Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skatemania

Legacy Member
Ik heb vandaag de Xbox 360 versie van Square Enix ontvangen, het is men eerste FF ooit en ik was echt wel aangenaam verrast! Uiteraard verklap ik nog niets over de game daarvoor moeten jullie maar wachten tot ze hier een review online gooien :D

TotallyZen

Legacy Member
skatemania zei:
Ik heb vandaag de Xbox 360 versie van Square Enix ontvangen, het is men eerste FF ooit en ik was echt wel aangenaam verrast! Uiteraard verklap ik nog niets over de game daarvoor moeten jullie maar wachten tot ze hier een review online gooien :D

Jah, komt er hier een Xdoos boy ons wat jaloers maken.
Euhhh, wij moeten tenminste niet van Disc veranderen! (dit puur om mijn frustratie te uiten :))

skatemania

Legacy Member
totallyzen zei:
Jah, komt er hier een Xdoos boy ons wat jaloers maken.
Euhhh, wij moeten tenminste niet van Disc veranderen! (dit puur om mijn frustratie te uiten :))

Ja ik kom hier niet voor de xbox te verheerleken :) Ik moest gewoon even kwijt dat ik aangenaam verrast ben, en moest ik dit eerder geweten hebben dan zou ik alleen voor deze game al mij een PS3 gekocht hebben :)

TotallyZen

Legacy Member
Wat doet ge hier dan, ge zou aan het gamen moeten zijn!;)
Btw, wel jaloers ze :niceone:

skatemania

Legacy Member
totallyzen zei:
Wat doet ge hier dan, ge zou aan het gamen moeten zijn!;)
Btw, wel jaloers ze :niceone:

Ik zeg het je het wachten is hij zeker waard :)

En ja ik zou aan het gamen moeten zijn maar dan begint iedereen in mijn lijst, hé FFXIII is toch nog niet uit. en dan moetg heel da verhaal weer uitleggen buh.. :p

tgc_9012

Legacy Member
skatemania zei:
Ik zeg het je het wachten is hij zeker waard :)

En ja ik zou aan het gamen moeten zijn maar dan begint iedereen in mijn lijst, hé FFXIII is toch nog niet uit. en dan moetg heel da verhaal weer uitleggen buh.. :p
Kzou maar opletten want als ge een game speelt die nog niet gereleased is, kan MS u bannen.

The Phazonhunter

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Kzou maar opletten want als ge een game speelt die nog niet gereleased is, kan MS u bannen.

Wie weet denken ze da ge een piraatversie hebt want ik zag gisteren dat de xbox versie op het internet stond. Ik zal moeten wachten tot dinsdag:(

Anima

Legacy Member
maarja iedereen die op xbox FF13 speelt is op moment wel de piraat versie of voor 95% van de gevallen zo ... maarja, ik kan wel gerust wachten :), heb toch teveel te doen + examens die nu in zicht zijn :(

sypro9000

Legacy Member
Raukaris zei:
Zit die dan op 9 maart in de bus?

Wel als het een open release is dan word die verzonden wanner dat binnen is. Als de game een streetdate heeft dan word het pas verzonden op de release dag. Ik weet het dus niet, maar je mag toch rekenen op 2-4 volle werkdagen verzending.

Zoals er word gezegd in de online shop sticky moet je het maar kopen in retail als je het op release wil. Ik wou dit ook alleen maar melden en geen online shop discussie starten want daarvoor is er een sticky.

Raukaris

Legacy Member
sypro9000 zei:
Wel als het een open release is dan word die verzonden wanner dat binnen is. Als de game een streetdate heeft dan word het pas verzonden op de release dag. Ik weet het dus niet, maar je mag toch rekenen op 2-4 volle werkdagen verzending.

Zoals er word gezegd in de online shop sticky moet je het maar kopen in retail als je het op release wil. Ik wou dit ook alleen maar melden en geen online shop discussie starten want daarvoor is er een sticky.

Ik had het gelezen in sticky maar omdat er

Pre-order now for delivery on 09 March 2010
Release Date: 09 March 2010

staat twijfelde ik. Ik ga toch maar eens langsgaan bij de fnac :p

Ik wacht ondertussen al van 21feb op mgs4 en R&C:ToD bij zavvi <<

blizzard

Legacy Member
sypro9000 zei:
Wel als het een open release is dan word die verzonden wanner dat binnen is. Als de game een streetdate heeft dan word het pas verzonden op de release dag. Ik weet het dus niet, maar je mag toch rekenen op 2-4 volle werkdagen verzending.

Zoals er word gezegd in de online shop sticky moet je het maar kopen in retail als je het op release wil. Ik wou dit ook alleen maar melden en geen online shop discussie starten want daarvoor is er een sticky.

Ik kreeg dinsdag een mail van game.co.uk dat mijn FF XIII op de release dag zou moeten aankomen dus :)

soulgamer

Legacy Member
Ik hoop nog steeds op een release zaterdag bij gamemania, anders maandag. Fingers crossed :). Achja ben toch zaterdag en dinsdag vrij.

Fir3wulf

Legacy Member
skatemania zei:
Ik heb vandaag de Xbox 360 versie van Square Enix ontvangen, het is men eerste FF ooit en ik was echt wel aangenaam verrast! Uiteraard verklap ik nog niets over de game daarvoor moeten jullie maar wachten tot ze hier een review online gooien :D

wel merci da ge zo sportief bent om toch hier te posten :)
rep +1 :niceone:

Samus007

Legacy Member
SeriousFace zei:
-_- Dat is nu al 10000000x gezegd op forums overal ter wereld, dit is niet perse een slecht ding. FFX is ook zeer linear, maar was toch ook een van de leukste rpg's ever?

euhm,

dan zeg ik het nu voor mezelf voor 1e keer in deze thread ... enne FFX was toch zo linear niet zulle, ik heb trouwens gelezen dat deze compleet linear is dus niet alleen de eerste 6 uur en dat er 1 sidequestje zit en das nog op het einde van het spel, enfin wat er van waar is zullen we wel zien maar ik ben gewend een bepaalde vrijheid te hebben in mijn FF games, linear is daarvoor niet slecht maar +60 uren alles po een rijtje spelen vind ik op den duur maar een saaie bedoening, ze zullen dan sterk uit de hoek moeten komen om het intressant te houden, de reviews spreken zelf ook zo en als dat is het minpunt van de scores, dat ze het die tijd niet intressant kunnen houden omdat het juist zo linair is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan