waffel
Legacy Member
blizzard zei:Nee, omdat ze de lip sync volledig hadden aangepast aan de engelse stemmen hebben ze de japanse stemmen eruit gelaten.
Da's wel mooi. Maar toch jammer dat we de Japanse stemmen niet kregen. In FFX had ik het soms echt moeilijk om in te leven dat Tidus op die manier praatte.


