Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Obs

Legacy Member
Darius Craven zei:
Een CE die ik niet in huis haal. Spreekt me niet echt aan, en blijkbaar krijg ik bij de verlenging van mijn abo bij Chief ook FFXIII. Ook een aanrader voor mensen die een abonnement willen nemen op Chief: FFXIII + Chief voor +/- 60 €

erm kost de FFXIII gewoon ook al niet 60 euro?
en met deze deal krijg je er nog eens een maand een magazine bij? what's the catch?

Darius Craven

Legacy Member
Obs zei:
erm kost de FFXIII gewoon ook al niet 60 euro?
en met deze deal krijg je er nog eens een maand een magazine bij? what's the catch?

Een jaar zelfs :)

Heb vorig jaar ook mijn abo zo genomen, weet niet meer met welke game maar had één jaar een goed magazine, de game voor de releasedatum en dat voor de winkelprijs van de game.

Geen idee hoe ze het doen, maar mij hoor je niet klagen :D

Jesus

Legacy Member
Darius Craven zei:
Een jaar zelfs :)

Heb vorig jaar ook mijn abo zo genomen, weet niet meer met welke game maar had één jaar een goed magazine, de game voor de releasedatum en dat voor de winkelprijs van de game.

Geen idee hoe ze het doen, maar mij hoor je niet klagen :D

Een jaar abo op een magazine + game voor 60 euro

ik ben geïntresseerd

in welke winkel is het eigk?

chellesan

Legacy Member
Santa zei:
Speel echte RPGs zoals FF6-10, Xenogears, Chrono Trigger en de andere toppers. Die nieuwe soort RPGs zijn niets meer dan showcases voor GFX.

XENOGEARS ROCKS!

true xenogears ownt, heb het nog steeds liggen zo goed is het

spikie

Legacy Member
Jesus zei:
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk aan FF is? Heb een playthrough van de demo op Youtube gezien 90% van wat ik zag was...... cutscenes... en lange ook...

het leukste aan FF is de storyline, de character development, de strategie die ge nodig hebt in battles, de cutscenes, ...

ge vind die cutscenes crap omda ge ne playthrough gezien hebt op youtube van nen demo?

koop is een FF op psx of ps2 ofzo, 2de hands hebde die toch al voor €10
dan weet ge direct of het iets voor u is

cyclops jelle

Legacy Member
Ga zoeken naar FF- VIII die heeft mij echt doen overtuigen voor deze serie

cyclops jelle

Legacy Member
LOL spelling foutje xD zit zo met de X :p maar in japan een importje doen en het moet te doen zijn al hoe wel een aantal weken moet wachten.

Maar het was inderdaad VIII die ik bedoelde en daar is nu een update van :)

spikie

Legacy Member
cyclops jelle zei:
Ga zoeken naar FF- VIII die heeft mij echt doen overtuigen voor deze serie

en die is te vinden op de US psn, binnekort ook op EU psn dacht ik

Anima

Legacy Member
btw is hier wss al gevraagd geweest, maar waar kank FXIII goedkoopst bestellen ?

Jack

Legacy Member
Anima zei:
btw is hier wss al gevraagd geweest, maar waar kank FXIII goedkoopst bestellen ?

amazon.co.uk is redelijk goedkoop voor preorders, zelfs met verzendkosten inbegrepen. Enkel de Collector's Edition heeft geen korting.

Beramode

Legacy Member
wel kudos voor SE dat ze de boel helemaal geresynced hebben voor lipanimations van de engelse versie(zelfs FMVs voorzover ik kon zien in trailer?), had ik niet verwacht en vind het gelijk al minder erg dat er geen jp sound in zit

andere kant van de medaille: de kans dat we ooit nog een optie krijgen voor jp sound in de toekomst is nu wel errrrg klein aangezien SE deze werkwijze wel zal verderzetten
enkel kan ik er niet bij waarom ze geen engelse versie van het jp vocal theme hebben gemaakt:sop: ipv dat van Leona Lewis...

cooLopke

Legacy Member
In GM is de Collector's edition al bllijkbaar uitverkocht, gisteren gebeld, waarschijnlijk net te laat. Ik heb deze nu via de bart smit besteld ik hoop alleen dat ze mij wel degelijk de CE besteld hebben en niet de gewone editie, ik vroeg nog 2x.., de CE toch eh? En de verkoopster zei toch 2x jaja. Maar nadat ik mijn telefoonnr en naam had gegeven vroeg ze ineens wanneer dit spel weer uitkwam.. =/

DafkeMega

Legacy Member
cooLopke zei:
In GM is de Collector's edition al bllijkbaar uitverkocht, gisteren gebeld, waarschijnlijk net te laat. Ik heb deze nu via de bart smit besteld ik hoop alleen dat ze mij wel degelijk de CE besteld hebben en niet de gewone editie, ik vroeg nog 2x.., de CE toch eh? En de verkoopster zei toch 2x jaja. Maar nadat ik mijn telefoonnr en naam had gegeven vroeg ze ineens wanneer dit spel weer uitkwam.. =/

Volgens mij weten ze het bij Bart Smit idd nog niet helemaal. Via de site kun je zo je e-mail en gsmnr achterlaten maar ook nog niet bestellen...

Wel redelijk goedkoop lijkt me als hij bij GM 75 euro kost en bij Bart Smit 59 euro ofzo via de site en mss 65 euro dan in de winkel?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan