg
Disc 2 + 3 (Disc 1 zit in de xdoos of course): http://i470.photobucket.com/albums/rr65/skatemania/P040310_1945.jpg

PS: Gsm foto dus sucky sorry for that :)

lol,jaloers?wij hebben maar 1cd nodig :cool:

soulgamer

Legacy Member
sele zei:
lol,jaloers?wij hebben maar 1cd nodig :cool:
Jamaar die xbox bezitters krijgen meer waar voor hun geld :( ... :p
Ik zie al mensen naar de helpdesk bellen: "mijn vriend heeft een xbox en die heeft 3 CD's, ik krijg er maar 1".

blizzard

Legacy Member
soulgamer zei:
Jamaar die xbox bezitters krijgen meer waar voor hun geld :( ... :p
Ik zie al mensen naar de helpdesk bellen: "mijn vriend heeft een xbox en die heeft 3 CD's, ik krijg er maar 1".

Snap heel die zever niet, Xbox of PS3. Ik zelf heb hem voor de X360 besteld, en als ik het zo hoor zijn beide versies het waard. Beide platforme krijgen sowieso een enorm goed spel, snap niet dat mensen nog altijd over die X360 vs PS3 bezigzitten, geniet gewoon van het feit dat er een nieuwe FF is, ongeacht welk platform je het op speelt :)

The Phazonhunter

Legacy Member
K ben blij dat ie er ook is voor de 360 anders had ik hem nooit kunnen spelen. Bij deze hebben ze dus weer 1 extra game verkocht:)

Samus007

Legacy Member
blizzard zei:
Snap heel die zever niet, Xbox of PS3. Ik zelf heb hem voor de X360 besteld, en als ik het zo hoor zijn beide versies het waard. Beide platforme krijgen sowieso een enorm goed spel, snap niet dat mensen nog altijd over die X360 vs PS3 bezigzitten, geniet gewoon van het feit dat er een nieuwe FF is, ongeacht welk platform je het op speelt :)

als je over een 360 EN PS3 beschikt waarom zou je dan in godsnaam de 360 versie aanschaffen in deze kwestie, al de CGI is in 1080 full HD, de 360 versie beschikt hier niet over en is in compressed 720 HD, ook geen disc swappen met de PS3.

SeriousFace

Legacy Member
Samus007 zei:
als je over een 360 EN PS3 beschikt waarom zou je dan in godsnaam de 360 versie aanschaffen in deze kwestie, al de CGI is in 1080 full HD, de 360 versie beschikt hier niet over en is in compressed 720 HD, ook geen disc swappen met de PS3.

We zijn niet allemaal qfx whores hoor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan