Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cooLopke

Legacy Member
Btw, ik heb enkele keren die gamespot demo gezien op youtube en ik moet zeggen ziet er wel goed uit. Alleen waar is de victory fanfare??? Die kunnen ze toch wel makkelijk er instoppen imo.

spikie

Legacy Member
cooLopke zei:
Btw, ik heb enkele keren die gamespot demo gezien op youtube en ik moet zeggen ziet er wel goed uit. Alleen waar is de victory fanfare??? Die kunnen ze toch wel makkelijk er instoppen imo.

die zal er ergens wel inkomen, tis gewoon ni echt handig meer bij battles vermits alles seamless gebeurt

Nariwari

Legacy Member
Re: PSM3 Review Scores - March 2010 - Issue 124 - Official PlayStation® Community -PlayStation.com

70/100

Niet om FF de grond in te boren, maar kijkend naar reacties van spelers die de Japanse versie hebben geïmporteerd, blijkt het niet echt dé FF-game te zijn waar we zo lang op hebben gewacht. Cruciale gameplay-elementen die ontbreken (steden ontdekken, phoenix downs, etc...), een dertien-in-een-dozijn verhaal en een vrij oppervlakkige over-all ervaring zouden die score zeker rechtvaardigen imo.

GaaRa-

Legacy Member
ahja, uiteindelijk gaat iedereen die nog spelen en achteraf constateren dat het allemaal nog wel meevalt, hoop ik :unsure:

Darius Craven

Legacy Member
Het zal zeker niet zijn wat we er van hebben verwacht, maar dat zijn zeer weinig games. Ik ga proberen te genieten van de game voor hetgeen hij brengt. Zeker niet gaan vergelijken, en een stuk ook vergeten wat FF ooit geweest is...

Obs

Legacy Member
hmmzz voor God of War III is er al een bundel PS3 slim aangekondigd, maar heeft iemand al iets gehoord van een FFXIII bundel?

spikie

Legacy Member
Obs zei:
hmmzz voor God of War III is er al een bundel PS3 slim aangekondigd, maar heeft iemand al iets gehoord van een FFXIII bundel?

in japan is die er, bij ons waarschijnlijk ni

cooLopke

Legacy Member
Ik had gevraagd in de GM en ze zeiden dat er geen zal komen, want als dat zo was, dan wisten ze dit al zei die man.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Zal wel niet. Is er denk ik nog nooit geweest en nu het geen exclusive meer is zie ik ze die moeite niet doen.

Nerathas

Legacy Member
Qua looks vond ik die slim versie toch niks, toch liever zwart dan een pink getinte ps3.

Ook nog nergens een aankondiging gezien van een eventuele gewone bundel. Vreemd.

Ecoskeleton

Legacy Member
bij bart smith is er een actie waarbij de gewone versie van final fantasy XIII besteld en je krijgt voor dezelfde prijs de special edition. zowel voor ps3 als xbox 360. deze actie stond in de ringshop in kuurne. 'k weet wel niet zeker dat hij over alle bart smiths gaat maar ik denk het wel.

Greenie

Legacy Member
mja zoveel zit er ook niet in zo'n collector's edition :)
Ik krijg wel schrik voor de game, hij verkoopt echt niet zo goed in Japan...

ytsejam

Legacy Member
Mja, ik ben ook eerder afwachtend... Maar normaal speel je deze graag als je FFX graag speelt dusja:) Ben nu toch net begonnen aan Eternal Sonata, ook leuke RPG! Had al zitten twijfelen om mn pre-order van FFXIII te cancellen, maar ik ga nog lang mogen wachten als ik hem onder de 42€ wil kopen later, dus ga hem toch laten staan:p

Lorim

Legacy Member
Greenie zei:
mja zoveel zit er ook niet in zo'n collector's edition :)
Ik krijg wel schrik voor de game, hij verkoopt echt niet zo goed in Japan...

Serieus? Ik dacht dat deze sowieso wel zot zou verkopen in Japan, gwn omdat het FFXIII is... Ben benieuwd voor reviews, vooral hier op 9l want daar hecht ik tegenwoordig wel veel waarde aan.

soulgamer

Legacy Member
Uio zei:
Serieus? Ik dacht dat deze sowieso wel zot zou verkopen in Japan, gwn omdat het FFXIII is...
Hij is gewoon zwaar sarcastisch bezig. :p
Hij is al 1,8 miljoen keren verkocht alleen in Japan... gestoorde verkoopresultaten.

Hondengans

Legacy Member
Kan er niets aan doen, maar men verwachtingen zijn weer hoog verdorie, kijk er best naar uit, geen enkel spel heeft mij zo geboeid als de final fantasy's (buiten XII), just have to wait & see.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan