Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spikie

Legacy Member
Samus007 zei:
ik heb trouwens gelezen dat deze compleet linear is dus niet alleen de eerste 6 uur en dat er 1 sidequestje zit en das nog op het einde van het spel,

zijt gerust dat het ni 100% van de tijd een vast pad volgen is en dat er veel meer dan 1 sidequest inzit


/edit 2:
Final Fantasy XIII director Motomu Toriyama heeft via de Europese Final Fantasy XIII website een officiële verklaring gegeven voor de lineaire opzet van deze game. Dit heeft volgens hem namelijk voor iedere speler voordelen.


“Om spelers de kans te geven helemaal op te gaan in het drama van dit verhaal, de nieuwe wereld Cocoon, en de personages zonder dat ze worden afgeleid of verdwalen, hebben we gekozen voor een lineair design van het introductie gedeelte van de game. Van dit stuk kan men dus genieten alsof het een film is”, vertelt Toriyama over het verschil tussen het lineaire begin en de open wereld van de tweede helft.
dus enkel begin van het spel lineair

bron: http://www.gamez.nl/rpg/162-final-f...antasy-xiii-voordelig-voor-alle-spelers-.html

/edit:
limited edition guide :love:
5152dhb8l3.png

iLLuSion_xGen

Legacy Member
FFXIII CE staat op Thehut voor maar €63,43, das bna €15 goeiekoper als op play !!

Kga hem zo bestellen want ik vrees dat de CE in Belgie ni te vinden ga zijn en zeker ni zo goedkoop

Cycloon

Legacy Member
Zoro zei:
Ik kan die code dus niet gebruiken, he. Hij trekt er niets van af hier?!

Hier ook niet.

Anyway, ik vind het wel lame, ik had hem al maanden geleden op preorder staan op £40, ik dacht dat ze automatisch de prijs verlagen van bestellingen als ze hun prijs doen zakken? Ik heb de mijne alleszins gecancelled en opnieuw besteld aan deze prijs.

Viggo

Legacy Member
Die code werkt vandaag blijkbaar ook nog want kheb em net besteld - met code. (€ 4.04 korting) :p

Kheb dan ook men preorder van enkele maanden terug geannuleerd want als je het uitrekend kwam deze toch op € 9 duurder.

biotek

Legacy Member
mijn complete official guide : collectors edition is zonet toegekomen :)

zit nog in plastiek en blijft zo totdat de game toekomt

Alcoholic Punk

Legacy Member
Ben benieuwd wanneer hij gaat aankomen. Maar bon voor 31 pond wil ik wel even wachten :)

Dark_ParaSite

Legacy Member
voila men order van vorige maand gecancelled :) heb hem nu aan 40€ besteld ipv 45€. Jammer genoeg werkte de code niet meer, maar ben al content dat er toch weer 5€ vanaf is gegaan :)

Merci voor het melden

prometheus03

Legacy Member
Die code werkt vandaag blijkbaar ook nog want kheb em net besteld - met code. (€ 4.04 korting)
Jammer genoeg werkte de code niet meer, maar ben al content dat er toch weer 5€ vanaf is gegaan

wat is het nu? :) ik zal het straks wel zien want de firewall blokkeerd alles met "game" in url dus kan niet kijken om hem te bestellen

Dark_ParaSite

Legacy Member
prometheus03 zei:
wat is het nu? :) ik zal het straks wel zien want de firewall blokkeerd alles met "game" in url dus kan niet kijken om hem te bestellen

Aangezien ik een aantal uur later besteld heb zal de code weldegelijk niet meer werken denk ik :) tenzij ik brute pech had :(

chosen_1

Legacy Member
bij consoleshop komt de game zaterdag al binnen zie ik op de site.....

Twilkie

Legacy Member
Als je vandaag 10% korting wilt op THEHUT moet je X10 als code ingeven.
Dat is de code van vandaag.
Hopelijk kan ik hiermee wat mensen 3 euro besparen :-)

SeriousFace

Legacy Member
Ty :) ik ga hem daar bestellen ipv bij GM, die afzetters vragen veel te veel, terwijl ik bij the hut de game en de guide kan krijgen voor 10 euro minder dan enkel de game bij GM :)

Twilkie

Legacy Member
Hmmmzz, waarschijnlijk gaat de code niet werken. Op de site staat dat hij enkel geldig is voor xbox en pc. In de mail die ik kreeg stond dat er niet bij. Mijn excuses.

skatemania

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Kzou maar opletten want als ge een game speelt die nog niet gereleased is, kan MS u bannen.

Ik heb een website, en krijg die reviewcopies dus binnen :) op de één of andere manier kunnen ze zien dat dat een legaal exemplaar is hoor :). Trouwens het persbureau van MS heeft mijn gegevens dus dat kan ik vlug regelen hoor ;)

BTW zal dan maar eens om jullie nog jaloerser te maken een foto uploaden van het doosje hha :D

EDIT FOTO'S:

Achterkant: http://i470.photobucket.com/albums/rr65/skatemania/P040310_1946.jpg
Voorkant: http://i470.photobucket.com/albums/rr65/skatemania/P040310_1945_02.jpg
Documenten van Square Enix + Doosje: http://i470.photobucket.com/albums/rr65/skatemania/P040310_1945_01.jpg
Disc 2 + 3 (Disc 1 zit in de xdoos of course): http://i470.photobucket.com/albums/rr65/skatemania/P040310_1945.jpg

PS: Gsm foto dus sucky sorry for that :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan