Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lorim

Legacy Member
Man wa is da tegenwoordig met die melige muziek. Ik mis Nobuo :p. FFX met Suteki Da Ne enzo kon ik nog net verkroppen, dit gaat me erover.


Edit: Damn en dan kwam ik bij het gameplay gedeelte en kreeg ik overal kippenvel. Ziet er echt geweldig uit

spikie

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Kan je wat meer zeggen over het combat systeem? Gaat het wat meer naar de oudere FF's toe of zoals XII? Heb al filmpjes opgezocht maar geraak er niet echt wijzer mee :(

die special op de frontpage legt het battlesysteem heel goed uit :)

de demo is int japans dus heel veel verstond ik er ni van

Frederik654

Legacy Member
Iemand een idee waar ik na de release de Piggyback Guid LIMITED Edition zou kunnen vinden met harde kaft ? Of ergens online bestellen ? ..

Arumat

Legacy Member
Uio zei:
Man wa is da tegenwoordig met die melige muziek. Ik mis Nobuo :p. FFX met Suteki Da Ne enzo kon ik nog net verkroppen, dit gaat me erover.
Ik heb niets tegen melige muziek maar dat nummer van FFXIII vind ik toch ook wel crap hoor :p

Knupoltor

Legacy Member
Hoe zit het me de replayability van deze game?
Ik zijn serieus aan het twijfelen tussen dit en Bad company 2.
Kweet het zijn totaal andere games, maar kwil ze alle bei wel, kmoet alleen kiezen.
voordeel van bad company is online modus
Voordeel van final fantasy: verhaal en het blijft FF

Help mij :i

prometheus03

Legacy Member
1 keer uitspelen kost u al 50 uur, daarna extra quests en supermonster doden zoals ultima (gok ik) en ge zijt nog eens 50 uur kwijt

ytsejam

Legacy Member
Als je ze uiteindelijk alletwee toch gaat kopen, en gewoon niet weet welke eerst, zou ik voor bad company 2 gaan. Vooral online game dus is later minder bevolkt dan in het begin (of dat goed is of niet is een andere kwestie:p), FF13 kan je later kopen aan goedkopere prijs, het is singleplayer dus de ervaring blijft dezelfde... My 2 cents.

Knupoltor

Legacy Member
50 uur lijkt me toch veel ? inclusief cinematics dan toch ?
Ik wil ze zowieso beide kopen, maar kga me eerst focussen op 1 game ...

Ik trek wel een kaartje :)

Darius Craven

Legacy Member
Ik zou in uw plaats ook eerst Bad Company 2 in huis halen, zoals ytsejam zegt kan je FFXIII later nog altijd kopen, de singleplayer blijft de singleplayer.

Maar is de hype van BC2 binnen een paar maand voorbij is er online al wat minder te beleven.

Bovendien zou 50u bedroevend weinig zijn voor FF :(

spikie

Legacy Member
Darius Craven zei:
Bovendien zou 50u bedroevend weinig zijn voor FF :(

voor FF wel, ma tis meer als het dubbele dan de gemiddelde ps3 game

en die 50u is als ge cinematics skipped en alle side quests laat liggen
is al bevestigd door SE

Santa

Legacy Member
De tijdsduur vind ik dan een van de pluspunten tot nu toe. Ik heb alle FFs tot nu toe kunnen uitspelen in max 30-40u. Na sidequests werd dat wel meer in FF7 (60-70u?), FF8 (90u), FF10 (140u). FF9 kon je met sidequests op 30u uitspelen, zonder op minder dan 20u.

Scr1fle

Legacy Member
Knupoltor zei:
Hoe zit het me de replayability van deze game?
Ik zijn serieus aan het twijfelen tussen dit en Bad company 2.
Kweet het zijn totaal andere games, maar kwil ze alle bei wel, kmoet alleen kiezen.
voordeel van bad company is online modus
Voordeel van final fantasy: verhaal en het blijft FF

Help mij :i
Battlefield bad company 2
Heeft ook een singleplayer (niet zo lang misschien)
Maar online ga je echt uren spelen

Danielzitka1

Legacy Member
Iemand die de score in de nieuwe opm weet met min en pluspunten? Staat Heavy Rain en God of War III er ook in? Graag plus en minpunten.

Thanx!

Nerathas

Legacy Member
Game tijd of herspeelbaarheid zou toch geen probleem mogen zijn in een FF game. Zeker niet een factor waar je aan moet twijfelen met de Final Fantasy reeks.

Fir3wulf

Legacy Member
Kga deze misschien wel aanschaffen, maar ben niemeer zo mee met het verhaal.
Heb ff7 zo goed als uitgespeeld gehad en ben begonnen ooit aan ff X-2
ma tziet er in elk geval gelikt uit :)

Darius Craven

Legacy Member
Santa zei:
De tijdsduur vind ik dan een van de pluspunten tot nu toe. Ik heb alle FFs tot nu toe kunnen uitspelen in max 30-40u. Na sidequests werd dat wel meer in FF7 (60-70u?), FF8 (90u), FF10 (140u). FF9 kon je met sidequests op 30u uitspelen, zonder op minder dan 20u.

Klopt, maar bij FF XIII heb ik het gevoel dat het na het uitspelen gewoon gedaan is vrees ik. Of vergis ik me nu compleet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan