Lorim
Legacy Member
Obs zei:Nog straffer, ik heb zelfs liever lineair. In zo'n stukken leef ik me veel meer in op het verhaal. Als je aan het backtracken bent kom je daar soms precies wat 'los' van & doorbreekt de spanning wat.
Ohja, allemaal maar meningen![]()
Niet mee eens, in andere niet lineaire FF's wordt het verhaal volledig lineair verted. Op de world map moest je dan ergens heen volgens het verhaal, maar je kon volledig volgens eigen beslissing ergens anders heen. Heb ik toch liever, maar idd, allemaal maar meningen
.


, i forgot
) die je tussendoor kon doen.