spikie
Legacy Member
Hondengans zei:Kan er niets aan doen, maar men verwachtingen zijn weer hoog verdorie, kijk er best naar uit, geen enkel spel heeft mij zo geboeid als de final fantasy's (buiten XII), just have to wait & see.
same here

en den XII was geen heel zware teleurstelling bij mij, twas geen hoogvlieger ma zeker geen slecht spel
hopelijk doet FFXIII het wel een stuk beter :applause:



