Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spikie

Legacy Member
Hondengans zei:
Kan er niets aan doen, maar men verwachtingen zijn weer hoog verdorie, kijk er best naar uit, geen enkel spel heeft mij zo geboeid als de final fantasy's (buiten XII), just have to wait & see.

same here :)

en den XII was geen heel zware teleurstelling bij mij, twas geen hoogvlieger ma zeker geen slecht spel

hopelijk doet FFXIII het wel een stuk beter :applause:

prometheus03

Legacy Member
ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem koop met al die andere toppers...
hoe lang zou de main story ongeveer duren?
aangezien ik redelijk wat mensen ken die hem gaan kopen en ik hem eventueel zou lenen

spikie

Legacy Member
prometheus03 zei:
ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem koop met al die andere toppers...
hoe lang zou de main story ongeveer duren?
aangezien ik redelijk wat mensen ken die hem gaan kopen en ik hem eventueel zou lenen

ongeveer een 50u main story (alle sidestories en boss fights dus laten liggen)

tb-303

Legacy Member
prometheus03 zei:
ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem koop met al die andere toppers...
hoe lang zou de main story ongeveer duren?
aangezien ik redelijk wat mensen ken die hem gaan kopen en ik hem eventueel zou lenen

Dam wie leent dat uit :) mocht ik zon kaliber game kopen, zou ik het de eerste maand niet teveel "uitlenen" ;)

Obs

Legacy Member
Volgende week zorg ik eindelijk eens voor een PS3 (bundel heavy rain) zodat ik klaar ben voor deze game!

Ik begin er echt naar uit te zien.

spikie

Legacy Member
Obs zei:
Volgende week zorg ik eindelijk eens voor een PS3 (bundel heavy rain) zodat ik klaar ben voor deze game!

Ik begin er echt naar uit te zien.

ik heb de ps3 bij release gekocht voor deze game :D

prometheus03

Legacy Member
tb-303 zei:
Dam wie leent dat uit :) mocht ik zon kaliber game kopen, zou ik het de eerste maand niet teveel "uitlenen" ;)

awel, vandaar mijn twijfels om t toch nog te kopen :), maar langs den andere kant hoop ik met heavy rain en god of war III mezelf lang genoeg bezig te houden tot mijn broer t uitgespeeld heeft :p

we'll see, als er iemand kortingscodes voor thehut of zo heeft laat t me weten dan bestel ik em wel :D

spikie

Legacy Member
Mayiko zei:
nee gewoon gemene reclame.

bwa neen, ik wist da FF op ps3 ging uitkomen maar een hele tijd na de release
en ik ken mezelf, ik weet da het constant zou blijven kriebelen om toch al een ps3 te kopen, dus omda te voorkomen heb ik die direct gekocht :p

ken jezelf noemen ze da :)

Den_John

Legacy Member
Ik ben meer en meer onder de indruk van deze FF. Heb ooit FF9 (PSX) en Crisis Core: FF VII (PSP) gespeeld, vond beide games zeer boeiend maar twijfel nog over deel 13.

Pff, zoveel goede games in februari en maart en zo weinig tijd ...

spikie

Legacy Member
Den_John zei:
Ik ben meer en meer onder de indruk van deze FF. Heb ooit FF9 (PSX) en Crisis Core: FF VII (PSP) gespeeld, vond beide games zeer boeiend maar twijfel nog over deel 13.

Pff, zoveel goede games in februari en maart en zo weinig tijd ...

ni twijfelen, gewoon kopen
volgens mij gaat ge het u ni beklagen

Lorim

Legacy Member
Als de reviews van dit spel me kunnen overtuigen wordt dit mss wel een nieuwe zomergame voor mij, ben altijd sceptisch geweest hierover, zeker na XII. Die ik trouwens niet gespeeld heb, maar de reviews en footage die ik ervan zag zeiden me genoeg.

Obs

Legacy Member
Uio zei:
Als de reviews van dit spel me kunnen overtuigen wordt dit mss wel een nieuwe zomergame voor mij, ben altijd sceptisch geweest hierover, zeker na XII. Die ik trouwens niet gespeeld heb, maar de reviews en footage die ik ervan zag zeiden me genoeg.

Daar ik akkoord ga dat FFXII minder is dan zijn voorgangers blijft het een zeer goede game!
Indien deze game uit zo komen in een wereld waar er nog geen torenhoge verwachtingen zijn voor een Final Fantasy game ben ik zeker dat er de meeste reviews lovender zouden zijn.

spikie

Legacy Member
Mayiko zei:
blijft speculeren natuurlijk, zonder demo ben je nooit zeker.
maar inderdaad, ie ziet er wel heel sterk uit.
maar ik koop hem niet voordat Heavy rain uit is.

ik heb de demo en de gameplay zit iig wel snor

Zeromancer

Legacy Member
Ik hoop nog altijd dat de volgende ff een bekke zoals ff9 zal zijn ...

Alcoholic Punk

Legacy Member
spikie zei:
ik heb de demo en de gameplay zit iig wel snor

Kan je wat meer zeggen over het combat systeem? Gaat het wat meer naar de oudere FF's toe of zoals XII? Heb al filmpjes opgezocht maar geraak er niet echt wijzer mee :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan