Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoro zei:Eén game kopen totdat je het beu bent/uitgespeeld hebt en daarna de volgende game aankopen wordt blijkbaar niet meer gedaan.![]()


nja, Microsoft mag dan wel een aantal exclusives hebben overgekocht, zoals GTA en ffxiii, maar sony is wel goed bezig met zelf nieuwe exclusives te verzinnen. Heavy rain, infamous, uncharted, resistance, litle big planet, en er zijn er ongetwijfeld nog andere. Terwijl microsoft enkel de oude overneemt zonder echt veel vernieuwende.Rufusthedog zei:Toch te gek dat MS daar nog mee weg kan komen in een next gen console tijdperk. Sony moet dringend het aantal exclusives opvoeren of het word gegijzeld door MS om ter plekke te blijven trappelen. De PS3 moet echt dringend de 360 zwaar in verkoopscijfers gaan verslaan want een games markt gedomineerd door MS zal ons een zeer grote achterstand bezorgen. Als je ziet dat MS er pas recentelijk in geslaagd is om 10 jaar computertechnologie bij te benen met Windows7 kan je je wel voorstellen dat het merendeel van de games dus nooit in 3D zal verschijnen of ook maar de minste moeite zal doen om zelfs maar 50% te gebruiken van wat een PS3 aankan
Forzaracing zei:Weet iemand hoeveel de CE kost in GM ?
Mvg
Ruben

oZotten zei:Doorgaans krijg je een CE aan dezelfde prijs als de standaard versie als je voorbestelt.
Maar misschien kan je het bij GM zelf eens vragen ?![]()
Jesus zei:Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk aan FF is? Heb een playthrough van de demo op Youtube gezien 90% van wat ik zag was...... cutscenes... en lange ook...
Nerathas zei:Lange goeie storylines?
FF zal niets voor jou zijn want die games hebben idd veel cutscenes.Jesus zei:Dus je bedoelt dat FF alleen bekend is omdat het zo lange cutscenes heeft?
die cutscenes zijn crap imo
Arumat zei:FF zal niets voor jou zijn want die games hebben idd veel cutscenes.