Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nariwari

Legacy Member
Eén game kopen totdat je het beu bent/uitgespeeld hebt en daarna de volgende game aankopen wordt blijkbaar niet meer gedaan. :)

FreakyJP

Legacy Member
Zoro zei:
Eén game kopen totdat je het beu bent/uitgespeeld hebt en daarna de volgende game aankopen wordt blijkbaar niet meer gedaan. :)

De meeste onder ons spelen waarschijnlijk wel 4-5 games tegelijk :p

Rubentje

Legacy Member
Net Collector's Edition + Collector's guide besteld. Waarom dat nou? Ik weet het niet, voorliefde voor de serie zeker...

Nu maar hopen dat hij écht niet zo slecht is als sommigen zeggen want ik ben daar heel bang voor eerlijk gezegd.

DreaDNoughT

Legacy Member
Zalige beeldjes :D

Ik ga deze bestellen op Proxis . Nog 1 maand en een bekke :D

RaZoR be

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Toch te gek dat MS daar nog mee weg kan komen in een next gen console tijdperk. Sony moet dringend het aantal exclusives opvoeren of het word gegijzeld door MS om ter plekke te blijven trappelen. De PS3 moet echt dringend de 360 zwaar in verkoopscijfers gaan verslaan want een games markt gedomineerd door MS zal ons een zeer grote achterstand bezorgen. Als je ziet dat MS er pas recentelijk in geslaagd is om 10 jaar computertechnologie bij te benen met Windows7 kan je je wel voorstellen dat het merendeel van de games dus nooit in 3D zal verschijnen of ook maar de minste moeite zal doen om zelfs maar 50% te gebruiken van wat een PS3 aankan
nja, Microsoft mag dan wel een aantal exclusives hebben overgekocht, zoals GTA en ffxiii, maar sony is wel goed bezig met zelf nieuwe exclusives te verzinnen. Heavy rain, infamous, uncharted, resistance, litle big planet, en er zijn er ongetwijfeld nog andere. Terwijl microsoft enkel de oude overneemt zonder echt veel vernieuwende.

FFXIII komt hier zeker binnen, kan ook niet wachten op de echte beelden van versus!

Zotten

Legacy Member
Forzaracing zei:
Weet iemand hoeveel de CE kost in GM ?

Mvg
Ruben

Doorgaans krijg je een CE aan dezelfde prijs als de standaard versie als je voorbestelt.

Maar misschien kan je het bij GM zelf eens vragen ? ;)

Forzaracing

Legacy Member
Zotten zei:
Doorgaans krijg je een CE aan dezelfde prijs als de standaard versie als je voorbestelt.

Maar misschien kan je het bij GM zelf eens vragen ? ;)
o

online is de CE 20 pond duurder maar idd ik ga eens vragen bij GM

ytsejam

Legacy Member
Online gepreordered op thehut.com.

Er is een stock clearance ofzo en als je CLEAR4 als discount code opgeeft krijg je 4,5€ korting als je boven de 40€ besteld. Heb het gedaan met de preorder en die staat nu besteld aan 41€^^ Hopelijk lukt het, de actie zelf geldt enkel nog tot middernacht.

Boom stam

Legacy Member
Op welke FF lijkt X!!! nu het meeste volgens de mensen die hem al gespeeld hebben?

Danielzitka1

Legacy Member
Nog iemand die de nieuwe trailer niet kan downloaden? Er komt bij mij altijd op dat ik geen items kan kopen.

Jesus

Legacy Member
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk aan FF is? Heb een playthrough van de demo op Youtube gezien 90% van wat ik zag was...... cutscenes... en lange ook...

Nerathas

Legacy Member
Jesus zei:
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk aan FF is? Heb een playthrough van de demo op Youtube gezien 90% van wat ik zag was...... cutscenes... en lange ook...

Lange goeie storylines?

Arumat

Legacy Member
Jesus zei:
Dus je bedoelt dat FF alleen bekend is omdat het zo lange cutscenes heeft?

die cutscenes zijn crap imo
FF zal niets voor jou zijn want die games hebben idd veel cutscenes.

Jesus

Legacy Member
Arumat zei:
FF zal niets voor jou zijn want die games hebben idd veel cutscenes.

zal het mss wel eens kopen als 't platinum is

heb nog nooit FF gekocht omdat ik dacht dat het ne loli game was zoals star ocean of hoe dat spel ook heet

zal mss leuk zijn als ik lui ben en films wil kijken...

Santa

Legacy Member
Speel echte RPGs zoals FF6-10, Xenogears, Chrono Trigger en de andere toppers. Die nieuwe soort RPGs zijn niets meer dan showcases voor GFX.

XENOGEARS ROCKS!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan